Pleonasme. Of is een punt niet altijd rondquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Oee dat vind ik ook zo hatelijk als ze bij ronde punten geen richtingaanwijzers gebruiken.
Ik moet toegeven ik vergeet het ook wel soms.
Je moet ook niet op je rem trappen maar gewoon je gas iets los laten en rustig aan langzamer gaan rijden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef RobertVH het volgende:
Bumperklevers....![]()
Ik moet altijd het verlangen om vol in de ankers te gaan op zo'n moment tegenhouden. wat me er niet van weerhoudt nu en dan alsnog stevig te remmen![]()
Jaja, levensgevaarlijk en zo... maar sommige mensen verdienen het gewoon om zichzelf dood te rijden met zo'n rijstijl
Dat vind ik niet zo erg, kan die vrachtwagen ook niet zo veel aan doen. Die kan niet sneller inhalen en moet vaak ook nog weet ik hoe ver rijden. Dus dat die in gaat halen vind ik nog niet zo gek.quote:
oftwel, zoals ze in de UK zo mooi zeggen, white van menquote:
de punten waar hij het over heeft wel, maar in principe niet echt natuurlijk...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pleonasme. Of is een punt niet altijd rond![]()
vind het erger als je geen voorang krijgt van die rimpelsauriersquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Oee dat vind ik ook zo hatelijk als ze bij ronde punten geen richtingaanwijzers gebruiken.
Ik moet toegeven ik vergeet het ook wel soms.
In geval van lease-bak, of oude afgeschreven auto, gewoon doorrijden. Leren ze het wel afquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vind het erger als je geen voorang krijgt van die rimpelsauriers
ben er vandaag nog bijna door aangereden, kut fossielen
Goede oplossingquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In geval van lease-bak, of oude afgeschreven auto, gewoon doorrijden. Leren ze het wel af
Je geeft het antwoord zelf al, dat is echt de beste oplossing.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Subsubklacht: Ik moet me eigenlijk minder ergeren aan andere weggebruikers, het verandert toch weinig/niks
Twijfel ik aan, denk eerder dat de persoon die jou geen voorrang gaf een dikke boete krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goede oplossingKrijg je een artikel 5 + EMG aan je broek wegens in gevaar brengen van medeweggebruikers.
Ja, als de ander geen voorrang geeft niet nee. Tenzij het overduidelijk is dat je makkelijk kon stoppen. Het blijft een link geintje als je van je rijbewijs houdt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twijfel ik aan, denk eerder dat de persoon die jou geen voorrang gaf een dikke boete krijgt.
Daarbij heb ik het enkel over rotondes. En dan ook nog enkel als jij al op de rotonde bent. Anders wordt het wel link.
In mijn ervaring kan ik zelden makkelijk stoppen en gaan dat soort mensen blind de rotonde op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als de ander geen voorrang geeft niet nee. Tenzij het overduidelijk is dat je makkelijk kon stoppen. Het blijft een link geintje als je van je rijbewijs houdt.
Het is nog vroegquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In mijn ervaring kan ik zelden makkelijk stoppen en gaan dat soort mensen blind de rotonde op.
Daarbij ging het (in mijn post) ook over het niet verkrijgen van voorrang
helemaal mee eens, voor die jongens is rijden werk, en kan me voorstellen dat het best hard werken is in zo'n langzaam maar log ding om je veilig van a naar b te begeven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, kan die vrachtwagen ook niet zo veel aan doen. Die kan niet sneller inhalen en moet vaak ook nog weet ik hoe ver rijden. Dus dat die in gaat halen vind ik nog niet zo gek.
Uiteraard kon een dergelijke opmerking niet uitblijvenquote:
Beetje jammer dat de meeste bestelbusjes chauffeurs behoorlijk asociaal rijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Uiteraard kon een dergelijke opmerking niet uitblijven, tuurlijk, er zijn busjes die traag optrekken en langzaam rijden.
Maar een beetje fatsoenlijke bestelbus rijdt net zo als een personenwagen en zijn absoluut niet langzaam te noemen.
Het zijn net zo goed de bestuurders van personenauto's die asogedrag vertonen.
Met de busjes is vaak ook weinig aan de hand, het gaat vooral om de mensen die ze "besturen".quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Uiteraard kon een dergelijke opmerking niet uitblijven, tuurlijk, er zijn busjes die traag optrekken en langzaam rijden.
Maar een beetje fatsoenlijke bestelbus rijdt net zo als een personenwagen en zijn absoluut niet langzaam te noemen.
Het zijn net zo goed de bestuurders van personenauto's die asogedrag vertonen.
Nee, dan ben ik 4 uur per dag aan het reizenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Paulus87 het volgende:
Is het OV geen optie als het je zo hoog zit
Dat ben ik ook wel met je eens. Bestuurders van dat soort koekblikjes zijn dan ook vaak niet de meest snuggere mensen. Ik kan ze weinig kwalijk nemen, ze weten niet beter.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de meeste bestelbusjes chauffeurs behoorlijk asociaal rijden.
Ligt er natuurlijk wel aan waarom de persoon in kwestie is aangehouden. Snelheid zou idd (indien autosnelweg) wat onzinnig zijn. Heeft hij daarentegen een gevaarlijke manoeuvre uitgehaald waarmee hij het verkeer in gevaar bracht, is de aanhouding terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Word ik trouwens laatst ingehaald door een auto die 130-140 rijdt ofzo, persoon rijdt gewoon netjes. Niet bumperkleven, richting aangeven etc. Zie ik de auto 5 minuten later met meneer de agent langs de weg staanDan denk ik wel van: "Tsjonge jonge, ik zie zo veel debielen op de weg, moet nu uitgerekend die automobilist aangehouden worden?!".
Ik zag niks vreemds.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan waarom de persoon in kwestie is aangehouden. Snelheid zou idd (indien autosnelweg) wat onzinnig zijn. Heeft hij daarentegen een gevaarlijke manoeuvre uitgehaald waarmee hij het verkeer in gevaar bracht, is de aanhouding terecht natuurlijk.
Raden wie er een whiplash oploopt....quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef RobertVH het volgende:
Bumperklevers....![]()
Ik moet altijd het verlangen om vol in de ankers te gaan op zo'n moment tegenhouden. wat me er niet van weerhoudt nu en dan alsnog stevig te remmen![]()
Jaja, levensgevaarlijk en zo... maar sommige mensen verdienen het gewoon om zichzelf dood te rijden met zo'n rijstijl
Dat ook, allemaal internethelden die heel hard roepen dat ze gaan remmen bij een bumperklever, maar in werkelijkheid niet weten hoe snel ze uit de weg moeten gaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Raden wie er een whiplash oploopt....
Mensen die alleen de regel "ik kom van rechts" of het nou een ongelijkwaardige kruising of eentje met verkeerslichten is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vind het erger als je geen voorang krijgt van die rimpelsauriers
ben er vandaag nog bijna door aangereden, kut fossielen
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je rem trappen maar gewoon je gas iets los laten en rustig aan langzamer gaan rijden.
Dan zie je ze gewoon springen achter het stuur.
Helemaal mee eens. Ik mijd zelfs bewust bepaalde routes omdat ik me anders te veel stoor. Zo heb ik een toenemende pesthekel aan rijden op de snelweg. In Nederland staat dat gelijk aan: mensen die in de linkerbaan rijden terwijl ze daar niks hebben te zoeken. Treuzelende figuren en onnodige linksrijders zijn bijzonder irritant. Bumperklevers zitten mij niet in de weg, maar hebben vooral zélf een probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Wat zitten er toch een stelletje debielen bijEn tot overmaat van ramp zit ik tegenwoordig ook nog eens minimaal 2 uur per dag op de weg dus wordt ik er dagelijks mee geconfronteerd. Bumperklevers, onnodig linksrijders, mistlampen voeren omdat het stoer is (zonder mist natuurlijk)
) en nog wel het meest vervelende, die lamballen die geen richting aangeven. Gewoon bij het wisselen van baan is het al uiterst vervelend als bestuurders geen richting aangeven maar bij rotondes is het pas echt kut
![]()
Klacht: Een groot deel van de bestuurders van auto's kan eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk autorijden.
Subklacht: Regelmatig een kwartier in een stoet achter een veewagen of iets dergelijks zitten (80km weg) en niet in kunnen halen door drukte.
Subsubklacht: Ik moet me eigenlijk minder ergeren aan andere weggebruikers, het verandert toch weinig/niks![]()
Ik ook, is altijd lachenquote:
Helaas zijn de meeste bestuurders van auto's ook niet de meest snuggere mensen. Ik zie het vaak genoeg, "nog snel ff de auto ervoor gooien want dat busje is toch langzaam" zie je ze dan denken. Ben het wel met je eens dat er inderdaad een paar hufters bijzitten. Wel weer jammer dat je alle bestuurders van busjes de stempel "niet snugger" meegeeft. beetje kortzichtig, vind je niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens. Bestuurders van dat soort koekblikjes zijn dan ook vaak niet de meest snuggere mensen. Ik kan ze weinig kwalijk nemen, ze weten niet beter.
Word ik trouwens laatst ingehaald door een auto die 130-140 rijdt ofzo, persoon rijdt gewoon netjes. Niet bumperkleven, richting aangeven etc. Zie ik de auto 5 minuten later met meneer de agent langs de weg staanDan denk ik wel van: "Tsjonge jonge, ik zie zo veel debielen op de weg, moet nu uitgerekend die automobilist aangehouden worden?!".
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:08 schreef isogram het volgende:
Ik heb deze week nog een keer een middelvinger opgestoken
Het bellen niet zozeer, maar meer de afleiding die het veroorzaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:44 schreef godigita het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk, bellen in het verkeer, waar dan ook, is gruwelijk irritant.
Symptoombestrijding? Die afleiding zou er niet zijn zonder het bellen, dus dan ligt het toch aan het bellen lijkt me zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het bellen niet zozeer, maar meer de afleiding die het veroorzaakt.
Afgelopen maandag toch een keer flink op de rem getrapt hoor. Hij kwam even heeeeeeel dicht bij maar bleef daarna mooi op afstand. Overigens vind ik gewoon gas loslaten een beter idee, doen we de volgende keerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ook, allemaal internethelden die heel hard roepen dat ze gaan remmen bij een bumperklever, maar in werkelijkheid niet weten hoe snel ze uit de weg moeten gaan
Het was een optelsom. Voorrang nemen op een rotonde, terwijl ik voorrang had. Toen zag ik haar bellen. Na het bord van 'einde bebouwde kom' ging ze sukkelend 60 rijden, omdat ze zo druk was met bellen. Dan word ik goed link, ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:44 schreef godigita het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, bellen in het verkeer, waar dan ook, is gruwelijk irritant.
Op die manier krijg je dus agressie in het verkeer, iemand doet iets wat niet mag, de ander reageert daar weer fel op enz. enz. enz.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:12 schreef isogram het volgende:
[..]
Het was een optelsom. Voorrang nemen op een rotonde, terwijl ik voorrang had. Toen zag ik haar bellen. Na het bord van 'einde bebouwde kom' ging ze sukkelend 60 rijden, omdat ze zo druk was met bellen. Dan word ik goed link, ja.
Als hij boven op je klapt omdat jij wel een keer serieus in de ankers moet kan het toch lullig aflopen met 120/130 km/uur.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
hij brengt zichzelf in gevaar, niet mij. Ik erger mij er dus ook niet aan.
Dat klopt, maar ik ga niet onnodig een ander in gevaar brengen door als een idioot in de ankers te gaan terwijl er voor mij niks gebeurt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef danko het volgende:
[..]
Als hij boven op je klapt omdat jij wel een keer serieus in de ankers moet kan het toch lullig aflopen met 120/130 km/uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het blijft het beste advies van de topicstarter: laat soms even je frustratie eruit, en stop dan met ergeren je hebt alleen jezelf ermee!![]()
Ja, alle Audi rijders zijn verschrikkelijk. Lekker kort door de bocht weer (hé wat toepasselijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:31 schreef djjumbo het volgende:
en wat ik helemaal verschrikkelijk vind, erger dan bestelbusjes:
Dan zou je helemaal niets meer mogen doen achter het stuur. Geen radio, geen broodje eten, niet scheren niet meer noem maar op .quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Symptoombestrijding? Die afleiding zou er niet zijn zonder het bellen, dus dan ligt het toch aan het bellen lijkt me zo.
Grote jongen ben je, door jezelf en een ander onnodig in gevaar te brengen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:09 schreef danko het volgende:
[..]
Afgelopen maandag toch een keer flink op de rem getrapt hoor. Hij kwam even heeeeeeel dicht bij maar bleef daarna mooi op afstand. Overigens vind ik gewoon gas loslaten een beter idee, doen we de volgende keerIemand die achterop klapt is toch per definitie fout (te weinig afstand gehouden).
Nop dat kan ik me voorstellen. Maar goed, zeggen dat je zelf toch geen gevaar loopt vind ik een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ga niet onnodig een ander in gevaar brengen door als een idioot in de ankers te gaan terwijl er voor mij niks gebeurt.
Weet ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Grote jongen ben je, door jezelf en een ander onnodig in gevaar te brengen.
quote:
Nee, je moet gewoon blijven rijden zoals je al deed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef danko het volgende:
[..]
Weet ik
Ik reed overigens gewoon rechts, 5km harder dan de max snelheid en links was helemaal vrij. Tja moet ik dan harder gaan rijden op een weg vol flitspalen omdat meneer me bijna vooruit duwt?
Toch brengt hij jou ook in gevaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Op die manier krijg je dus agressie in het verkeer, iemand doet iets wat niet mag, de ander reageert daar weer fel op enz. enz. enz.
Prima voorbeeld is dat bumper kleven, wat heeft voor nut om zodra je een bumperklever achter je hebt om dan boven in de ankers te gaan? Wekt alleen maar agressie op. nou wil ik het bumperkleven niet goed praten, maar als ik een bumperklever achter mij dan doe ik helemaal niks, mooi laten hangen, hij brengt zichzelf in gevaar, niet mij. Ik erger mij er dus ook niet aan.
Ach, je snapt vast zelf ook wel dat het niet alle bestuurders van busjes zijn die zo rijden toch? Maar wel erg vaak zijn het niet de meest sociale weggebruikers. En de mensen in die busjes zijn nu eenmaal vaak werklui voor op lokatie, bouwvakkers etc. Ik ben blij dat er mensen zijn die dat werk doen, maar gemiddeld genomen gedragen ze zich op de weg niet bepaald snugger.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste bestuurders van auto's ook niet de meest snuggere mensen. Ik zie het vaak genoeg, "nog snel ff de auto ervoor gooien want dat busje is toch langzaam" zie je ze dan denken. Ben het wel met je eens dat er inderdaad een paar hufters bijzitten. Wel weer jammer dat je alle bestuurders van busjes de stempel "niet snugger" meegeeft. beetje kortzichtig, vind je niet?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:31 schreef djjumbo het volgende:
Nou, ik ben zo een bumperklever (dont shoot me yet...)
Regelmatig zit ik op de autosnelweg... wat tegenwoordig steeds meer begint te lijken op een kuddebaan.
Mensen vinden het niet meer nodg om naar rechts te gaan, om een ander die het risico van een boete wel wilt nemen er langs te laten.
Begrijp me niet verkeerd, iemand die 2 vrachtwagen met 105 km/h inhaald en daarna naar rechts gaat, ga ik niet op de bumper zitten, een vrachtwagen die wilt inhalen krijgt van mij gewoon voorrang. Ik wacht wel, geen probleem.
Maar mensen die gewoon keer op keer naar rechts kunnen en dit gewoon verdommen, omdat ze bang zijn dat je ze inhaald... mogen van mij ter plekken hun rijbewijs inleveren.
Ik bepaal zelf wel of ik te hard wil gaan rijden of niet. (met te hard 125/135 km/h) En alle opvolgende risico's neem.
en wat ik helemaal verschrikkelijk vind, erger dan bestelbusjes:Volkomen met je eens. Al vind ik Audi rijders over het algemeen wel oke. En het zijn prachtbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het blijft het beste advies van de topicstarter: laat soms even je frustratie eruit, en stop dan met ergeren je hebt alleen jezelf ermee!![]()
* leolinedance gaat zijn Seat Leon over een tijdje inruilen voor een A3 (mits voldoende liquide middelen).
Het ligt eraan of je je handen ervoor nodig hebt. Met een telefoon aan je oor bellen belemmert je in je bewegingsvrijheid achter het stuur, en je scheren is al helemaal belachelijk, net als je opmaken. Dan heb je je handen niet vrij, en je bent ook nog eens een keer op alles behalve het verkeer aan het letten. Wat eten achter het stuur, op de snelweg, a la. Maar dat moet je ook niet doen als je door de stad rijdt, of waar dan ook waar je vaak moet afremmen, er veel verkeer om je heen is, tijdens rotondes nemen etc. Dan heb je gewoon je handen vrij te houden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou je helemaal niets meer mogen doen achter het stuur. Geen radio, geen broodje eten, niet scheren niet meer noem maar op .
Bellen is slechts één van de vele afleidende dingen die je kan doen onderweg.
Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het niet om het vasthouden van je telefoon gaat, maar om het voeren van het gesprek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:01 schreef godigita het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je je handen ervoor nodig hebt. Met een telefoon aan je oor bellen belemmert je in je bewegingsvrijheid achter het stuur, en je scheren is al helemaal belachelijk, net als je opmaken. Dan heb je je handen niet vrij, en je bent ook nog eens een keer op alles behalve het verkeer aan het letten. Wat eten achter het stuur, op de snelweg, a la. Maar dat moet je ook niet doen als je door de stad rijdt, of waar dan ook waar je vaak moet afremmen, er veel verkeer om je heen is, tijdens rotondes nemen etc. Dan heb je gewoon je handen vrij te houden.
Voor het vasthouden van de telefoon in de auto kun je al een bekeuring krijgen. Dat zal niet voor niets zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het niet om het vasthouden van je telefoon gaat, maar om het voeren van het gesprek.
Natuurlijk is handsfree bellen veel makkelijker, maar dat is niet het gene waardoor het ineens wel veilig wordt.
En nee, ik heb zo geen bron bij de hand.
Omdat de politiek ervan overtuigd is dat het gaat om het vasthouden van een mobieltje. Echter gaat het om het gesprek zelf wat voor afleiding zorgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor het vasthouden van de telefoon in de auto kun je al een bekeuring krijgen. Dat zal niet voor niets zijn.
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef danko het volgende:
Normaal belde ik eigenlijk nooit in de auto. Heel soms maar dan was je alleen "ik zit in de auto, bel je zo terug". Nu ik zo'n oortje heb bel ik vaker in de auto. Het valt me op dat je soms kilometers verder bent maar eigenlijk geen idee hebt hoe je nou hebt gereden. Je aandacht gaat dan naar het telefoongesprek en het autorijden gaat op de automatische piloot. Gelukkig gaat dit vaak goed maar het zou maar een keer mis gaan omdat je net te laat bent..
Niet als jij expres zonder enige reden op de rem gaat staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:09 schreef danko het volgende:
[..]
Iemand die achterop klapt is toch per definitie fout (te weinig afstand gehouden).
Dat klopt, maar bewijs het maar eensquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Niet als jij expres zonder enige reden op de rem gaat staan.
Maar wat bereik je ermee? Los van de vraag wie er schuld zou hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef danko het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bewijs het maar eens. De gene die bumperkleeft heeft minder zicht naar voren toe. Dus: "Er stak ineens een hond over" zou heel goed kunnen.
Ik snap het wel dat ze niet allemaal zo zijn, ik heb zelf ook een busje, een vivaro 2.5 met 146 pk, en daarmee kan ik behoorlijk meekomen met het overige verkeer. Daarbij heb ik wel het fatsoen om mij normaal te gedragen in het verkeer. Tevens moet ik je gelijk geven dat een bepaalde doelgroep inderdaad niet erg sociaal is. het gaat dan meer om de busjes waar meerdere bouwvakkers inzitten. en sommige koeriers kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, je snapt vast zelf ook wel dat het niet alle bestuurders van busjes zijn die zo rijden toch? Maar wel erg vaak zijn het niet de meest sociale weggebruikers. En de mensen in die busjes zijn nu eenmaal vaak werklui voor op lokatie, bouwvakkers etc. Ik ben blij dat er mensen zijn die dat werk doen, maar gemiddeld genomen gedragen ze zich op de weg niet bepaald snugger.
nope, omdat de agenten niet kunnen controleren of jij, handsfree, aan het bellen bent, of meezingt met de radio.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat de politiek ervan overtuigd is dat het gaat om het vasthouden van een mobieltje. Echter gaat het om het gesprek zelf wat voor afleiding zorgt.
Waarom mag je dan nog wel van alles anders achter het stuur doen, maar niet een telefoon vasthouden?
Niet zo gek veel. Die ene kerel zal misschien niet meer bumperkleven maar dat is dweilen met de kraan open. Daarnaast zit je met de schade te kijken. krijg je waarschijnlijk wel vergoed via de verzekering maar is toch altijd een hoop gezever.. Naar de garage, schadeclaim indienen enz. enz.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wat bereik je ermee? Los van de vraag wie er schuld zou hebben.
Dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nope, omdat de agenten niet kunnen controleren of jij, handsfree, aan het bellen bent, of meezingt met de radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |