Oke maar hoe kom je dat tot je promillage?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb UIO wel eens om 1 uur 's nachts uit zijn bed gebeld dat ik gezellig langskwam met een vriendin. En toen ging ie ook nog heel lief thee zetten. Helaas waren wij het alweer vergeten en zijn we doorgegaan naareen oppikkroeg waar ik ging sletten met de broer van heatwave
Dat dan weer niet, wordt altijd dan wel iets eerder wakkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan 's ochtends met je telefoon nog in je hand wakker worden
mazzelpikquote:
Nu komt het gebrag en boast over het aantal smsjes wat iedereen stuurt, ook echt een wekelijkse discussie hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook eens gaan doen. Kan tegenwoordig 1000 smsen sturen per maand maar hou er altijd 990 over
quote:
Te laat is al opquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook eens gaan doen. Kan tegenwoordig 1000 smsen sturen per maand maar hou er altijd 990 over
ik had er afgelopen maand 1200quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu komt het gebrag en boast over het aantal smsjes wat iedereen stuurt, ook echt een wekelijkse discussie hier
Thnx Jonkel
Hahahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb UIO wel eens om 1 uur 's nachts uit zijn bed gebeld dat ik gezellig langskwam met een vriendin. En toen ging ie ook nog heel lief thee zetten. Helaas waren wij het alweer vergeten en zijn we doorgegaan naareen oppikkroeg waar ik ging sletten met de broer van heatwave
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
ik had er afgelopen maand 1200
quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef djayzz het volgende:
[..]gebakken aardappelen met rundervinken en sla
Vond ik ook toen ik mijn rekening zagquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef djayzz het volgende:
Wat ben ik toch slimquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te PM-en, daar kun jij zo achter komen
cheers m8quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu komt het gebrag en boast over het aantal smsjes wat iedereen stuurt, ook echt een wekelijkse discussie hier
Thnx Jonkel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |