Met mij aan een tafel zittenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef halfbearad het volgende:
Ik moet wat vaker thuis eten. Een kleine inventaris van mijn koelkast laat zien dat 2/3e over datum is.
ik hoop van wel, tenzij het blade servers zijn, want dan staan ze rechtopquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup. Servertjes liggen plat geloof ik.
Hmmm, ik zal eens nadenken wat een passende straf is.quote:
Ik moet toegeven, dat was heel dapper van haar iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Met mij aan een tafel zittenheel dapper
Zijn jouw tafelmanieren zó erg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Met mij aan een tafel zittenheel dapper
spellingsnazi presentquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit in buitemere word er zo langs er me hand langzamerhand gek van
Dat of direct koken en daarna invriezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef halfbearad het volgende:
Ik moet wat vaker thuis eten. Een kleine inventaris van mijn koelkast laat zien dat 2/3e over datum is.
we hebben niet eens wat gegeten, alleen gedronken. Moet je nagaanquote:
Aha een kennerquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik hoop van wel, tenzij het blade servers zijn, want dan staan ze rechtop
Hehe, ja dan kan ik het begrijpenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit in buitemere word er zo langs er me hand gek van
Doe dat!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Belsezar het volgende:
Hmmm, ik zal eens nadenken wat een passende straf is.
Echt welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef djayzz het volgende:
Ik moet toegeven, dat was heel dapper van haar idd
quote:
minder perfectquote:
quote:
scherpquote:
quote:
Hooikoorts erger maken in een Swift? moet je de ramen ook niet op zettenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe dat!
[..]
Echt wel
[..]
Nu even op pad, even mijn hooikoorts erger makenCiao!
Jij ook al kreupel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet het nog steeds met een vinger doen in plaats van 10 en de pijstillers word ik een beetje suf van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |