Helemaal mee eens. Ik zou 'm wel willen zien als Ajax wat meer gesmeden is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
Vertonghen is een prima speler, maar soms oogt hij wat sloom imho. Eigenlijk heb je hem niet nodig op het middenveld met de meer behendige Gabri en Enoh. Misschien toch maar als CV? Vertonghen is een soort Emanuelson, prima speler maar geen echte vaste positie.
Eensch, echter denk ik dat Jol hem echt een plaats kan geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
Vertonghen is een prima speler, maar soms oogt hij wat sloom imho. Eigenlijk heb je hem niet nodig op het middenveld met de meer behendige Gabri en Enoh. Misschien toch maar als CV? Vertonghen is een soort Emanuelson, prima speler maar geen echte vaste positie.
Nee, maar dat hoeft Arsenal niet te weten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
Is vermaelen al klaar voor de europese top?
Lahm is 25 volgens mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef TheClown1 het volgende:
Lahm is ook niet meer de jongste. Bayern speelt veel wedstrijden en daarom kun je een speler goed gebruiken als backup. zeker als je dan ook hoort van braafheid een clausule heeft.
Is die dos santos die door twente bekeken wordt geen optie voor ajax. zou rond 1.5 mijoen zijn. ruil voor luque.
Nee, maar zegt het niet te hard anders krijgen we die 10 miljoen nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
je hebt gelijk. even via VI bekeken. ik dacht dat hij veel ouder was. foutje.quote:
Is VDV al klaar voor een terugkeer naar Ajax?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
Als centrale verdediger denk ik. Hij is daar echt geschikt voor, niet kijkend naar zijn recente onzekere periode. Daarnaast verschijnen er geen geruchten over centrale verdedigers, dus ik verwacht dat er geen nieuwe zal komen, ook al heb ik (ijdele) hoop dat Boulahrouz wordt aangetrokken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef soppa het volgende:
[..]
Eensch, echter denk ik dat Jol hem echt een plaats kan geven.
http://www.soccernews.nl/news/67653quote:Fred Grim verruilt de bank van Sparta Rotterdam met ingang van volgend seizoen voor Ajax. De voormalig doelman van de Amsterdammers wordt daar samen met Pieter Huistra verantwoordelijk voor Jong Ajax. Dat is het resultaat van weken van onderhandeling, zo meldt TeleSport.
Weken onderhandelingquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/news/67653
Denk het niet. Bayern is niet de top waar Suarez voor zou vertrekken. Er was ook zo'n gerucht dat Real Madrid VdV + geld voor Suarez wilde ruilen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Cavalier1 het volgende:
Op dit moment ook weinig to geen geruchten over Suarez toch? Of is Bayern toch serieus geïnteresseerd?
was van zeer onbetrouwbare bron om eerlijk te zijn. perez wil bij real alleen grote namen voorin zien om zoveel mogelijk marketingswaarder eruit te slepen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Denk het niet. Bayern is niet de top waar Suarez voor zou vertrekken. Er was ook zo'n gerucht dat Real Madrid VdV + geld voor Suarez wilde ruilen.
Maar Toni zal nog wel vertrekken daar, gok ik. Maar Suarez wil volgens mij echt alleen naar Barca dus ik denk dat we nog niks te vrezen hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef Cavalier1 het volgende:
En Bayern heeft ook al Gomez en Olic gekocht voor voorin en voor zover ik weet niemand verkocht. Dus daar zal Suarez niet heen gaan.
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef Barca het volgende:
Hm ... zelfs in een gesmeed Ajax zie ik weinig heil in Vertonghen. Maar goed, ik ben dan ook een aardsoptimist.
offtopic: leuk bijschrift van Cavalier1
Een team heeft niet 11 man nodig die vooraan staan. Spelers die in dienst van het team spelen zijn net zo belangrijk als de Suarezjes van deze wereld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.²
Idem voor die andere Belg. Maar, die gaat gelukkig voor 10 miljoen naar Arsenal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.²
Hij is niet eens goed genoeg voor het Ajax zoals Ajax zou moeten zijn, in het huidige Ajax is hij wel één der betere.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |