Zulke dingen moet je ook aan IQM of dagdag overlaten, met z'n "gok"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadik was bij 280 ofzo en ik dacht, laat ik m'n geluk testen
zijn we pas zover
Ja maar hoe retarded is het om een tactiek te hebben om de laatste post te 'scoren'quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook aan IQM of dagdag overlaten, met z'n "gok"
Mijn ex is juist een goede vriendin van me, alleen mn huidige vriendin wil niet dat ik met dr omgaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
exen![]()
exen die verwijten doen op het eind van relaties en na een jaar terug kruipen en doen alsof er niks aan de hand is
Tja, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe retarded is het om een tactiek te hebben om de laatste post te 'scoren'
Ja maar...quote:
quote:
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van mequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
OP fout
[..]
Mijn ex is juist een goede vriendin van me, alleen mn huidige vriendin wil niet dat ik met dr omga
Zeg het maar.quote:
Ja maar ik heb geen ziiiiiinquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
begin dan nerd. je moet een voldoende halen.
Scheikundequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
IK GA SCHEIKUNDE LEREN.
Succes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
begin dan nerd. je moet een voldoende halen.
Ja dat is weer mooi meegenomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van meen overigens ook weer een vriendin van mijn vriendin.
[..]
Is dat niet ongemakkelijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste ex is inderdaad ook een goede vriendin van meen overigens ook weer een vriendin van mijn vriendin.
[..]
Zeg het maar.
Roma Roma Romaquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:18 schreef Emimich het volgende:
Tot el camp és un clam,
som la gent blaugrana,
tant se val d'on venim,
si del Sud o del Nord.
Ara estem d'acord, estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent,
un crit valent,
tenim un nom,