Of misschien in het engels 'Still waters run deep'quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef Rekkof het volgende:
Ik denk dat ik er nu ongeveer uit ben. Denk dat ik de tekst 'Stille wateren, diepe gronden' ergens wil laten zetten op mijn pols..
Over het algemeen kan een goede tattooshop dat toch ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zijn er hier mensen die een beetje kunnen ontwerpen?
Ik heb nl wel wat in mijn hoofd voor na de zomer, maar een mooi ontwerp maken zal ik zelf niet kunnen en zin om het aan een bekende te vragen heb ik niet.
ik heb nog nooit langer dan een paar uur met een folietje gelopen ??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou hij staat erop.Ik moet zeggen dat hij verdomd moois gelukt is. Erg fijntjjes, ik ben tevreden!
Alleen die verzorging is rete irritant, de eerste 3 dagen met zo'n folietje lopen. Dat eed ik bij mijn andere 2 tattoo niet
Ik heb hem er nu ook afgehaald. Ik ga af op mijn eerdere ervaringenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb nog nooit langer dan een paar uur met een folietje gelopen ??
mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem er nu ook afgehaald. Ik ga af op mijn eerdere ervaringen
[ afbeelding ]
Ik mag uiteraard nog terugkomen om hem eventueel bij te kleuren
Nee precies, wat een gedoe voor iets wat je voor de rest van je leven op je lijf draagt....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zijn er hier mensen die een beetje kunnen ontwerpen?
Ik heb nl wel wat in mijn hoofd voor na de zomer, maar een mooi ontwerp maken zal ik zelf niet kunnen en zin om het aan een bekende te vragen heb ik niet.
de 2e foto in de op is ikke... dat is vandaag afgemaakt.. door Ian bij On Edge in den haagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga je laten zetten en bij wie?
hey wat leuk dat iemand nog weet hoe mijn tattoo eruit zietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef mmascha het volgende:
Wow! Dat is nog eens een nette tattoo!
Stiekem wil ik ook ooit zoiets.
(er is trouwens echt niemand in mijn omgeving die gelooft dat ik dit echt wil)
Die van sproetjes vind ik ook zeer geschikt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |