Niemandquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ellendig zeg. en niet eens door eigen roekeloosheid.
En wie verzorgt je nu dan?
ben ik geen normale fokker of geen normaal mens?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm
* djayzz probeert uit te leggen: ?! error ?!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:02 schreef JonKeL het volgende:
Uhm eigenlijk niet echt. Weinig gebeurd op een enkele verdwaalde wip na
Maar relationeel ofzo gaat er ook niks meer gebeuren
Moet ik een soepje komen brengen?quote:
quote:
mijn huis schoonmaken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om wat leuks te doen! Maar wat?!
Ben gewoon thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Brabant is leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Moet jij daarvoor zoeken? Word jij niet gevonden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan zoeken dan
![]()
Lijkt me ook geen slim idee
Ja lekkerquote:
Oow ja, dáár heb ik zin inquote:
quote:
Lees bovenstaande reacties... volgens mij juist te vaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef JonKeL het volgende:
Moet jij daarvoor zoeken? Word jij niet gevonden?![]()
nog voorkeur?quote:Ja lekker
En ver weg, voor mijquote:
Hahaha, niet echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef JonKeL het volgende:
Moet jij daarvoor zoeken? Word jij niet gevonden?![]()
quote:
red je het in een dag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dáár heb ik zin inZal ik anders een dagje vrij ervoor nemen?
[..]
Ik lust een heleboel soepen, dus het meeste wat je meeneemt zal wel goed zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees bovenstaande reacties... volgens mij juist te vaak
[..]
nog voorkeur?
Ja daar dacht ik ook opquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
De laatste 3 woorden moeten "bij jou, ventje" zijn. Maar de rest snap ik niet
ik val wel eens halverwege een sms in slaapquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook op
Maar kom opsmsen in je slaap
serieus wtf
kan je beter een dagje vrij nemen op een zonnige dag... heb je mee aan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dáár heb ik zin inZal ik anders een dagje vrij ervoor nemen?
ff verder lezen ookquote:
Ga op de watertoren staan danquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ver weg, voor mij
[..]
Hahaha, niet echt
[..]![]()
Het is maar goed dat Cue afgelopen zaterdag bij het uitgaan haar telefoon niet bij zich had, daar waren ook zulke sms-jes uit voortgekomen denk ik....quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook op
serieus wtf
quote:
Heb ik vanmorgen ook half in slaap gedaan. Gelukkig (quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
serieus wtf
Ik hou van de standaard soepjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef JonKeL het volgende:
Ik lust een heleboel soepen, dus het meeste wat je meeneemt zal wel goed zijnBehalve als het hele exotische zijn, dan even vragen aan mij
Ow dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef ArTiC het volgende:
ik val wel eens halverwege een sms in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |