Waar is de andere helftquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef Eef999 het volgende:
Straks toch iets minder complete??
[ afbeelding ]
Op mijn werk vinden ze me wel raar wat dat betreft. Ik hoor natuurlijk alleen maar VPRO en nova te kijken en het NRC te lezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Ik smul ervan!
Hoe doen jullie sho-adepten nou dat irl? Ik kirde vandaag op mijn werk iets over puhtrisha, maar iedereen keek me slechts wat lodderig aan...
In de andere helft staat alleen maar dat M & A nog nooit zo iets hebben meegemaakt en er geen houden meer aan was enz.. En nog een stuk over haar huwelijk met Rob Scholte en kinderwens.quote:
okquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
In de andere helft staat alleen maar dat M & A nog nooit zo iets hebben meegemaakt en er geen houden meer aan was enz.. En nog een stuk over haar huwelijk met Rob Scholte en kinderwens.
Hebben die mannen geen mening over Micky?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Furia het volgende:
[..]
ok![]()
Wat een drama zeg, ik hoop dat ze nog een zware sigaar zullen roken.Team Patries
![]()
En ik werk alleen met mannenDan heb je helemaal niets te gossippen
Ik ook die zijn erger dan ikquote:
Ik schat ze in op: "Wie?"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben die mannen geen mening over Micky?
Ze kunnen idd wel roddelen, maar alleen over lokale bekenden.quote:
Maar hoe moet dat nou met Mickys arme moedertje in het verpleegtehuis?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef dividivi het volgende:
De kritiek die Adam Curry en Micky Hoogendijk over zich heen hebben gekregen naar aanleiding van het interview in de Telegraaf hebben hen doen besluiten Nederland voorlopig de rug toe te keren. Het wil Adam en Micky maar niet lukken om de sympathie te krijgen. Met het geven van het interview in de ochtendkrant lijkt er juist nog meer olie op het vuur terecht te zijn gekomen.
Micky en Adam vliegen naar San Francisco in Amerika om tot rust te komen en de draad van hun leven weer op te pakken. Bekend is dat Curry over het algemeen weinig op heeft met Nederland en hij zal dan blij zijn wanneer het vliegtuig opstijgt en hij nog een blik kan werpen op het kneuterige landje!
Vandaag staat in de ochtendkrant overigens het tweede deel van het interview waarvan Primeurjagers weet dat Micky en Adam aan Wilma Nanninga gevraagd hadden deze niet meer te publiceren.
Tegen hun wil in is aan dit verzoek niet voldaan!
bron
Zo is het bij mij inderdaad ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze kunnen idd wel roddelen, maar alleen over lokale bekenden.
Ze hebben nog nooit over ene Micky gehoord
Ole, dat wordt leuk met Petertje die bij Pat en Ros op bezoek is geweest..ik heb dat al een paar keer in een reclame gezien bij rtl 4! Toevallig vanavond nog..quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Op mijn werk vinden ze me wel raar wat dat betreft. Ik hoor natuurlijk alleen maar VPRO en nova te kijken en het NRC te lezen![]()
Het is wel een topweek hoor! las net dat vrijdagavond een interview is met Ross en Pat, bij van der Vorst ziet sterren
Zou het een charme offensief zijn?
Ja, dat wilde ik vanmiddag nog zeggen! Wat een giller zeg, "Boehoe, er zijn twee mensen die hier ongevraagd onder lijdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat nou met Mickys arme moedertje in het verpleegtehuis?Die zou ze toch nooit in de steek laten.
![]()
En wat een mooie OP Bommert!
Ik zat het te lezen toen mn vriend erbij zat. Hij keek me een beetje meewarig aan toen ik enthousiast over Patries en de hoerrrr begonquote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 20:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben die mannen geen mening over Micky?
En Eddem was ook al bij haar moeder langsgeweest, dat vond ik ook zo wat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik vanmiddag nog zeggen! Wat een giller zeg, "Boehoe, er zijn twee mensen die hier ongevraagd onder lijden. "
Dus ik denk nou, dat is toch aardig, dat ze toch nog medelijden met Patries en d'r dochter heeft. Maar nee, dat stinkhok heeft het over d'r eigen moer. WTFBBQ? Je wié?
Parkinson-overstijgendquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
En Eddem was ook al bij haar moeder langsgeweest, dat vond ik ook zo wat.
"Normaal is ze nogal vergeetachtig, maar bij hém wist ze na zijn bezoek nog: hij is heel lang!"
En dat presenteerde La High-on-dike dan als het bewijs dat hun liefde echt heel uniek en Parkinson-overstijgend was ende zooo.
Thnx pik, had er meer van willen maken maar moest het doen tijdens een gecrashte servertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |