quote:
ja, ik mag zeker niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oepserdepoeps, roep ik alweer dingen die door de tijd achterhaald zijn
sommige dingen worden met de tijd overbodig hequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oepserdepoeps, roep ik alweer dingen die door de tijd achterhaald zijn
hoe is het met je en je bedrijf?quote:
donequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
sommige dingen worden met de tijd overbodig he
stuur mij eens een mailtje...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze ons alle 3 slet hoor
quote:
Wat ben je dan andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik merk hier als het al verder gaat dan zoenen dan word je hier al als slet bestempeld en dat is niet de realiteit.
![]()
* probeert slet imago af te schudden *
doe geen moeite, want we prikken er toch wel door hee, en houden toch wel van jequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik merk hier als het al verder gaat dan zoenen dan word je hier al als slet bestempeld en dat is niet de realiteit.
![]()
* probeert slet imago af te schudden *
Ja er is toch wel een verschil tussen slet en hoerquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben je dan anderseen hoer? Dan maar slet genoemd, klinkt vriendelijker
een hoer?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben je dan anderseen hoer? Dan maar slet genoemd, klinkt vriendelijker
dank je, denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe geen moeite, want we prikken er toch wel door hee, en houden toch wel van je![]()
![]()
Micky Hoogendijk is alles behalve een gezonde jongenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een hoer?nee, een gezonde jongen noem ik dat.
nee, ik dacht dat ie het over mij had...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Micky Hoogendijk is alles behalve een gezonde jongen
en Eddem maar overal roepen dat hij zo gelukkig is met haar en dat hij nu na 10 jaar van de softdrugs af isquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat ie het over mij had...
mickey gezond? neuh... zij zit vol met toxic waste hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |