Geen idee wat Micky&Midlife betreft, maar je post doet me wel denken aan het begin van de romance tussen Eddem & Pat'risha: Dat was Winter in America van René Froger. Was een onbekende 'kennis' die opeens hun liefde kwam bezingen in die laatste CountDown.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:33 schreef versabommie het volgende:
Dit was mijn gevoel toen ik mijn liefie leerde kennen:
zou dat net zo zijn bij adam en HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Micky?
Froger.. de bron aller kwaad!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geen idee wat Micky&Midlife betreft, maar je post doet me wel denken aan het begin van de romance tussen Eddem & Pat'risha: Dat was Winter in America van René Froger. Was een onbekende 'kennis' die opeens hun liefde kwam bezingen in die laatste CountDown.
Froger, die we dus eigenlijk ook aan dit hele drama te danken hebben.
Briljant!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:30 schreef Duderella het volgende:
* Tringgg *
Ja?
- Mam, met Micky.
Met wie?
- Met Micky, je dochter, die waarschijnlijk gewoon Moniek heet, maar die vanaf het begin van haar carrière als BN'er dat al in Micky heeft veranderd. Díe!
Mijn dochter? * begint zachtjes te snikken *
- Ik was een paar jaar (met name toen je ziek en incontinent werd, maar da's toeval) out of the picture, maar ik wil toch wel graag weer een warme, liefhebbende en verzorgende band met je opbouwen. Mede omdat de pers er nu zo op jaagt hè?
De pers?
-TV. Media. Mensen die mij willen spreken.
Oh zoals ik! Wanneer kom je langs? Ik krijg nooit bezoek.
- Nee ik moet het contact effe per mail doen want ik ga emigreren. Maar Eddem kan wel skype installeren.
Meel?
- Hij komt zo de boel even doen.
Hij?
- Eddem. Hij kompliet me.
Kompliet?
- Ja, ik zat mijn leven lang al op zo'n kans te wachten.
Lang?
- Ja lang. Zeg dat maar mam, als ze ernaar vragen. Love you, kiss, must run!
wie wel buiten een paar verstokte gtst kijkers omquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze kunnen idd wel roddelen, maar alleen over lokale bekenden.
Ze hebben nog nooit over ene Micky gehoord
Jij moet columns gaan schrijven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
Previously on Cokehoer-gate:
Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde voor het oog van gans de natie, is Adam tijdens een korte nuchtere periode tot de ontdekking gekomen dat hij al 10 jaar niet gecompliet wordt.
[ afbeelding ]
Hier compliet Ptwiesja nog wel
Hij zoekt zijn heil bij de in die kringen populaire en altijd beschikbare buitenvrouw Micky Hoogendijk, bekend van eerdere homewreckpogingen bij bijvoorbeeld Ruud de Wild.nl en de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom) en verbreekt het 20-jarige huwelijk.
Een totaal geshockte en in elkaar geklapte Ptwiesja blijft achter met een rancuneuze dochter en schakelt ohw joy de roddelpers in.
Adam en Micky richten zich later ook naar de pers om snel te vertellen hoe Micky Adam compliet en hoe het leven weer alle kleuren heeft nu Adam weg is bij zijn 60-jarige Ptwiesja.
Laatste bekend gemaakte items: Micky wil een baby en green card van Adam en ze is hiervoor bereid tot veel.
[ afbeelding ]
Yep maar de bedoeling "overstijgend" was superquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef JaneDoe het volgende:
we beseffen toch wel dat micky's mama alzheimer heeft waar ze zo vergeetachtig door is en niet parkinson
of bibbert ze ook nog de hele dag?
arme mick die heeft wel wat te stellen hoor met de verzorging van haar moeder
Fantastisch geschreven Dudequote:Op donderdag 4 juni 2009 02:30 schreef Duderella het volgende:
* Tringgg *
Ja?
- Mam, met Micky.
Met wie?
- Met Micky, je dochter, die waarschijnlijk gewoon Moniek heet, maar die vanaf het begin van haar carrière als BN'er dat al in Micky heeft veranderd. Díe!
Mijn dochter? * begint zachtjes te snikken *
- Ik was een paar jaar (met name toen je ziek en incontinent werd, maar da's toeval) out of the picture, maar ik wil toch wel graag weer een warme, liefhebbende en verzorgende band met je opbouwen. Mede omdat de pers er nu zo op jaagt hè?
De pers?
-TV. Media. Mensen die mij willen spreken.
Oh zoals ik! Wanneer kom je langs? Ik krijg nooit bezoek.
- Nee ik moet het contact effe per mail doen want ik ga emigreren. Maar Eddem kan wel skype installeren.
Meel?
- Hij komt zo de boel even doen.
Hij?
- Eddem. Hij kompliet me.
Kompliet?
- Ja, ik zat mijn leven lang al op zo'n kans te wachten.
Lang?
- Ja lang. Zeg dat maar mam, als ze ernaar vragen. Love you, kiss, must run!
Oh ja, excuus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef JaneDoe het volgende:
we beseffen toch wel dat micky's mama alzheimer heeft waar ze zo vergeetachtig door is en niet parkinson
of bibbert ze ook nog de hele dag?
arme mick die heeft wel wat te stellen hoor met de verzorging van haar moeder
Alzheimer light?quote:
Is Eddem dan al zo out, dat hij alleen maar koffiecreamer in poedervorm produceert ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:02 schreef JaneDoe het volgende:
een lepeltje completa in je koffieeeeee, maakt je koffie pas compliet?
de dag is nog jong... wie weet komt er nog wat...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer light?
Vandaag nog niks qua nieuws, hè?
Bummer.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
Previously on Cokehoer-gate:
Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde
Fotootje dan maar? Mickey zet de radio aan:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef versabommie het volgende:
Verdomme, ik wil nieuws, een mooie headline zoals bijvoorbeeld:
"Micky wil graag baby van Adam maar kreeg herpes"
ofzo ...
Heeft NOS al geregeld dat hun verslaggever Ron Linker klaarstaat op het vliegveld van SanFran om Eddem en Mikkie om een eerste reaktie te vragen ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Ole het volgende:
Misschien wel beelden bij Boulevard vanavond van Eddem en Micky die naar VS vertrekken
"Eddem en Micky vluchten halsoverkop naar VS"
"We kunnen de negatieve berichtgeving over ons niet meer aan"
"Micky en Eddem: Jullie understanden niets van ons, our love is true you know"
"met pijn in ons hart laten we Christina en Mammie hier achter"
"Wat ging er door jullie heen toen jullie voet op Amerikaanse bodem zetten?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
Heeft NOS al geregeld dat hun verslaggever Ron Linker klaarstaat op het vliegveld van SanFran om Eddem en Mikkie om een eerste reaktie te vragen ?
Dat is toch een vraag uit het RTL Boulevard genre toch niet bij NOS, tenzij ze een sportverslaggever sturenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Wat ging er door jullie heen toen jullie voet op Amerikaanse bodem zetten?"
Goor !quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Fotootje dan maar? Mickey zet de radio aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |