ergerquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef Meddo het volgende:
Geachte klaagbakkers,
ik typ dit topic omdat ik me er aan irriteer dat (...) enz.
Groetjes
Da's voor Duitsers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef Meddo het volgende:
Geachte klaagbakkers,
Groetjes
quote:
Hoal de klaag oet d'n oaven want hij bakt oanquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef Meddo het volgende:
Geachte klaagbakkers,
Groetjes
De aanhef is toch een apart onderdeel van je tekstquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik doe dat ook altijd...
Tis toch gewoon een lange zin, gaat gewoon verder in kleine letters.. Tenminste, dat dacht ik altijd.
Mof, ga ergens anders kuilen graven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef woutabest het volgende:
Als je een klacht verzint, doe het dan goed, want een kleine letter hoort.
Ik heb het even opgezochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef woutabest het volgende:
Als je een klacht verzint, doe het dan goed, want een kleine letter hoort.
je kan beter je OP veranderen dan zo'n reactie neer te zetten. Maar dat kan natuurlijk niet meer zonder op te vallen omdat die persoon je OP al gequote had.quote:
Dat is grappig, want ik heb het echt zo geleerd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht![]()
Het hoort niet![]()
http://www.onzetaal.nl/advies/aanhef2.php
Je gelooft het misschien niet (vast niet) maar ik had dat dus bewust gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
je kan beter je OP veranderen dan zo'n reactie neer te zetten. Maar dat kan natuurlijk niet meer zonder op te vallen omdat die persoon je OP al gequote had.
En omdat je klacht zou gaan over het onjuiste gebruik van grammatica, zou je zelf erg goed op je taalgebruik moeten letten.
hoe oud ben je dan? Want in die bron staat wel 'vroeger' en 'tegenwoordig', maar zonder verdere jaartallenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat is grappig, want ik heb het echt zo geleerd.
Denk vier jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? Want in die bron staat wel 'vroeger' en 'tegenwoordig', maar zonder verdere jaartallen
Als dat zo is, dan is dat uitlokking. En dat in een topic dat gaat over Nederlanse taal...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je gelooft het misschien niet (vast niet) maar ik had dat dus bewust gedaan
Bizar, zo heb ik het niet geleerd op schoolquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef RemcoW85 het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/aanhef2.php
Vroeger was alles beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |