quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima service eigenlijk dat ze op een dergelijke manier betrokken zijn met hun klanten
scheelt 59¤quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef gabberklaas het volgende:
Scheelt het zoveel dan met een kant en klare?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:13 schreef Warrick21 het volgende:
Denken hun nou echt dat ik het niet kan ofzo? Zou ik allemaal losse onderdelen bestellen als ik er niks van snap?
terugsturen mits niet gebruikt noobquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:34 schreef bear87 het volgende:
Dagwaarde terug na incompatibiliteit? Je mag toch producten terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 8 dagen, wat nou dagwaarde
Ohja? Waar staat dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
terugsturen mits niet gebruikt noob
Hangt er maar net van af waarom het niet werkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef MaddoxX het volgende:
assemblagekosten
als het niet werkt heb je sowieso garantievuile naaiers
Daar gaat het niet om prutser.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef MaddoxX het volgende:assemblagekosten
als het niet werkt heb je sowieso garantievuile naaiers
Pinnetjes gevoelig? Valt best mee. Tenzij je een aap bent krijg je die dingen nooit verbogen tijdens de installatie en als je ze al buigt kan je ze ook zo weer terug buigen. Heb 2x gehad dat ik me cooler met cpu en alles uit het socket trok zonder hem te unlocken omdat die koelpasta helemaal vast zat. 2x weer netjes recht gebogen met een pinpas en dat ding heeft het nog een tijdje prima gedaan. Daarna ging ie toch wel stuk. Ook geen punt opzicht, opgestuurd voor RMA en kreeg gewoon een nieuwequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Ascendancy het volgende:
Ben je nu echt zo dom? Ze controleren of de geassembleerde pc werkt en als dit niet het geval is is reparatie voor hun kosten.
Ze hebben wel een punt. Pinnetjes zijn erg gevoelig.
En die 10 euro? Als je geen processor+ geheugen op je mobo hebt, gaat het niet aan he. Met processor/geheugen kan de pc de bios al doorlopen.
i7 heeft geen pinnetjes meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:57 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Pinnetjes gevoelig? Valt best mee. Tenzij je een aap bent krijg je die dingen nooit verbogen tijdens de installatie en als je ze al buigt kan je ze ook zo weer terug buigen. Heb 2x gehad dat ik me cooler met cpu en alles uit het socket trok zonder hem te unlocken omdat die koelpasta helemaal vast zat. 2x weer netjes recht gebogen met een pinpas en dat ding heeft het nog een tijdje prima gedaan. Daarna ging ie toch wel stuk. Ook geen punt opzicht, opgestuurd voor RMA en kreeg gewoon een nieuwe
Waarom is het nou weer goed?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:01 schreef RowanF1 het volgende:
Het is een service, en een hele goede ook
Waar dan? Iets specifieker graag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[quote]Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja? Waar staat dat?
[..]
In de wet?
Je zit al in de richting, daar zou het dan inderdaad ergens moeten staan. En nu graag het artikel/lid waarin staat dat je het niet mag gebruiken. Tip: begin bij artikel 7:46d BW.quote:Kom maar eens van die pornosites af en ga je maar eens verdiepen in de wet kopen op afstand!
Het gaat om de beschadigingen die door onjuist gebruik zelf toe gebracht zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef MaddoxX het volgende:assemblagekosten
als het niet werkt heb je sowieso garantievuile naaiers
Voordeel van het zelf doen vind ik juist dat je nog eens wat kabels en schroefjes achter de hand hebt. En het duurt even, als je zorgvuldig te werk gaat en erg voorzichtig werkt omdat je er weinig ervaring mee hebt, maar ik vind het niet vervelend om te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:36 schreef miodzio het volgende:
Als ik binnenkort een pc bestel laat ik ze het mooi zelf assembleren.
Is het iig klaar en heb ik thuis niet 50 doosjes met alle kabels. En je zegt wel zelf monteren lukt in 30 minuten maar ik zet niet elke maand een nieuwe pc in elkaar, en vaak duurt het een halve of zelfs een hele dag.
En dan idd het risico lopen dat de processor pinnetjes kapot gaat, de fan verkeerd gemonteerd wordt, gekut met koelvloeistof ertussen, uitschieten met schroevendraaier, nee dank je.
Zitten die op het socket dan? Want als je alleen maar vlakjes hebt, gaat het ook niet echt goed komen. Snel contact-falen.quote:
Nee dat niet, vind het ook wel leuk, maar omdat het toch om een aardig bedrag gaat laat ik het voor 50 liever door hen doen dan weet je zeker dat het goed is en er garantie op zit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voordeel van het zelf doen vind ik juist dat je nog eens wat kabels en schroefjes achter de hand hebt. En het duurt even, als je zorgvuldig te werk gaat en erg voorzichtig werkt omdat je er weinig ervaring mee hebt, maar ik vind het niet vervelend om te doen.
Het is toch qwerty?quote:
Het is inderdaad netjes om aan te bieden voor de 75% die het niet kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima service eigenlijk dat ze op een dergelijke manier betrokken zijn met hun klanten
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Newyorkuni22 het volgende:
AMD![]()
Computernerds![]()
.
Gierige computernerds![]()
![]()
Ja maar ja, niet iedereen is zo slim als jouw helaasquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef Warrick21 het volgende:
Pinnetjes zijn onmogelijk te buigen als je snapt hoe je het moet doen.
Je moet namelijk de CPU erop leggen, het valt zelf correct erin. Geen kracht gebruiken!
Ze zeggen het nog heel subtiel zelfs, de meeste klanten van ons zijn bekend met ICT, veel kennis, enz.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Ja maar ja, niet iedereen is zo slim als jouw helaas
En daarbij wat idd gezegd word is dat 75% het niet weet, vandaar dat dit soort mailtjes worden gestuurd, ze kunnen toch niet ruiken dat jij het wel weet
Ook wel is afgevraagd waarom ze dat zeggenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ze zeggen het nog heel subtiel zelfs, de meeste klanten van ons zijn bekend met ICT, veel kennis, enz.
Als je jezelf echt zo goed vind of wekelijks kasten bouwt (waarom koop je de onderdelen dan niet via je eigen zaak?) kies je gewoon voor optie 3 of bestel je ergens anders. Opgelost.
Normaal gezien liever B, maar als het bedrijf zo eerlijk is als A zou ik het waarschijnlijk nog meer waarderen! Het is nu eenmaal zo, te vaak willen noobs het zelf proberen/denken dat ze het zelf kunnen. Hoe vaak er niet nog topics op Tweakers worden geopend van mensen die zelf een pc willen bouwen/overklokken maar ondertussen wel een AGP kaart in een PCI-E slot willen drukken (of andersom) of verkeerd ram erin proppen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:36 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Ook wel is afgevraagd waarom ze dat zeggen![]()
A) 75% van onze klanten zijn soepkippen vandaar dat we het duidelijk willen maken dat we geen garantie
verlenen als je iets sloopt
B) De meeste klanten van ons zijn bekend met ICT, veel kennis enz
Wij willen u wel attenderen op het volgende :
Aangezien de pinnetjes van de processor (AMD) zeer gevoelig zijn
Blijkt dat veel klanten de pinnetjes kapot drukken,
Dit is het gevolg van verkeerd monteren van de cpu op
het moederbord, Ondanks het feit dat onze klanten ( sukkels )denken alles beter te weten overkomt het hen ook
Wat hoor je liever? A of B
Zijn bolletjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zitten die op het socket dan? Want als je alleen maar vlakjes hebt, gaat het ook niet echt goed komen. Snel contact-falen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |