Leuke bijdehand comment, ik poste dit hier omdat sommige fokkers wat advies voor mij zouden kunnen hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Gnittoo het volgende:
ik denk niet dat je hem op fok gaat vinden.
Dan zou ik gewoon nu de politie bellen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Ow ja ik woon in Zeeland en hij in Rotterdam dus even langs zijn huis gaan is niet zo makkelijk.
luister als jij echt echt het vermoeden hebt dat er iets aan de hand is dan ga je gewoon of zorg je dat iemand die je in de buurt kent daar heen gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Ow ja ik woon in Zeeland en hij in Rotterdam dus even langs zijn huis gaan is niet zo makkelijk.
Ik ben ook van plan te gaan. Ik heb mijn ma net gemaild voor zijn adres en gegevens en dan kan ik meer doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef Cappy het volgende:
[..]
luister als jij echt echt het vermoeden hebt dat er iets aan de hand is dan ga je gewoon of zorg je dat iemand die je in de buurt kent daar heen gaat.
Zeeland -> Rotterdam. Nee, dat is inderdaad een onoverkomelijke afstand... een wereldreis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:41 schreef Karasta het volgende:
Dit had ik nog niet gelezen, my bad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan te gaan. Ik heb mijn ma net gemaild voor zijn adres en gegevens en dan kan ik meer doen.
Peet-oom.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:18 schreef Karasta het volgende:
... godfather (ik ken hier het nl woord niet voor )
Waar heb ik het over Antillen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:19 schreef Manono het volgende:
btw, tis wat, op die antillen
Tranquillo Arubianoquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Maanvis het volgende:
...... maar je doet weinig!
Lang geleden zat ik op school en toen vertelde zo'n knakker me iets over die Antillen... hoe zat het ook al weer Aruba, Bonaire Curacao...? of zo?quote:Waar heb ik het over Antillen?
Volgens mij had ik Aruba gezegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |