Las ergens dat die som ongeveer 2 miljoen bedraagt, klopt dit?quote:Ajax heeft bij Marcus Berg geïnformeerd of hij positief tegenover een transfer naar Amsterdam staat. De aanvaller heeft die vraag volgens De Telegraaf positief beantwoord. Naast Ajax heeft ook AZ interesse in Berg.
Een overgang naar Alkmaar ziet Berg ook wel zitten, zo zegt zijn zaakwaarnemer Soren Lerby. In het contract van Marcus Berg is een gelimiteerde transfersom opgenomen die vanaf volgend seizoen geactiveerd zou worden. FC Groningen zou daardoor gebaat zijn bij een verkoop van zijn topscorer tijdens de komende transferperiode.
Contractverlenging bij de Noorderlingen is overigens helemaal optie, zo laat Lerby weten tegenover De Telegraaf. De club wilde het contract met de spits openbreken en verlengen, 'maar hij tekent zeker niet bij,' aldus Lerby.
Het lijkt mij heel sterkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Las ergens dat die som ongeveer 2 miljoen bedraagt, klopt dit?
2 miljoen voor Berg?? Ze zijn niet zo dom daar Groningen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens mij past die Roemeen in het profiel als opvolger van Suarez. Een extra spits moet zeker komen, maar ik vraag me af of Ajax inzet op een forse investering als Berg voor die positie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
- vervanger voor Suarez die volgend jaar toch zal vertrekken: Elia?
- aanvallende middenvelder: Sharbini?
- extra spits: Berg?
We hebben onze eigen glazen ingegooid met Sulejmani. Spelers als Berg en Elia krijg je niet meer onder de 10 miljoen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:
Elia en Berg zie ik wel zitten, alleen moet je niet te diep gaan. Elia moet niet meer dan 6 a 7 miljoen kosten.
Lijkt me sterk, maar aangezien Groningen Berg dus het liefst nu kwijt raakt kunnen wel wel de prijs omlaag drijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Obradovic: 5-6 miljoenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
Eigenlijk zou Braafheid al een pure aanwinst zijn. Vermaelen is een gemaakte back, en verder hebben we 0 linksbacks in onze selectie. Schilder vertrekt ook nog.
Een vertrek van Vermaelen zou gunstig zijn voor Ajax. Met Braafheid heb je een echte linksback, en dan kan Ajax zich met het geld van Vermaelen versterken op andere posities.
Ajax wil 1 a 2 versterkingen halen, aldus V/d Boog. Hoeveel geld zou dat zijn? 15 miljoen? 10 miljoen voor een echte versterking en 5 voor een talent. Vermaelen vertrekt voor 11,5, Braafheid komt voor 2, Obradovic misschien voor 5. Dan zou je +- 20 miljoen bij elkaar gesprokkeld hebben. Kan Ajax zich op 2 posities versterken.
- vervanger voor Suarez die volgend jaar toch zal vertrekken: Elia? (9 miljoen?)
- aanvallende middenvelder: Sharbini? (2,5 miljoen)
- extra spits: Berg?
Was jij niet op vakantie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is niet eens goed genoeg voor het Ajax zoals Ajax zou moeten zijn, in het huidige Ajax is hij wel één der betere.²
Van wat ik gelezen heb niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Is Ajax serieus geinteresseerd in Sharbini?
Hij is al diverse keren gevolgd door Ajax. Daarnaast is er in november of december een delegatie onder leiding van Blind afgereisd om B(a)ruchyan te bekijken, een van Israel's grootste talenten die momenteel bij een club speelt welke in financiële problemen verkeert. Daarnaast hebben ze ook de Kroaat Perisic bekeken van KSV Roeselaere. Van deze drie zijn de geruchten rond Sharbini het hardnekkigst. Ik zet m'n geld er op in dat er wel een versterking op het middenveld komt. Jol gaat echt niet nog een jaar met het kaboutermiddenveld door.quote:
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen (quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij is al diverse keren gevolgd door Ajax. Daarnaast is er in november of december een delegatie onder leiding van Blind afgereisd om Bruchyan te bekijken, een van Israel's grootste talenten die momenteel bij een club speelt welke in financiële problemen verkeert. Daarnaast hebben ze ook de Kroaat Perisic bekeken van KSV Roeselaere. Van deze drie zijn de geruchten rond Sharbini het hardnekkigst. Ik zet m'n geld er op in dat er wel een versterking op het middenveld komt. Jol gaat echt niet nog een jaar met het kaboutermiddenveld door.
Klopft ende correct, we blijven nu de subtoppertjes spekken als we zo doorgaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hebben onze eigen glazen ingegooid met Sulejmani. Spelers als Berg en Elia krijg je niet meer onder de 10 miljoen.
dat is altijd nog een halve meter langer dan anitaquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen () op het middenveld lijkt me ook niet handig. Bovendien is Sharbini ook zo bijster groot niet (1.80m)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |