edittenquote:
Cue liggen naast het biljartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ben je jezelf aan het tongen?quote:
Snookerquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Cue liggen naast het biljart
Vanmorgen liep ik daar binnen en echt gelijk zo'nquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
ja, logisch dat je je nu moeilijk tot je werk kunt aanzetten. dat is gewoon ook klote. het echte kutgevoel zal wel minder worden maar het blijt natuurlijk een beetje zinloos om er te zitten. behalve dat je van de straat blijft dan
ah gesprek klinkt wel positief. en idd zelf ook zoeken. zou toch te doen moeten zijn lijkt me. je was secretaresse toch? of snapte ik dat nou verkeerd? die zoeken ze iig altijd overal dacht ik
Mopje!quote:
ach cue ligt naast het biljart dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Aha, hmmm dat is niet zo mooi. Of vind je het niet zo erg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:41 schreef Nouk84 het volgende:
@ JonKeL; Ze hebben mijn contract niet verlengd; per 1 augustus heb ik geen werk meer
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach cue ligt naast het biljart dan...Lig ik er liever opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
Je maakt het wel erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar dan word er een stok in je gestoken
Krijg het toch in ene warmquote:
bij deze dan: welkomquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef JayJay8 het volgende:
Hoe oud ben je?
22
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Regio Utrecht
Interesses?
Basketball, voetball, fitness, uitgaan
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 sportief
Hoe lang single?
3 jaar
Ik baal vooral omdat het niet mijn eigen keuze is en omdat ik maar 2 maanden heb, met oog op de zomer en deze tijd..quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef JonKeL het volgende:
Aha, hmmm dat is niet zo mooi. Of vind je het niet zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |