mja, 't is nogal verslavendquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Erg cool, met name die onder de mast. Kijkend naar je sig heb je een mooi setje lenzen zeg!
heb alleen nog mn 18-70 kitlens en een leen 180mm
in ACR de oranje kleuren wat opgetrokken en contrast verhoogd en vervolgens met de Nik Color Efex Pro 3 plugin polarisatiefilter eroverheen. Heb ook een pola filter bij de lens, maar die zat er niet op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:15 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt de foto's niet genummerd![]()
Ik vind vooral die laatste met de paarden enorm gaaf! Ook vanwege de bewerking! Is dat een filter ofzo of schuifjes?
Verder vind ik foto 1 en 3 erg mooi
77mm idd, maar die zat er hier dus niet op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef slashyou het volgende:
Erg mooi gelukt, en dat voor een test!
Wat voor pola heb je? 77 mm toch?
ah, dat was jij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Noxa het volgende:
En op de laatste heb je al een flikker commente gekregen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef Zith het volgende:
Ik loop altijd tegen muren en palen aan met m'n groothoek, omdat het lijkt alsof je er nog ver van af staat
inladen in adobe caera rawquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef appelsientje het volgende:
Oke ff een vraag,
Hoe heb je dit gedaan?? (die kleur verschillen) ik loop al een tijdje te klooien maar het wil niet echt lukken
[ afbeelding ]
Dan ga ik maar verder klooien met de instellingenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef Danny het volgende:
[..]
inladen in adobe caera raw
daarvandaar spelen met de verzadiging van de kleuren en de highlights, lights, blacks en shadows aanpassen. Puur spelen met de schuifjes dus. Maar bij deze hoefde ik niet heel veel te spelen
ik gebruik de 18-200 verreweg het meest omdat ik toch vooral bij dagjes uit foto's schiet en ik daarmee een flink bereik haal zonder tig lenzen mee te hoeven zeulen. Ik weet echter niet hoe je in je bereik zit qua huidige lenzen. Ik weet wel dat ik tot nu toe veel lol beleef aan deze 10-24. De nikkor valt wel buiten je budget want die kost ruim 800 euro. De Tamron 10-24 is echter ook prima getest en die is de helft goedkoper.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Yo Dan ik ga binnenkort zelf ook een nieuwe lens kopen.. heb er +- 500 euro voor max...
wat is jouw fijnste lens tot nu toe??? ik zelf wil al een tijdje een 50mm 1.4 ( of 1.8)
maar nu ik deze lens van jou zie is ook wel erg fijn...
waar heb jij tot nu toe t meeste plezier van???
en gebruik jij ook wel eens een Polar filter??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |