quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Emimich het volgende:
Hoe hoog zou het gage liggen per column in een landelijke krant?
van plan te gaan schrijven dan ?quote:
Ik kreeg vijf PM's van die lijerquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik ben gisternacht al gerolld via PM door RC
Ik weet zeker dat ik dat niveau aan zou kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
van plan te gaan schrijven dan ?
ik denk dat je best vermakelijke en interessante stukjes kan schrijven, zolang je die eloquente onzin thuis laatquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat niveau aan zou kunnen.
Juahquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
jullie ook al van rich calibier, goed om te weten
Soms heb ik inderdaad de neiging om archaïsch taalgebruik te bezigen, enkel en alleen om mijn stukjes op te pimpen. De doorgewinterde lezer prikt daar natuurlijk doorheen en er is natuurlijk meer nodig voor een column dan een verzameling van woorden en zinnen. De echte inhoud, daar draait het om, niet de ik-heb-mijn-vinger-gestoten-lectuur.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat je best vermakelijke en interessante stukjes kan schrijven, zolang je die eloquente onzin thuis laat
Why?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
jullie ook al van rich calibier, goed om te weten
Ik heb m'n best gedaan maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef Emimich het volgende:
The times they are a-changin' is een prachtig nummer maar vanzelfsprekend niet de juiste.
Noh...quote:
Het is natuurlijk ook wel een speld in een hooiberg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb m'n best gedaan maar ik weet het niet.
Laat me daar dan ook niet naar zoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een speld in een hooiberg.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
Laat me daar dan ook niet naar zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |