Dat sowiesoquote:
Den Haag!quote:
Dat kan je niet maken!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Verrek Pienhad je ff over het hoofd gezien
Ik had het fout. Je overschat jezelf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, met mijn mensenkennis is niks mis!
Ja redelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Jannuk![]()
Hoe gaat het ermee?
[..]
Jammer![]()
Nog naar je zin daar?
Ach, meiske! Jij hebt nog de leeftijd dat een jongen die zonder zijwieltjes kan fietsen al indruk maakt!quote:
Had je ook nog een korte broek aan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k Ben schuldig.. heb mn zonnebril opgezet in de auto, vanmiddag... meteen zon weg
ghehehequote:
Hoe manifesteerd dat drukke in je hoofd ? veel gedachtes & veel nadenken of druk ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Murmeli het volgende:
ehh ff over jullie vragen:
adhd labeltje leidt tot andere behandeling. (zowel qua medicatie misschien als qua therapie/coaching)
het is op zic hniet echt kut of slecht nieuws dat ik moet wachten maar ik hou gewoon niet van wachten en mn werk wordt er niet beter op zeg maar dat ik geen vooruitgang boek nu.
diagnose wel of geen adhd hangt denk ik ook af van de andere testresultaten die er dus nog niet zijn.
enne gezellig druk ben ik zeker ook jaalleen mijn hoofd is vaak ongezellig druk hahahaha
Dat klopt. Daarom verzamel ik alleen maar dommere mensen om mij heen zodat zij er niet doorheen kunnen prikken.quote:
Wat klinkt dit lief.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, meiske! Jij hebt nog de leeftijd dat een jongen die zonder zijwieltjes kan fietsen al indruk maakt!
Ahh yes, the wonderfull event.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bij mannen? Benen, billen, buik?
Eigenlijk geil ik vooral op ruggen.
korte broek van kwaakvaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je ook nog een korte broek aan?
Opa! Hoe is het met u?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, meiske! Jij hebt nog de leeftijd dat een jongen die zonder zijwieltjes kan fietsen al indruk maakt!
Herkenbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Murmeli het volgende:
ehh ff over jullie vragen:
adhd labeltje leidt tot andere behandeling. (zowel qua medicatie misschien als qua therapie/coaching)
het is op zic hniet echt kut of slecht nieuws dat ik moet wachten maar ik hou gewoon niet van wachten en mn werk wordt er niet beter op zeg maar dat ik geen vooruitgang boek nu.
diagnose wel of geen adhd hangt denk ik ook af van de andere testresultaten die er dus nog niet zijn.
enne gezellig druk ben ik zeker ook jaalleen mijn hoofd is vaak ongezellig druk hahahaha
kut...ik moet het meer van mijn kont en benen hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |