abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:57:57 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69691014
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wat zeggen de Marokkanen vaak? * Het is maar een kleine groep die het voor de rest verpest*
quote:
90 procent van de jongens met een Marokkaanse achtergrond recidiveert, tegenover 60 procent van de allochtonen."
Kleine groep veelplegers dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 09:01:45 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69691087
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:54 schreef Asuela het volgende:
Ik lees statistieken over Marokkanen, Surinamers en Antillianen. Hoe doen de Turken het?
Doorgaans de helft beter t.o.v. de Marokkanen (aldus oude rapporten)
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:03:45 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_69691128
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:54 schreef Asuela het volgende:
Ik lees statistieken over Marokkanen, Surinamers en Antillianen. Hoe doen de Turken het?
Een stuk beter naar het schijnt, vanwege de grotere sociale controle. Staat ook in artikel van Bovenkerk.

We hebben nu dus een schetenwappelijke onderbouwing voor de stelling "het merendeel van de jonge Marokkanen is crimineel", wat iedereen eigenlijk al op zijn klompen kon aanvoelen.

Ik denk dat ik maar promoveer op het onderwerp "hoe onderbuikgevoelens wetenschappelijk waarheid blijken"

En ik trek nou het Mohammedspel maar weer uit de kast, maar 1 spelregel moet gewijzigd worden:

Wie doet er mee met het Mohammedspel?

Bij het Mohammedspel gaat het erom, net zoals bij Cluedo (Moordspel), een aantal misdrijven te ontrafelen en met behulp van logica de juiste verdachten bij het juiste misdrijf te plaatsen.

Spelingredienten:

Misdrijven:
- Oude vrouw van tasje beroofd in Spangen (Rotterdam)
- Meisje van 16 in de prostitutie gelokt in Amsterdam
- Kritische filmmaker afgeslacht in Amsterdam
- Jongen doodgeslagen in Rotterdamse broodjeswinkel
- Meisje aangerand in Tikibad (Den Haag/Wassenaar)
- Laptop gestolen in Hoog Catherijne (Utrecht)
- Benzinestation overvallen in Gouda
- Nietsvermoedende toerist overvallen in Schipholtrein
- GSM's gejat in Zandvoortse strandtent en vervolgens doorverkopen aan belwinkeleigenaar
- Winkels geplunderd na interland Marokko-Nigeria (Utrecht)

Verdachten:
Mohammed A, Mohammed B. Mohammed C, Mohammed D, Mohammed, E, ...., Mohammed Z.

Aanwijzingen:
- Elke verdachte kan meer dan 1 misdrijf hebben gepleegd
- Van de 26 verdachten zijn er minimaal 13 onschuldig "Van de 26 verdachten is minstens 14 crimineel"
- Mohammed C kende Mohammed R, die op zijn beurt weer de neef was van Mohammed F.
- Het nichtje van de overbuurvrouw van de zwager van Mohammed X werkte in de prostitutie
- Mohammed K zat heel 2004 in de gevangenis.
- Mohammed B. heeft geen jongen doodgeslagen in een rotterdamse broodjeswinkel
- Mohammed A. heeft geen kritische filmmaker afgeslacht in Amsterdam.

Begin:

Ik gok dat Mohammed B. de kritische filmmaker heeft vermoord.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 09:06:36 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69691185
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

We hebben nu dus een schetenwappelijke onderbouwing voor de stelling "het merendeel van de jonge Marokkanen is crimineel", wat iedereen eigenlijk al op zijn klompen kon aanvoelen.
Nou ja, dit gaat alleen maar over Rotterdam. Dus het merendeel van de Marokkanen in Rotterdam kiest voor de opleiding beroepsdraaideurcrimineel.
pi_69691224
gras is groen..
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
pi_69691230
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

[..]

Kleine groep veelplegers dus.
Meer dan de helft = een kleine groep?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:08:52 #57
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691237
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nou ja, dit gaat alleen maar over Rotterdam. Dus het merendeel van de Marokkanen in Rotterdam kiest voor de opleiding beroepsdraaideurcrimineel.
In Amsterdam, Gouda, Utrecht etc zal het echt niet significant anders zijn, gezien het grote aantal gesignaleerde incidenten
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_69691257
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Er staat: 90 procent recidiveert.

Dus als ze eens de fout in zijn gegaan, dan valt 90% in herhaling. Er staat niet dat 90% van de Marokkanen crimineel is. Daar worden geen uitspraken over gedaan.
pi_69691275
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wat zeggen de Marokkanen vaak? * Het is maar een kleine groep die het voor de rest verpest*
Goed lezen wat daar vet gedrukt staat. Het gaat om recidief . Dat wil zeggen DEZELFDE PERSOON die in HERHALING valt.
pi_69691287
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:09 schreef HuHu het volgende:

[..]

Dus als ze eens de fout in zijn gegaan, dan valt 90% in herhaling. Er staat niet dat 90% van de Marokkanen crimineel is. Daar worden geen uitspraken over gedaan.
Niet helemaal goed gelezen, dat staat er wel:
quote:
Van de Marokkaans-Nederlandse jongemannen in Rotterdam is maar liefst 55% in aanraking is gekomen met de politie.
Maar dat stukje had je niet bold gemaakt .
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:11:03 #61
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691288
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:09 schreef HuHu het volgende:

[..]

jawel, 55 %
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:11:44 #62
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691303
MAARRRRR (tromgeroffel): "Nederland heeft te weinig Marokkanen"
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 09:18:41 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69691448
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Goed lezen wat daar vet gedrukt staat. Het gaat om recidief . Dat wil zeggen DEZELFDE PERSOON die in HERHALING valt.
Heb het gelezen, 55% is in aanraking is gekomen met de politie, op verdenking van een delict en dan vervalt 90% daarvan in herhaling (= 49,5% v/d Marokkanen), een *kleine groep* dus
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:22:21 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69691515
* HeatWave wacht op de vriendjes van de mantel der liefde partij .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:23:11 #65
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69691532
Pas geleden in het NRC: http://www.nrc.nl/opinie/(...)criminele_Marokkanen

Bijvoorbeeld:
quote:
Volgens een steekproef van wetenschappelijk onderzoeker Junger Tas kwam negentien jaar geleden al 33 procent van de Marokkaanse jongens in aanraking met de politie. Maar volgens een zeer goed ingelichte bron op het Amsterdamse stadshuis heeft nu zelfs zeventig procent van alle Marokkaanse jongens onder de 24 jaar in Amsterdam ‘antecedenten’. Dat houdt in dat ze één of meerdere keren door de politie voor een strafbaar feit zijn aangehouden. Deze anonieme bron heeft zeer goede contacten met de politie en heeft dat getal van de Amsterdamse politie zelf.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:23:31 #66
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691537
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb het gelezen, 55% is in aanraking is gekomen met de politie, op verdenking van een delict en dan vervalt 90% daarvan in herhaling (= 49,5% v/d Marokkanen), een *kleine groep* dus
Nog net niet de meerderheid, wat een mazzel. Het wachten is op een GroenLinks artikel "Slechts kleine minderheid Marokkanen is draaideurcrimineel"
pi_69691547
quote:

[..]

Nee dat staat er niet. Goed lezen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:24:41 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69691558
Langzamerhand moet het toch ook in de botte linkse koppies door gaan dringen toch? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:24:47 #69
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691561
dubbel
pi_69691630
quote:

[..]

Maar vergeet niet het "vette" stukje. Verdenking! Misschien was er bij 10% wel niks aan de hand en is het uiteindelijk maar 45% dat na verdenking ook schuldig bevonden is. Hoeveel marokkanen er verdacht zijn is niet interessant, wel hoeveel er uiteindelijk bestraft / schuldig zijn en dat lezen we nu net weer niet.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:27:49 #71
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691632
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat staat er wel. Leg dan uit waarom jij denkt van niet.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:29:06 #72
3647 B.R.Oekhoest
pi_69691663
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:27 schreef Casos het volgende:

[..]

Maar vergeet niet het "vette" stukje. Verdenking! Misschien was er bij 10% wel niks aan de hand en is het uiteindelijk maar 45% dat na verdenking ook schuldig bevonden is. Hoeveel marokkanen er verdacht zijn is niet interessant, wel hoeveel er uiteindelijk bestraft / schuldig zijn en dat lezen we nu net weer niet.
Maar dat is slechts de ondergrens van een ondergrens, en geen realiteit
pi_69691689
Wat zijn ze lief hè?
  † In Memoriam † donderdag 4 juni 2009 @ 09:31:22 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69691717
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nogmaals, heb het gelezen en de berekening klopt ook.
Wat is er fout volgens jou?
pi_69691728
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar dat is slechts de ondergrens van een ondergrens, en geen realiteit
Hoe bedoel je? Als ik word opgepakt op verdenking van diefstal en uiteindelijk vrij gelaten word, omdat ik niks gestolen heb, ben ik wel in aanraking geweest met de politie op verdenking van een delict, maar kan braver dan JP Balkenende zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')