Misschien staat morgen die uitzending online, post ik wel picsquote:
HOE KUN JE DAT NOU ZEGGENquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan die Paulusma niet eens een keer sterven?
hier stopte ik met lezen. sbsquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef blckbb het volgende:
Ik zit zo weer vol verwachting naar mijn favoriete zender SBS 6 te kijken, naar shownieuws,
Die foto lijkt een beetje hier op:quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Staat de foto's van de dochters van Piet ergens online?
das toch fries voor "val dood" of zo...?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
das toch fries voor "val dood" of zo...?
Het is zover!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan die Paulusma niet eens een keer sterven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geven? een mandje brood?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Heathen. het volgende:
Zou je dr geven?
Hihih dat bestaat heul nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die zich verkleden en een sproojesfiguur spelen
Dat zit echt een steekje bij los.
Die overdreven vrolijkheid.
Gadverdamme je hebt gelijk TSquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef blckbb het volgende:
UPDATE
![]()
op vieler verzoek;
[ afbeelding ]
alleen is SBS te schooier om hoge kwaliteits videos te plaatsen. is van een ander filmpje trouwens.
Gemaakte grafglimlach zeg
Ik moest zwaar hard lachenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef blckbb het volgende:
UPDATE
![]()
op vieler verzoek;
[ afbeelding ]
alleen is SBS te schooier om hoge kwaliteits videos te plaatsen. is van een ander filmpje trouwens.
Gemaakte grafglimlach zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |