Pleonasme. Of is een punt niet altijd rondquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Oee dat vind ik ook zo hatelijk als ze bij ronde punten geen richtingaanwijzers gebruiken.
Ik moet toegeven ik vergeet het ook wel soms.
Je moet ook niet op je rem trappen maar gewoon je gas iets los laten en rustig aan langzamer gaan rijden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef RobertVH het volgende:
Bumperklevers....![]()
Ik moet altijd het verlangen om vol in de ankers te gaan op zo'n moment tegenhouden. wat me er niet van weerhoudt nu en dan alsnog stevig te remmen![]()
Jaja, levensgevaarlijk en zo... maar sommige mensen verdienen het gewoon om zichzelf dood te rijden met zo'n rijstijl
Dat vind ik niet zo erg, kan die vrachtwagen ook niet zo veel aan doen. Die kan niet sneller inhalen en moet vaak ook nog weet ik hoe ver rijden. Dus dat die in gaat halen vind ik nog niet zo gek.quote:
oftwel, zoals ze in de UK zo mooi zeggen, white van menquote:
de punten waar hij het over heeft wel, maar in principe niet echt natuurlijk...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pleonasme. Of is een punt niet altijd rond![]()
vind het erger als je geen voorang krijgt van die rimpelsauriersquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Oee dat vind ik ook zo hatelijk als ze bij ronde punten geen richtingaanwijzers gebruiken.
Ik moet toegeven ik vergeet het ook wel soms.
In geval van lease-bak, of oude afgeschreven auto, gewoon doorrijden. Leren ze het wel afquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vind het erger als je geen voorang krijgt van die rimpelsauriers
ben er vandaag nog bijna door aangereden, kut fossielen
Goede oplossingquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In geval van lease-bak, of oude afgeschreven auto, gewoon doorrijden. Leren ze het wel af
Je geeft het antwoord zelf al, dat is echt de beste oplossing.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Subsubklacht: Ik moet me eigenlijk minder ergeren aan andere weggebruikers, het verandert toch weinig/niks
Twijfel ik aan, denk eerder dat de persoon die jou geen voorrang gaf een dikke boete krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goede oplossingKrijg je een artikel 5 + EMG aan je broek wegens in gevaar brengen van medeweggebruikers.
Ja, als de ander geen voorrang geeft niet nee. Tenzij het overduidelijk is dat je makkelijk kon stoppen. Het blijft een link geintje als je van je rijbewijs houdt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twijfel ik aan, denk eerder dat de persoon die jou geen voorrang gaf een dikke boete krijgt.
Daarbij heb ik het enkel over rotondes. En dan ook nog enkel als jij al op de rotonde bent. Anders wordt het wel link.
In mijn ervaring kan ik zelden makkelijk stoppen en gaan dat soort mensen blind de rotonde op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als de ander geen voorrang geeft niet nee. Tenzij het overduidelijk is dat je makkelijk kon stoppen. Het blijft een link geintje als je van je rijbewijs houdt.
Het is nog vroegquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In mijn ervaring kan ik zelden makkelijk stoppen en gaan dat soort mensen blind de rotonde op.
Daarbij ging het (in mijn post) ook over het niet verkrijgen van voorrang
helemaal mee eens, voor die jongens is rijden werk, en kan me voorstellen dat het best hard werken is in zo'n langzaam maar log ding om je veilig van a naar b te begeven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, kan die vrachtwagen ook niet zo veel aan doen. Die kan niet sneller inhalen en moet vaak ook nog weet ik hoe ver rijden. Dus dat die in gaat halen vind ik nog niet zo gek.
Uiteraard kon een dergelijke opmerking niet uitblijvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |