Idd, veeeel bekende gezichtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd verdacht veel bekende op de foto
Als er een volgende keer komt... Kjell wordt volgende maand 22 en dus is het tijd om wedstrijden op profniveau te spelen. Een jaartje op de bank is leuk als ex-jeugdspeler maar als de jong en lachambre blijven dan zal hij weer op die plek terecht komen en daar heeft niemand wat aan. Ik zeg: verhuren aan een middenmotor in eerste divisie en als ie het goed gedaan heeft terughalen en laten uitgroeien tot de nieuwe jerriequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Professional het volgende:
Volgende keer wel aan die vlag denken he?
Danke!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef DennieXL het volgende:
Gefeliciteerd, als Limburger vind ik het wel mooi.
Ben wel benieuwd hoe jullie de vertrekkende spelers gaan opvangen.
Vond Linssen trouwens erg sterk gisteren.
Stankov oet Zjwamequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig dat die grijze van de A-jeugd mee mocht doen
De enige pier en de enige fortuna supporter op mijn werk kwamen me allebei feliciterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef LeonH het volgende:
Mooi is dat toch om op dit soort momenten met een paar Maastrichtenaren in de klas te zitten
Aach maan, die penalty hauwe ze vuul ierder motte kriieeeege
niet echt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef planethugo het volgende:
had ie nog wat interessants te melden?
die titel mag wat bij betreft ook wel anders trouwens. Dat duits steeds hangt me de keel uit
De deur staat misschien op een kier maar volgens mij willen beiden die niet wagenwijd open zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
niet echt...
alleen zo tussen neus en lippen door de deur richting Hendriks op een kiertje gezet na diens uitspraken van eergister
Dat is geen rare uitspraak, maar een uitspraak die je kon verwachten. Clown Harm heeft het zeker niet beter gedaan en handhaaft zich net, van Geel moet de keuze om Atte te ontslaan dus wel verdedigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Een rare uitspraak van Van Geel is dat Roda onder Atteveldt vrijwel zeker zou zijn gedegradeerd .
quote:Roda JC legt Eric Addo voor twee jaar vast
Eric Addo speelt ook de komende twee jaar voor Roda JC.
De 30-jarige Ghanees werd in de winterstop op huurbasis overgenomen van PSV. Bij de club uit Eindhoven liep zijn contract af, waardoor de verdediger transfervrij kan vertrekken.
Hoewel Addo zijn basisplaats bij Roda na enkele wedstrijden verloor, bereikten beide partijen overstemming over een tweejarige verbintenis.
De Kerkraadse club maakt verder werk van het vastleggen van een aantal talenten van het A-team, dat naar de eredivisie is gepromoveerd. Guus Hupperts (17 jaar) heeft een driejarig contract getekend. Roda wil ook Yani Urdinov en Kenneth Staelens (beiden 18) voor drie jaar aan zich binden. Het vastleggen van laatstgenoemde gaat alleen door als Roda overeenstemming bereikt met Racing Genk, dat een opleidingsvergoeding vraagt voor de Belg.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:Geel-zwarte gelukstranen
SPANNING Supporters vallen van de ene in de andere emotie
Een heuse thriller was de wedstrijd Cambuur Leeuwarden tegen Roda JC.
Het waren uren vol spanning voor de Kerkraadse supporters.
Geel-zwarte tranen. Ze hingen al sinds de middag in de lucht. Het zou er hoe dan ook van komen, zij het door diepe rouw, zij het door feestvreugde.Welke rechtgeaarde Roda-aanhanger houdt het dan ook droog als hij of zij terugdenkt aan de 1-1 van Bodor, de 1-2 van Hadouir en de onwaarschijnlijk spannende strafschoppenserie. Het zijn tranen die hand in hand gaan met de polonaise in de bus tijdens de lange terugreis en flessen met overwinningsvocht (bier).
Het was vanzelfsprekend geen avond met alleen maar blijdschap.
Voor en tijdens de lange reis was er sprake van gemengde gevoelens.
Teksten vol bravoure -‘We pakken die Friezen’- werden afgewisseld door uitspraken, doorspekt met angst -‘Ik vrees het ergste’-. De spanning is van de gezichten af te lezen. Strak vooruitkijkend, veelal bedeesd pratend tijdens de lange rit naar Leeuwarden. 335 lange kilometers.
Tot het stadion van Heerenveen, gelegen langs de A32. Daarna wordt het wat rumoeriger. De Roda- supporters krijgen een ‘warm onthaal’ enkele kilometers voor de Friese hoofdstad. De politie vangt ons op. De bussen slalommen door wegen en smalle straten in Leeuwarden. Eveneens in gele shirts getooide Cambuursupporters zwaaien met gebalde vuisten en laten ons hun langste vingers van de hand zien.Welkom in Leeuwarden.
Zelfs de meest onschuldig ogende tienermeisjes maken de Limburgse gasten op non-verbale wijze duidelijk dat ze ongewenste gasten zijn.
Het Cambuurstadion ligt in een arbeiderswijk, is in typisch Engelse stijl gebouwd en oogt, voor eerste divisie-begrippen, prima. Het Friese gezang stijgt op uit de arena. Ondanks dat beide supportersgroepen zo strikt als mogelijk van elkaar gescheiden zijn, is er altijd een gaatje te vinden om de aanhangers van de tegenpartij te provoceren. Een handvol pubers uit het Cambuurkamp scheldt langslopende Roda- fans de huid vol, gepaard met de nodige middelvingers. Een Limburgse aanhanger is allerminst gecharmeerd van deze fratsen en reageert aangebrand. Hij klimt, ondanks een rij stewards, over een hek, trekt zijn riem van de broek en slaat daarmee omhoog, richting de vervelende Leeuwardenaren.
Nadat het Kerkraadse heethoofd een duwtje krijgt van een juist aangestormde ME'er, loopt hij snel weg. „Ik laat me toch niet uitschelden door zo'n Friese boer”, wordt er geroepen. De spanning blijft nog urenlang. Zeker als die vermaledijde Friezen de Kerkraadse helden dreigen te verschalken. De geel-zwarte, eerder in de wedstrijd nog zo deinende en zingende massa, is wanhoop nabij. Toch geeft de twaalfde man ook in de laatste tien minuten rugdekking. De één haalt de handen door het haar of staat met de handen voor de ogen, de ander schreeuwt nog eens richting de Kerkraadse spelers. Niet vreemd, want Roda is slechts vijf minuten verwijderd van de eerste divisie.
Maar net als de trommelslagen vanaf de tribune venijniger worden om de laatste aanvallen te ondersteunen en de supporters ‘alles of niets’ willen, schiet Bodor de bal achter Van der Vlag. De tribune trilt, de tegenstander siddert. Supporters springen, dansen en omhelzen elkaar. Sommigen vallen om in het overweldigende feestgedruis.
Maar niemand voelt pijn. Dan volgen vreugde en teleurstelling elkaar in een razend tempo op. Nog voor het fluitsignaal na negentig minuten scoort Cambuur. Maar de arbiter keurt deze af. Een zinderend Roda- doelpunt een twijfelachtige penalty, een doelpunt uit die pingel en de bloedstollende strafschoppenreeks.
En zo kan het gebeuren dat de Roda-spelers na een dramatisch seizoen het veld aflopen begeleid door tromgeroffel en gezang. „Kampioenen, kampioenen!”
quote:Agenten worden opnieuw gehoord
ADVOCAAT RODA-FANS ‘Feitelijke onjuistheden bevindingen agenten’
VOETBAL – De politierechter in Maastricht gaat drie politieagenten opnieuw horen in de zaak tegen vijf Roda-fans. De verbalisanten beweren door de supporters op 2 november afgelopen jaar te zijn bedreigd op het station in Heerlen na de wedstrijd van Roda tegen Feyenoord.
Björn Jegers, advocaat van vier van de vijf verdachte supporters zegt dat ‘de bevindingen van deze agenten feitelijke onjuistheden bevatten’. Tijdens de zitting bleek ook dat de videobeelden van de confrontatie om technische redenen niet konden worden getoond.
quote:Rellen na duel Cambuur-Roda
Rondom het Cambuur-stadion zijn woensdagavond na de play-offwedstrijd tegen Roda JC relletjes uitgebroken.
Er zijn dertien aanhoudingen verricht. De arrestanten kwam allen uit Leeuwarden.
Negentien agenten raakten licht gewond.
Een echt werkpaard!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef DarkShine het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)trijdOmVleminckx.htm
Dat Roda zich maar snel meld op ADK. Vlemminx is een type Oper alleen zonder de blessuregevoeligheid van Andres.
ik snap nog steeds niet dat je die trainer ontslagen hebt. Het is gewoon een hele goede trainer met een Roda hart.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is geen rare uitspraak, maar een uitspraak die je kon verwachten. Clown Harm heeft het zeker niet beter gedaan en handhaaft zich net, van Geel moet de keuze om Atte te ontslaan dus wel verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |