Enorm leuk apparaatjequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef TheFrankey het volgende:
niet om je topic te trashen maar ik heb deze [ afbeelding ] In perfecte staat. Echt een leuk ding.Ligt al jaren op zolder. Maar is ofcourse niet te koop
125euro bod staat nog steeds...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Braddie het volgende:
Kan ik betalen na de aankomst zoja dan 125euro...
Je hebt PM, 100% eerlijk mensch!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:34 schreef Braddie het volgende:
Ik ben een 100 procent eerlijk mens...
Wat we ook kunnen doen.
Ik stuur jou de eerste helft, En dan stuur jij mij de keytar, En dan stuur ik je de rest.
mijn 80 euro staat nogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef Braddie het volgende:
Bij deze vervalt mijn bod..
Ik heb geen intresse meer, Ik dacht dat de toetsen aanslaggevoelig waren maar dit blijkt niet het geval..
Succes met de verkoop jos, Sorry;).
Anders doe je even research voordat je aan het bieden slaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef Braddie het volgende:
Bij deze vervalt mijn bod..
Ik heb geen intresse meer, Ik dacht dat de toetsen aanslaggevoelig waren maar dit blijkt niet het geval..
Succes met de verkoop jos, Sorry;).
haha, wat een sukkel ben jij, zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef Braddie het volgende:
De piano staat nog steeds hier trouwens, En ik heb een nagedacht, Al krijg ik er gewoon 100euro voor terug, Het boeit me niet veel...
Ik wil niet op een forum uitgemaakt worden voor iets wat ik totaal NIET ben...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:04 schreef Braddie het volgende:
En 250 is misschien wel realistischer, Ik zat gewoon heel erg met de korg triton extreme in mijn hooofd, Vandaar dat ik 1000 neer zette.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Een Suzuki Alto voor 80.000 euro te koop aanbieden en als er geen halve gare is die hem voor dat bedrag koopt en mensen mij raar aankijken, zeg ik gewoon dat ik nog met mijn Lamborghini in mijn hoofd zat.
Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |