Is niet nodig hoor. Net samen van een lunch genoten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef s0k het volgende:
[..]
Bel jol op, en zeg dat je guti pirlo modric en berbatov morgen gepresenteerd wilt hebben
Negeren is de key als iets je niet aanstaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat Barca aandacht nodig heeft, gewoon negeren dus.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita: 1,66
Aissati: 1,74m
Gabri: 1,74m
Enoh: 1,78m
Vertonghen 1,88m
Genoeg kabouters. Anita zal wel sneuvelen, mogen nog wel een of twee spelers van +1,80m bij.
Goed dat ik dat weet. Ben de komende tijd veel in het feyenoordtopic te vinden denk ik. Zullen we wel zien hoe dat dan zal gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Negeren is de key als iets je niet aanstaat.
Trollen is wat anders dan een andere mening hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet. Ben de komende tijd veel in het feyenoordtopic te vinden denk ik. Zullen we wel zien hoe dat dan zal gaan.
Ik gok net iets anders.
Ik ga geen geld uitgeven om hem te negerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem met een abo gewoon op de ignore lijst zetten hoor, zie je zijn posts gewoon niet meer.
Een abonnement op fokquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem met een abo gewoon op de ignore lijst zetten hoor, zie je zijn posts gewoon niet meer.
Ik ga danny zeker spekken zodat hij ted kan afkopenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Haha een abo. Doe toch normaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, maar voor 10 mil pond hoef dat ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef TC03 het volgende:
Wat moet Vermaelen nou bij Arsenal, snap er echt niks van.
Tuurlijk, maar kom op zeg. Dit slaat toch nergens op wat die gast hier elke dag verkondigt. Dat weet jij dondersgoed BS, en anders ben ik echt in je teleurgesteld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Trollen is wat anders dan een andere mening hebben.
Je zegt het zelf al: onzinquote:Als iedereen die enorme onzin gewoon negeert, is de lol er snel vanaf om het te posten en hoeft niemand zich er aan te storen. Hij heeft een andere kijk op voetbal en een mening dan de meesten. Als je er niet mee eens bent, kan je met hem gaan discussieren, waardoor je jezelf alleen maar meer gaat ergeren of je negeert hem.
Precies op deze manier verneukt hij iedere poging tot een fatsoenlijke discussie en omdat er mensen op hem blijven reageren (wat volstrekt logisch is) daalt het niveau tot een minimum.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kom op zeg. Dit slaat toch nergens op wat die gast hier elke dag verkondigt. Dat weet jij dondersgoed BS, en anders ben ik echt in je teleurgesteld.
[..]
Je zegt het zelf al: onzin. Waarom laat je het staan? Elke dag komt die klote-Koreaan met lijstjes over V/d Vaart, Heitinga, Seedorf en Boulahrouz. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon puur om de boel hier weer te verkloten.
Dat klopt wel, maar als ik alles zou editten of verwijderen wat me niet aanstaat, dan zou VBL een stuk leger zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kom op zeg. Dit slaat toch nergens op wat die gast hier elke dag verkondigt. Dat weet jij dondersgoed BS, en anders ben ik echt in je teleurgesteld.
Zolang hij het normaal post, zonder de policy te overtreden, geeft het ons geen recht om dan maar in het wilde weg het weg te halen, omdat men het niet leuk vindt. Het is een mening, - zonder enig realiteitsbesef dat wel - en dat is het.quote:[..]
Je zegt het zelf al: onzin. Waarom laat je het staan? Elke dag komt die klote-Koreaan met lijstjes over V/d Vaart, Heitinga, Seedorf en Boulahrouz. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon puur om de boel hier weer te verkloten.
Prima toch. Dragen we bij aan een sneller Fok!. Ik heb er niets op tegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als ik alles zou editten of verwijderen wat me niet aanstaat, dan zou VBL een stuk leger zijn.
Ja, Footballs World Series Ltd. Vaag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland en Benfica? WTF. Ze hadden het toch verkocht aan die groep die alle grote miljoenentoernooien doet in Rusland en Dubai enzo met Real en Milan?
Misschien willen clubs als Arsenal en Inter helemaal niet meer, misschien is het AT zelfs niet eens lucratief voor ze.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland en Benfica? WTF. Ze hadden het toch verkocht aan die groep die alle grote miljoenentoernooien doet in Rusland en Dubai enzo met Real en Milan?
Als je Barca uit het Ajaxtopic houdt zouder er toch heel veel users vaker reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als ik alles zou editten of verwijderen wat me niet aanstaat, dan zou VBL een stuk leger zijn. Je kan nou eenmaal niet alles wat niet meeloopt met de mening van de massa of wat voor discussie zorgt gaan editten of verwijderen.
[..]
Zolang hij het normaal post, zonder de policy te overtreden, geeft het ons geen recht om dan maar in het wilde weg het weg te halen, omdat men het niet leuk vindt. Het is een mening, - zonder enig realiteitsbesef dat wel - en dat is het.
Dan kan je of er op reageren wat ie ondertussen alleen maar leuk vindt. Of je kan het doodnegeren en er gewoon overheen lezen, totdat hij vanzelf wel stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |