Dankje, 1,5 uur voor gelegen, maar was het waard!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef mrsjaak2 het volgende:
die tekst op de ribbenkast is egt tof, ik zit ook aan zoiets te denken
ik ben idd al aan het wachten op de zonnige temperaturenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:
en het mooie weer komt er weer aan dus we kunnen binnenkort weer met de tattoos bloot naar buiten
tevens tvp
Staat er mooi strak opquote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef boban het volgende:
[..]
Dankje, 1,5 uur voor gelegen, maar was het waard!
Eerst nog maar even goed nadenken over wat ik precies wil, deze staat er nu net 3 weken op. Heb wel al een paar ideetjes.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Staat er mooi strak op![]()
Wanneer doe je de volgende?
....
Dat linksboven is een logo van de site waar het vandaan komt héquote:Op maandag 30 maart 2009 15:15 schreef -Peach het volgende:
Zou balen zijn als die geboortedatum wel klopt en de tattoo niet
Had het hieroverquote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat linksboven is een logo van de site waar het vandaan komt hé
Het gaat zeg maar om het schild met de wimpels erbij. Die wil ik over een aantal jaartjes zelf ook
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leest: 17 8 90
[..]
Heb je een jaartje gelogen in je Fokprofiel?
Oh dat was me niet duidelijkquote:
Twee chinese tekens op m'n schouder:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oehsucces!
Wat ga je doen en waar op je lijf?
En die staan voor?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Twee chinese tekens op m'n schouder:
[ afbeelding ]
Kung Fu.quote:
Mooi verhaal er achter!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kung Fu.
Ik laat die tattoo zetten omdat ik 2 weekjes geleden m'n zwarte band heb gehaald, na 12 jaar hard trainen. Het heeft me letterlijk bloed, zweet en tranen gekost. Ik vind het wel een mooi aandenken en stimuleert me om nog verder te gaan.
Maar het betekent nog meer voor me ... het laat me er aan herinneren dat ik alles kan bereiken wat ik wil, met genoeg motivatie en doorzettingsvermogen.
Gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kung Fu.
Ik laat die tattoo zetten omdat ik 2 weekjes geleden m'n zwarte band heb gehaald, na 12 jaar hard trainen. Het heeft me letterlijk bloed, zweet en tranen gekost. Ik vind het wel een mooi aandenken en stimuleert me om nog verder te gaan.
Maar het betekent nog meer voor me ... het laat me er aan herinneren dat ik alles kan bereiken wat ik wil, met genoeg motivatie en doorzettingsvermogen.
agreed there!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef withxhonor het volgende:
tvp... donderdag mn derde sessie. hard op weg naar een volle bovenarm.
en als er een vierde sessie nodig is, wacht ik ff wat langer... 3 sessies in net geen 4 weken is genoeg...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, net terug. Wat een irritant gevoel is dat zetten van een tatoo zeg! Maar ik ben blij dat ik het heb laten doen. Een mooi aandenken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:
en het mooie weer komt er weer aan dus we kunnen binnenkort weer met de tattoos bloot naar buiten
tevens tvp
Het viel ook wel mee. Maar ik heb nu wel behoorlijk wat respect voor mensen die van die grote tattoo's laten zetten op hun hele rug of arm bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
hijs mooi geworden hoor.
maar 2 van die kleine dingetjes op je bovenarm moeten wel eem vallen tog
Bij mijn artist kostte het ontwerpen iig 55 per uur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ga ook een tattoo laten zettenIk heb ook al een idee wat ik wil, alleen ik kan het niet echt goed uitwerken, nu wilde ik weten of het uitwerp uit te laten werken door een shop extra kost enzo.
Het idee is om een leeuw en een kangaroe tegenover elkaar te laten staan, en dan de leeuw met de australische vlag om het lichaam, en de kangaroe met de nederlandse vlag om het lichaam. Verder wil ik nog iets op de achtergrond hebben, maar dat weet ik nog niet (ideeen zijn welkom)
Dank jequote:Op woensdag 1 april 2009 07:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het viel ook wel mee. Maar ik heb nu wel behoorlijk wat respect voor mensen die van die grote tattoo's laten zetten op hun hele rug of arm bijvoorbeeld.
Ik hoef er niets extra voor te betalen.. het gaat gewoon per uur (of een deel daarvan als het een kleintje is) of je nou een eigen ontwerp, een idee waarbij hij nog moet tekenen, of een bestaand plaatje kiest.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:03 schreef n0a het volgende:
[..]
Bij mijn artist kostte het ontwerpen iig 55 per uur.
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:03 schreef n0a het volgende:
[..]
Bij mijn artist kostte het ontwerpen iig 55 per uur.
Zonde dat je die plek gekozen hebt, vind ik persoonlijk. Hij 'verdrinkt' in je bovenarm. Ik ben jou niet, maar ik had eerder gekozen voor plekken waar iets kleins beter tot zijn recht komt, zoals je pols of je voet ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, net terug. Wat een irritant gevoel is dat zetten van een tatoo zeg! Maar ik ben blij dat ik het heb laten doen. Een mooi aandenken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook direct toen ik de tattoo zag.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zonde dat je die plek gekozen hebt, vind ik persoonlijk. Hij 'verdrinkt' in je bovenarm. Ik ben jou niet, maar ik had eerder gekozen voor plekken waar iets kleins beter tot zijn recht komt, zoals je pols of je voet ofzo.
Ik kan niet anders zeggen dan opmerkelijk, maar ook wel grappig.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:47 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wil deze nog gaan uitbreiden als er ooit uitbreiding in het gezin zal komen.
Of ietsjes groter.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zonde dat je die plek gekozen hebt, vind ik persoonlijk. Hij 'verdrinkt' in je bovenarm. Ik ben jou niet, maar ik had eerder gekozen voor plekken waar iets kleins beter tot zijn recht komt, zoals je pols of je voet ofzo.
Dat mag je zonde vinden. Maar ik heb goed nagedacht over de grootte en over de plek. Ik hoef namelijk geen tattoo zodat ik die aan anderen kan laten zien, dat was niet mijn bedoeling. Deze tattoo heeft voor mij een bepaalde betekenis. En daar gaat het me om.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
heeeeel veel succes!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef withxhonor het volgende:
Ha, over iets meer dan 3 uur ben ik weer aan de beurt!! On Edge, here i come again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |