Oh nou voor uit nog een danquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat onrustig nog, maar verder prima. Vooral blij met onze eerste stappen in de goede richting
Voor degenen die het gemist hebben en me helemaal platgeknuffeld hebben, het lijkt er op dat we een doorstart maken
[..]
Manipuleren. Gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op te vinden
Heel mooi, heel mooiquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat onrustig nog, maar verder prima. Vooral blij met onze eerste stappen in de goede richting
Voor degenen die het gemist hebben en me helemaal platgeknuffeld hebben, het lijkt er op dat we een doorstart maken![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond Carool
Ik denk überhaupt nooit
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor degenen die het gemist hebben en me helemaal platgeknuffeld hebben, het lijkt er op dat we een doorstart maken
[..]
Manipuleren. Gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op te vinden
Waar niet in?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
waar denken de mannen nou weer beter in te zijn![]()
quote:
quote:
1,5?quote:
Fokquote:
Zolang er geen bloed mee komt zit je goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik moet er gewoon een boertje van laten!
Doe je dat thuis ook?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik moet er gewoon een boertje van laten!
Heb wat last van moodswingsquote:
Ow tof er is een nieuwe vendweg gevonden of al de hoofdweg ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uh ja... hoezo?quote:
Eeej Tijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond Carool
Ik denk überhaupt nooit
Zit je weer te fappen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |