abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:38:09 #276
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69860047
O, hier gaat iets mis, geloof ik...
Is dat zo?
pi_69860234
Zou Micky nou ECHT niet doorhebben dat ze het alleen maar slechter voor zichzelf maakt, elke keer dat ze haar mond opendoet tegen een blad? Als dat echt zo is, heeft ze nog een veel groter blad voor dr hoofd dan ik dacht!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:47:48 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69860399
Djeez, heeft ze nu alweer Guusje Nederhorst genoemd?
Ik vond het de eerste keer al op het ranzige af, zo van "kijk mij een beroemd lijk als vriendin hebben gehad, dus ik ben goed", maar nu nog een keer in een ander interview is wel heel walgelijk.

Ze doen ook wel erg hun best om keer op keer te vertellen hoe gelukkig ze samen zijn, hoe zielig Adam bij Patricia was en hoe naar het allemaal vooral voor Christina is.

Ik wacht met smart op het verhaal van Patricia; "He never kompleent he wasn't kompliet"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:48:15 #279
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69860412
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef pronkjewail het volgende:
Zou Micky nou ECHT niet doorhebben dat ze het alleen maar slechter voor zichzelf maakt, elke keer dat ze haar mond opendoet tegen een blad? Als dat echt zo is, heeft ze nog een veel groter blad voor dr hoofd dan ik dacht!
Genant, he? Hij bloeit kompliet op bij haar. Met de groeten aan Patries...

Is dat zo?
pi_69861202
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Smallish het volgende:

AMSTERDAM – Micky Hoogendijk mag dan in de wolken zijn met haar nieuwe geliefde Adam Curry; de zakenvrouw en actrice zegt in een openhartig interview met Grazia wel last te hebben van een schuldgevoel.

“Natuurlijk is er een schuldgevoel, maar aan de andere kant zie ik ook hoe blij Adam is en hoe hij straalt en opbloeit bij mij. Daar hoef ik toch geen sorry voor te zeggen?", zo zegt ze in het tijdschrift.

Hoogendijk vindt het voornamelijk vervelend dat Curry;s dochter Christina zo te lijden heeft onder de scheiding en nieuwe relatie van haar vader. “Ik zei gisteren nog tegen Adam dat ik niet aan Christina heb gedacht toen ik hem kuste. En daar voel ik me heel erg jsa

Hoogendijk vervolgt: “Wij kunnen best tegen een stootje, en Patricia is een volwassen vrouw, maar er is een achttienjarig meisje dat de dupe is.

Als ik Christina was en de nieuwe vriendin van mijn vader werd op deze manier geïntroduceerd, zou ik ook denken: Wat een kuthoer, flikker op. Tuurlijk. Dat beeld klopt alleen niet, de feiten liggen anders.

Hoogendijk vindt het vooral belangrijk om haar nieuwe geliefde eerst beter te leren kennen. “Ik heb vooral heel veel zin om nieuwe dingen met Adam mee te maken. Ik ben gewoon heel erg verliefd.”

Geeft ze hem pokon dan, dat hij bij haar zo straalt en opbloeit? Nee daar hoef je geen sorry voor te zeggen, waar ze wél sorry voor zou kunnen zeggen is haar mond open doen, er komt niets anders dan bagger uit

Ze dacht niet aan Christina toen ze hem kuste, gelukkig maar! Dat zou te walgelijk voor woorden zijn lijkt me

De feiten liggen anders dan wat? Het IS toch gewoon zo dat hij de moeder van zijn dochter gedumpt heeft voor dit gedrocht, hoezo liggen de feiten dan anders? Ze vind zichzelf geen hoer dan zeker. De mening van de meerderheid telt en dus is ze gewoon een kuthoer

Nieuwe dingen meemaken met Eddem, geweldig. Opbloeien, stralen, komplieteren, what's next
pi_69861224
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef Smallish het volgende:

[..]

Genant, he? Hij bloeit kompliet op bij haar. Met de groeten aan Patries...

Ik begin inmiddels te geloven dat Micky inmiddels meer geilt op alle publiciteit die ze via Eddem krijgt, dan op die hele Eddem zelf!!

En dan ook nog zeggen dat praten over een evt zwangerschap volgens haar te persoonlijk, terwijl alles wat zij uitkraamt over het huwelijk vna haar lover en zijn dochter niet persoonlijk is? Walgelijk wijf!

[ Bericht 0% gewijzigd door pronkjewail op 09-06-2009 14:20:41 ]
pi_69861250
Patries houdt zich wijselijk stil in de media, knap van haar hoor.
pi_69861475
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

De feiten liggen anders dan wat? Het IS toch gewoon zo dat hij de moeder van zijn dochter gedumpt heeft voor dit gedrocht, hoezo liggen de feiten dan anders? Ze vind zichzelf geen hoer dan zeker. De mening van de meerderheid telt en dus is ze gewoon een kuthoer

Mannen in midlifecrisis hebben nogal eens de neiging om al het nieuwe briljant en vernieuwend en het einde te vinden. Ongetwijfeld is dit bij Eddem ook het geval en heeft hij Micky tot in de punten verteld hoe walgelijk zijn leven met die Patries was. En ja, dat yoga-trutje is waarschijnlijk niet in staat daar doorheen te kijken en zal ongetwijfeld denken dat ze Eddem echt gered heeft!

Andere verklaring voor de feiten liggen anders; ze hebben gezoend zoveel weken geleden en hebben verder niks gedaan. Waardoor zij niet een relatie met een getrouwde vent is begonnen en zij heulemaal niet te beschouwen is als een hoer. Ze hadden haar Maria in plaats van Micky moeten noemen. Volgens mij vind ze zichzelf even heilig!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:19:03 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69861483
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Smallish het volgende:

"Natuurlijk is er een schuldgevoel, maar aan de andere kant zie ik ook hoe blij Adam is en hoe hij straalt en opbloeit bij mij. Daar hoef ik toch geen sorry voor te zeggen?", zo zegt ze in het tijdschrift.

"Ik zei gisteren nog tegen Adam dat ik niet aan Christina heb gedacht toen ik hem kuste. En daar voel ik me heel erg… tjsa…”

Mwahahaha, heerlijk hoe ze onder het mom van schuldgevoel toch nog even flink wat steken weet uit te delen. Dom mokkel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_69861519
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef berney het volgende:
Patries houdt zich wijselijk stil in de media, knap van haar hoor.

Zou ik ook doen als ik haar was. Er is niks wat zij kan zeggen dat Eddem en Mickey in een slechter daglicht stelt dan wat zij zelf elke week in de media uitkramen!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:20:51 #286
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69861549
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef Leandra het volgende:
Djeez, heeft ze nu alweer Guusje Nederhorst genoemd?
Ik vond het de eerste keer al op het ranzige af, zo van "kijk mij een beroemd lijk als vriendin hebben gehad, dus ik ben goed", maar nu nog een keer in een ander interview is wel heel walgelijk.

Ze doen ook wel erg hun best om keer op keer te vertellen hoe gelukkig ze samen zijn, hoe zielig Adam bij Patricia was en hoe naar het allemaal vooral voor Christina is.

Ik wacht met smart op het verhaal van Patricia; "He never kompleent he wasn't kompliet"
!!

O en Micky dacht niet aan Christina, toen ze Eddem kuste. Hell no, dat moest erbij komen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69862153
Was dit al geplaatst? Ik heb niet alles teruggelezen

Adam was wat minder gelukkig op het moment dat hij Micky ontmoette: “Ik was aan het sterven, And she woke me up. Met Micky kwam de kleur terug.” bron grazia.nl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:55:29 #288
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69862875
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:36 schreef Miracle_Drug het volgende:

Adam was wat minder gelukkig op het moment dat hij Micky ontmoette: “Ik was aan het sterven, And she woke me up. Met Micky kwam de kleur terug.” bron grazia.nl

Die reactie van San
quote:
En Adam moet niet zo zeiken dat hij aan het sterven was, dat is namelijk vrij normaal op die leeftijd.
Fok!bejaarde
pi_69863263
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:36 schreef Miracle_Drug het volgende:

Nou , blauwe jurk aan ,en ze kan een healing geven.
pi_69863635
Ik vind haar zo'n 'eng' typje, zoals ze praat ook met iemand net of ze degene aan het brainwashen is ofzo.
Volgens mij heeft ze Eddem ook zo het bed in gekregen en hij slappe lul die hij is trapte erin ook nog.

T is wel vermakkelijk om te lezen, maar niet 1 is de dupe ervan Patries ook. Eddem had een kerel moeten zijn en eerder zijn mond open moeten trekken, wel zo eerlijk tegenover je partner.
pi_69863666
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou , blauwe jurk aan ,en ze kan een healing geven.
Misschien mag ze die van Yomanda lenen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:18:37 #292
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69863743
Toch wel lief dat Micky al die verloren straathondjes tot zich neemt?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69863917
Annelies is op dreef
pi_69863942
ow srry verkeerde topic
pi_69864375
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef versabommie het volgende:
Toch wel lief dat Micky al die verloren straathondjes tot zich neemt?
Haar leven is natuurlijk niet compleet zonder die 'straathondjes'.

pi_69864880
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Die reactie van San
[..]

Dat was ik, kon het niet laten
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:08:21 #297
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69865849
over complieten gesproken... in het buur-topic zijn de Volendammers elkaar aan het uitmoorden geleuf ik
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69865894
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef versabommie het volgende:
over complieten gesproken... in het buur-topic zijn de Volendammers elkaar aan het uitmoorden geleuf ik
De matennaaiers
pi_69866130
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef versabommie het volgende:
Ja Bommie en ik af en toe best wat hulp gebruiken verbaal, verdomme. Die Annelies mot mij niet zo denk ik.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 9 juni 2009 @ 16:17:12 #300
22592 crew  Ole
pi_69866249
Straks de Grazia kopen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')