Heej.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef berney het volgende:
Hoi lieverds, ik geniet er zo van om deze gate hier te volgen, lig vaak in een deuk om jullie.![]()
We hebben er anders nog twee hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef berney het volgende:
tjenk you, al is het dan alleen voor deze gate hoor.(tenminste..........is de bedoeling haaha)
Welleke Anouk? DE Anouk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben jij DE berney? die van anouk zal ik maar zeggen?
Vlug PB erbij halenquote:
Zeg oma, wil je gewoon antwoord geven?quote:
Ben ik omaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeg oma, wil je gewoon antwoord geven?
Logisch tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn Anouk.
Ontopic, ik ben voor Patries trouwens.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn Anouk.
Ontopic, ik ben voor Patries trouwens.
Ah, okay, I.C. , leuke naam.quote:
Berna! Je bent er weer!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef berney het volgende:
Hoi lieverds, ik geniet er zo van om deze gate hier te volgen, lig vaak in een deuk om jullie.![]()
Rossanna en patje kluivert hebben ze t over.Anouk weet ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:04 schreef versabommie het volgende:
ros, peter, anouk...
Ik ben een ietwat de draad kwijt...
sjezus, jij bent ingeburgerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Rossanna en patje kluivert hebben ze t over.Anouk weet ik niet
Hoi mop.quote:
oke , leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:15 schreef berney het volgende:
[..]
Hoi mop.
Wat een commotie mijn terugkompost.
Had ik het nu maar niet gedaan en lekker blijven lurken.
Oh en voor de outsiders mijn dochter heet Anouk maar is niet vernoemd naar DE Anouk.
Ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn dat saunagedoe ,mooi kado hoor Bommiequote:Op maandag 8 juni 2009 08:25 schreef versabommie het volgende:
Ff offtopic, nu er even geen hol gebeurd, en het hier wel sterft van de vrouwen![]()
Tis weer verjaardagstijd en ik weet als normale man weer geen reet te verzinnen voor mijn vrouw..
nu zat ik zelf hier : http://www.saunadeheuvelrug.nl/index.php?id=58 aan te denken voor haarzelf en een vriendin/ haar moeder .. iemand nog andere ideeën?
Nou ben er al uit, heb deze besteld voor haar en d'r moeder :quote:Op maandag 8 juni 2009 08:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn dat saunagedoe ,mooi kado hoor Bommie
Ja is wel een bekend arrangement, nou jij scoort hiermee bij je vrouw, op zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ben er al uit, heb deze besteld voor haar en d'r moeder :
http://www.zwaluwhoeve.nl/arrangement.php?arrangementcode=Amazone
dus ontopic: Micky is een HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Done. Ik gooide hem immers ook op slot.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:43 schreef Anniebab het volgende:
Wie o wie kan er een OP maken voor Palinggate???
Thanks!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Done. Ik gooide hem immers ook op slot.
Palinggate #15 Stilte voor de storm
Masterlijk, ik lig onder mijn bureauquote:Op donderdag 4 juni 2009 02:30 schreef Duderella het volgende:
* Tringgg *
Ja?
- Mam, met Micky.
Met wie?
- Met Micky, je dochter, die waarschijnlijk gewoon Moniek heet, maar die vanaf het begin van haar carrière als BN'er dat al in Micky heeft veranderd. Díe!
Mijn dochter? * begint zachtjes te snikken *
- Ik was een paar jaar (met name toen je ziek en incontinent werd, maar da's toeval) out of the picture, maar ik wil toch wel graag weer een warme, liefhebbende en verzorgende band met je opbouwen. Mede omdat de pers er nu zo op jaagt hè?
De pers?
-TV. Media. Mensen die mij willen spreken.
Oh zoals ik! Wanneer kom je langs? Ik krijg nooit bezoek.
- Nee ik moet het contact effe per mail doen want ik ga emigreren. Maar Eddem kan wel skype installeren.
Meel?
- Hij komt zo de boel even doen.
Hij?
- Eddem. Hij kompliet me.
Kompliet?
- Ja, ik zat mijn leven lang al op zo'n kans te wachten.
Lang?
- Ja lang. Zeg dat maar mam, als ze ernaar vragen. Love you, kiss, must run!
Alle drama's in 2 seconden opgelost. Je moet advocaat worden, jij!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:52 schreef everlast08 het volgende:
Dankzij Mirjam Mickey komt yoga in een kwaad daglicht te staan
Die twee laten echt met hun zogenaamde liefde een ravage aan in Engeland en Nederland. Arme Patries, dochter en moeder van Mickey. Ik durf te wedden dat hun 'liefde' in oktober of zo al weer over is.
Maar als Patries slim is neemt ze hem dan niet meer terug, maar gaat ze er vandoor met een nog jongere man, Jim of zo![]()
Oh en dan kan Jan Smit voor zus Yvonne gaan, gezien zijn tattoo en zo
Of sla ik nou teveel door...
De manager van Patries had toch verteld dat de mensen vonden, dus het waren niet haar egien woorden, dat Mickey een doorgesnoven cokehoer wasquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn in deze gate ook boze managers? Of regelen ze 't allemaal zelf?
En de hoerfactor? Was die wel aanwezig?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Manono het volgende:
ik ken mickey uit de more, waar zij gastvrouw was
nu zijn er in amsterdam uberhaupt weinig mensen die niet snuiven, laat staan in de more, dus als je moet afgaan op haar posse is het zeker wel het geval - al zou ik haar niet hoerig noemen
maar goed of het ook zo is, heb er niet naastgezeten en je word allemaal wel eens onterecht naar je gezelschap beoordeeld
Neeeee, Ruud de Wild.nl heeft haar een cokehoer genoemd om zo weer terug in bed te mogen bij zijn vrouwtje na een slippertje met die cokeHOERRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 8 juni 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De manager van Patries had toch verteld dat de mensen vonden, dus het waren niet haar egien woorden, dat Mickey een doorgesnoven cokehoer was
Parfumquote:Op maandag 8 juni 2009 08:25 schreef versabommie het volgende:
Ff offtopic, nu er even geen hol gebeurd, en het hier wel sterft van de vrouwen![]()
Tis weer verjaardagstijd en ik weet als normale man weer geen reet te verzinnen voor mijn vrouw..
nu zat ik zelf hier : http://www.saunadeheuvelrug.nl/index.php?id=58 aan te denken voor haarzelf en een vriendin/ haar moeder .. iemand nog andere ideeën?
Heb d'r een maand geleden al chanel nummertje 5 parfum gegeven , maar dat was voor zomaar, dan kan ik daar moeilijk mee aan komen op d'r verjaardagquote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef berney het volgende:
[..]
Parfum, en dan niet een goedkoop merk.
Ik zag het later.........ook niet een verkeerd cadeau om te krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb d'r een maand geleden al chanel nummertje 5 parfum gegeven , maar dat was voor zomaar, dan kan ik daar moeilijk mee aan komen op d'r verjaardag![]()
Maar bedankt voor het meedenken. Heb d'r al een dagje beautyfarm met d'r moeder gekocht
Klopt, ken ik haar ook van. Enorme bonje mee gehad. Pedant kutwijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Manono het volgende:
ik ken mickey uit de more, waar zij gastvrouw was
nu zijn er in amsterdam uberhaupt weinig mensen die niet snuiven, laat staan in de more, dus als je moet afgaan op haar posse is het zeker wel het geval - al zou ik haar niet hoerig noemen
maar goed of het ook zo is, heb er niet naastgezeten en je word allemaal wel eens onterecht naar je gezelschap beoordeeld
Details willen we static!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef static het volgende:
[..]
Klopt, ken ik haar ook van. Enorme bonje mee gehad. Pedant kutwijf.
Weet je trouwens dat Hubert/Huub van Es hier in HK is overleden?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef static het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat Hubert/Huub van Es hier in HK is overleden?
Om maar even compleet offtopic te gaan.
Wie is dat en wat is HKquote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef static het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef berney het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej dat meeen je niet, bron?
1. Google, stuk onbenulquote:
Ik was in de war met Huibquote:Op maandag 8 juni 2009 18:39 schreef static het volgende:
[..]
Huh? Ken je hem dan? Vriend van de familie, heeft met mijn oom diverse oorlogen verslagen en een paar wereldberoemde foto's gemaakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hubert_van_Es
http://www.independent.co(...)nam-war-1689196.html
http://www.reuters.com/article/peopleNews/idUSTRE54E2Z920090515
Zou nog bij hem langsgaan binnenkort.
Ja, M was in NL.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef static het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |