Niet bij alle benen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
Doe gewoon geen legging aan, staat een stuk beter.
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke. Maar zo'n legging die alles afknelt is ook niet bepaald charmant.
Dat dus. TS heeft gewoon geen smaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het bij de juiste dames wel goed staan
ehhh... nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Linker:![]()
Midden:![]()
![]()
Rechts:![]()
Het kán wel staan. Ligt aan de combinatie van kleren vind ik.
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehhh... nee.
linker:![]()
midden:![]()
rechts:
Stalpoten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
Combinatie van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?
de dame natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?
Jij begrijpt gewoon zelf steeds minder wat jij zou moeten zijn als vrouw.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die dit geil vinden.Ik begrijp mannen steeds minder.
Oja, ik was even vergeten dat wanneer je leggings niet mooi vindt je gelijk van overzeas houdt. Bedankt voor de reminder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:52 schreef Leevancleef het volgende:
Ik vind mooi. Smart_ass houdt zeker meer van driekwartsbroeken van Overzeas waar mollige, witte kuiten onderuit steken
Behalve als de legging stopt op de kuit, dat doet je kuiten dikker lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |