abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69695340
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
Vertonghen is een prima speler, maar soms oogt hij wat sloom imho. Eigenlijk heb je hem niet nodig op het middenveld met de meer behendige Gabri en Enoh. Misschien toch maar als CV? Vertonghen is een soort Emanuelson, prima speler maar geen echte vaste positie.
Helemaal mee eens. Ik zou 'm wel willen zien als Ajax wat meer gesmeden is.
pi_69695355
Is vermaelen al klaar voor de europese top?
pi_69695364
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
Vertonghen is een prima speler, maar soms oogt hij wat sloom imho. Eigenlijk heb je hem niet nodig op het middenveld met de meer behendige Gabri en Enoh. Misschien toch maar als CV? Vertonghen is een soort Emanuelson, prima speler maar geen echte vaste positie.
Eensch, echter denk ik dat Jol hem echt een plaats kan geven.
Yo!Soppa?
pi_69695371
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
Nee, maar dat hoeft Arsenal niet te weten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69695380
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef TheClown1 het volgende:
Lahm is ook niet meer de jongste. Bayern speelt veel wedstrijden en daarom kun je een speler goed gebruiken als backup. zeker als je dan ook hoort van braafheid een clausule heeft.

Is die dos santos die door twente bekeken wordt geen optie voor ajax. zou rond 1.5 mijoen zijn. ruil voor luque.
Lahm is 25 volgens mij.
pi_69695439
quote:
Nee, maar zegt het niet te hard anders krijgen we die 10 miljoen niet
pi_69695461
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:31 schreef Rejected het volgende:

[..]

Lahm is 25 volgens mij.
je hebt gelijk. even via VI bekeken. ik dacht dat hij veel ouder was. foutje.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69695482
quote:
Is VDV al klaar voor een terugkeer naar Ajax?
Yo!Soppa?
pi_69695520
Ik vind dat we Vertonghen wel nodig hebben op het middenveld. We hebben er al 2 dwergen lopen, dan is lengte goed voor de balans
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:41:42 #210
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69695720
Vertonghen hoort er wat mij betreft ook in. Wel op het middenveld dan. Samen met Gabri verdedigend.
pi_69695735
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef soppa het volgende:

[..]

Eensch, echter denk ik dat Jol hem echt een plaats kan geven.
Als centrale verdediger denk ik. Hij is daar echt geschikt voor, niet kijkend naar zijn recente onzekere periode. Daarnaast verschijnen er geen geruchten over centrale verdedigers, dus ik verwacht dat er geen nieuwe zal komen, ook al heb ik (ijdele) hoop dat Boulahrouz wordt aangetrokken.

Verder nog bijvoorbeeld Sharbini voor het middenveld zodat je niet afhankelijk bent van alleen Aissati. Ik denk dat ze geen verdedigende middenvelder aantrekken, maar het proberen op te lossen met bijvoorbeeld Vertonghen wanneer Enoh of Gabri geblesseerd raakt, in een goed draaiend team moet dit ook wel kunnen.

Ik zie Elia toch naar Ajax komen als vervanger voor Suarez. Ik houd er toch rekening mee dat Suarez op een manier zoals Sneijder alsnog naar het buitenland gaat, al schat ik de kans hoger in dat hij nog een (half) seizoen blijft. Er zal tevens nog een aanvaller komen om te concurreren met Cvitanich en dan zal je het wel gehad hebben.

waarschijnlijk vier, maximaal vijf nieuwe aankopen schat ik zo in.
pi_69695990
quote:
Fred Grim verruilt de bank van Sparta Rotterdam met ingang van volgend seizoen voor Ajax. De voormalig doelman van de Amsterdammers wordt daar samen met Pieter Huistra verantwoordelijk voor Jong Ajax. Dat is het resultaat van weken van onderhandeling, zo meldt TeleSport.
http://www.soccernews.nl/news/67653
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69696004
Grim
Yo!Soppa?
pi_69696009
quote:
Weken onderhandeling Het ging toch om 15.000 euro ofzo?
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:51:37 #215
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69696052
Op dit moment ook weinig to geen geruchten over Suarez toch? Of is Bayern toch serieus geïnteresseerd?
pi_69696103
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Cavalier1 het volgende:
Op dit moment ook weinig to geen geruchten over Suarez toch? Of is Bayern toch serieus geïnteresseerd?
Denk het niet. Bayern is niet de top waar Suarez voor zou vertrekken. Er was ook zo'n gerucht dat Real Madrid VdV + geld voor Suarez wilde ruilen.
pi_69696152
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Denk het niet. Bayern is niet de top waar Suarez voor zou vertrekken. Er was ook zo'n gerucht dat Real Madrid VdV + geld voor Suarez wilde ruilen.
was van zeer onbetrouwbare bron om eerlijk te zijn. perez wil bij real alleen grote namen voorin zien om zoveel mogelijk marketingswaarder eruit te slepen.

daarnaast zou van der vaart nooit meewerken met een dergelijke transfer.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:56:59 #218
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69696198
En Bayern heeft ook al Gomez en Olic gekocht voor voorin en voor zover ik weet niemand verkocht. Dus daar zal Suarez niet heen gaan.
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:00:12 #219
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69696309
Hm ... zelfs in een gesmeed Ajax zie ik weinig heil in Vertonghen. Maar goed, ik ben dan ook een aardsoptimist.

offtopic: leuk bijschrift van Cavalier1
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69696322
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef Cavalier1 het volgende:
En Bayern heeft ook al Gomez en Olic gekocht voor voorin en voor zover ik weet niemand verkocht. Dus daar zal Suarez niet heen gaan.
Maar Toni zal nog wel vertrekken daar, gok ik. Maar Suarez wil volgens mij echt alleen naar Barca dus ik denk dat we nog niks te vrezen hebben
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:04:39 #221
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69696437
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef Barca het volgende:
Hm ... zelfs in een gesmeed Ajax zie ik weinig heil in Vertonghen. Maar goed, ik ben dan ook een aardsoptimist.

offtopic: leuk bijschrift van Cavalier1
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:06:17 #222
13462 BansheeBoy
pi_69696489
Zo, als Bayern Sneijder weet te halen wordt het zowaar nog een topteam. Ik ben alleen bang dat het geen haalbare zaak is. Is van Persie ook al genoemd?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:06:21 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69696492
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.

²
Een team heeft niet 11 man nodig die vooraan staan. Spelers die in dienst van het team spelen zijn net zo belangrijk als de Suarezjes van deze wereld.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:07:05 #224
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69696508
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Idem voor die andere Belg. Maar, die gaat gelukkig voor 10 miljoen naar Arsenal.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:07:40 #225
13462 BansheeBoy
pi_69696524
quote:
Hij is niet eens goed genoeg voor het Ajax zoals Ajax zou moeten zijn, in het huidige Ajax is hij wel één der betere.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')