En dat na 22% getelde stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Wel geinig, onderin beeld zojuist.
"Definitieve tussenstand''
Ehrm, wut ?
Zo weinig stemmen voor de gristen partijen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
Uitslag in Urk:
CDA: 27.9 %
Grrrrristen unie/sgp: 57.6 %
PVV 12.2 %
Alle andere partijen <1 %
Drukke avond gehad MaJo? Alles klaar voor zaterdag?quote:
Ferry Mengele?quote:
Vandaag viel nog mee gelukkig, morgen gaat het echt losquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drukke avond gehad MaJo? Alles klaar voor zaterdag?
Hoe is het met Pa en Ma?
Goet om te horen! (beide zaken)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag viel nog mee gelukkig, morgen gaat het echt los
met pa en ma gaat het beiden een stuk beter
Oeps. Beroeps deformatie. Laten we het daar maar op houden.quote:
Ik ookquote:
Pechtold heeft het juist iets beter gedaan dan de vorige keer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.
Ze hadden Diederik Samsom moeten kiezen, die zet zijn tanden tenminste in heikele standpunten. Nu hebben we te maken met een halfgare tosti.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Die Mariette Hamer komt ook niet bepaald over als een groot leider die ik graag mijn zaak zou laten runnen. Die gaat straks als een klein meisje zitten huilen in de hoek. Lijkt wel een nieuwe Ella Vogelaar.
Daarom hoop ik ook dat iedereen die feeks afvalt. Geen charisma, geen humor, maar wel de gevaarlijke syndicale mentaliteit. Zij en Agnes Jongerius verdienen echt een enkeltje Siberië.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Agnes Kant. Lijkt me wel een sympathieke vrouw om een keer een biertje mee te drinken.
NOT.
Die weet zich ook te profileren als een gefrustreerde heks vanavond. Geen beste reclame voor de SP.
En ook deze excuustrut mag mijn twee eerder genoemde heldinnen vergezellen in die barre tocht. Halsema is geen roepende in een woestijn, maar een roepende in Siberië. Waarom let zij voor de verandering eens niet op Wilders maar op haar eigen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
toch nog even voor de tv blijven hangen... wilders mist net een kans voor open doel:
halsema: 'Meneer Wilders, u heeft straks vier zetels in een parlement van 700+ zetels. Aangezien u niet een coalitie vormt met andere partijen zal u nooit ook maar enig verschil kunnen maken, u heeft gewoon te weinig zetels. Wat denkt u dan te kunnen bereiken'
kwam er een hele blabla van wat ie van plan was...
mijn antwoord zou zijn: 'mevrouw Halsema, kan ik hieruit opmaken dat u met de volgende landelijke verkiezingen niet meer meedoet?'
D66 is van 1 naar 3 zetels gegaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanquote:
je hebt gewoon geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanJa als je stoned bent misschien
De lol komt er uit dat het echt heel erg bagger en idioot isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanJa als je stoned bent misschien
Ik doelde eigenlijk op zijn gedrag aan tafel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
D66 is van 1 naar 3 zetels gegaanNa PVV de grote winnaar dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |