Its a bit out of tune here and therequote:Op maandag 4 mei 2009 01:49 schreef Braddie het volgende:
De piano is 1 jaar geleden voor het laatst gestemd en houd zich in de schuur waar hij nu staat prima op stem....
Het is al ruim 1 jaar geleden, Logisch dat de piano dan weer ontstemd word, En hij klinkt nog wel redelijk, De meeste piano`s van deze leeftijd kunnen niet eens op C gestemd worden...quote:
wat ik hoor op die filmpjes is verre van redelijk. De piano die bij m'n grootouders stond en 20jaar lang niet gestemd geweest is of enig onderhoud heeft gehad staat beter.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is al ruim 1 jaar geleden, Logisch dat de piano dan weer ontstemd word, En hij klinkt nog wel redelijk, De meeste piano`s van deze leeftijd kunnen niet eens op C gestemd worden...
quote:studiocredit
26 april 2009
I bought this piano for 100 bucks and its in pretty good shape, Its a bit out of tune here and there but i hope you all like it.
Bod is genoteerd maar is nog wel wat te laag.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:18 schreef yeahmen het volgende:
Voor 100 gekocht?? hoe doe je dat? xD
ik bied 200 euro
De piano`s van tegenwoordig zijn allemaal op c gestemd ja, Maar tot 1920-1930 zijn ze allemaal in Bes gestemd...quote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef Archont het volgende:
[..]
wat ik hoor op die filmpjes is verre van redelijk. De piano die bij m'n grootouders stond en 20jaar lang niet gestemd geweest is of enig onderhoud heeft gehad staat beter.
btw: pianos worden altijd op C gestemd, wat wel kan veranderen is de diapason die tegenwoordig voor A op 440Hz ligt
quote:I bought this piano for 100 bucks and its in pretty good shape, Its a bit out of tune here and there but i hope you all like it
Waarom zeg je dan dat enkele toetsen ontregeld zijn?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef Braddie het volgende:
200-300 euro winst moet wel lukken.
Het is een zeer zeldzaam model en hij is in goede staat qua uiterlijk, En innerlijk ook trouwens.
Precies...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Kudtstudent het volgende:
Dus stiekem ben je gewoon een handelaartje?
Want je studio ligt ergens diep verborgen op de Siberische vlakte?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Braddie het volgende:
En tegen de tijd dat hij bij mij in de studio kan zijn we waarschijnlijk pas in 2010...
voor 50¤ krijg je dat niet gestemd, is echt wel wat meer werk om hem terug in orde te krijgen, mankerende snaren, snaren die in slechte conditie zijn,...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:25 schreef guitarist het volgende:
Damn, dat kreng is vals! Voor 25 euro kom ik hem ophalen. Daarnaast ben ik nog eens 50 euro voor het stemmen en 25 euro voor het vervoeren kwijt dus lijkt mij een prima prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |