Verzin maar watquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef dawg het volgende:
Haha, is dat zo? Zeg maar, hoe kan ik het goedmaken dan?
quote:
Een rood kruis!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef kwaakvaak het volgende:
strooit wat [ afbeelding ] in het topic...
de eerste die weet wat het is krijgt een likje van mijn salmiakdropstaaf (van de kermis ja! ransbak!!)
Stoute katquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kat heeft me echt goed te pakken gehad, dikke krassen van mijn nek tot mijn koplampen
Goed, gezellig met Murm op een terrasje gezeten vanmiddag, vanavond ff een dutje van een uur drie uur gedaan.quote:
Ik ga voor een totaal pakket.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
koplampen? Het gaat meer om de achterbumper
Hmm, geen dollarteken, geen mitsubishi logo, geen dolfijn...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef kwaakvaak het volgende:
de eerste die weet wat het is krijgt een likje van mijn salmiakdropstaaf (van de kermis ja! ransbak!!)
Je onderschat mij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
Dan kun jij mij daarna toch geen grappen meer uitleggen?
Ritalin-SR maar dat was wel heel duidelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef kwaakvaak het volgende:
Lekker pillenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
wat een lief beestquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kat heeft me echt goed te pakken gehad, dikke krassen van mijn nek tot mijn koplampen
The usual. Gewerkt vandaag niks bijzonders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Goed, gezellig met Murm op een terrasje gezeten vanmiddag, vanavond ff een dutje van een uur drie uur gedaan.
Hoest met jou?
quote:
Ahh, voor welke dag?quote:
Terwijl jij hier op fok zat is hij al langs geweest.quote:
Nee, met mijn mensenkennis is niks mis!quote:
Moet ff kijken wanneer mijn autootje klaar is, laat het wel ff wetenquote:
oh?quote:
'k Ben schuldig.. heb mn zonnebril opgezet in de auto, vanmiddag... meteen zon wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
Terwijl jij hier op fok zat is hij al langs geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |