Ook altijd even aardigquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef lynda het volgende:
* lynda mept bellertje
fucking hoerenzooi![]()
GRTDOJW # 16 Niemand heeft uberhaupt nog zin
Dat zeg ikquote:
das lekkerquote:
quote:Even wat teksten uit wat calls van deze week:
Call xxxx
Intresant. Ik dinsdag uitzoeken wat de veroorzaker kan zijn “
Hier even een tekst uit een mailtje:
” Betreft het BPCS account kunnen wij geen formulier van jouw vinden.
Daarom nu ons verzoek of je het formulier alsnog zou willen opsturen.”
Call xxxx
” Ze had haar dochter als naam voor haar wachtwoord maar komt er niet meer in. Numlock stond goed , totesenbord was ook corect ingesteld.”
Call xxxx
-kut collega- is net naar huis, maar er staan nog calls open die gesloten hadden moeten worden.
De oplossing staat er al in, maar de call is niet gesloten.
Mailtje:
Ik wacht met het plaatsen in afwachting van jou antwoordt.
Call xxxx
Wilden een map verplaatsen binnen lotus notes. Lukte niet.
Call xxxx
handmatig uit de content.ie5 folder gehaald folder vervolgens manual gescant. en er waren geen risks found.
Call xxxx
Niets ingegeven bij werkzaamheden, dus ook geen tijd verantwoording
Call xxxx
…Hem dit uitgelegt…
Call xxxx
Ik moet altijdt mijn gebruikersnaam aanpassen.
is het op kantoor zo warm, hier is het gewoon koudquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Droxz.nl het volgende:
Ze zijn hier ook nog eens met de airco bezig, die staat nu dus UIT...
DAMN...
Warm en benauwdquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het op kantoor zo warm, hier is het gewoon koud
Gei... uh... doe maar nie!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
emmer water over je heen gooien?
ow da vind ik ook goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gei... uh... doe maar nie!![]()
Je mag hem wel doorgeven, flikker ik die emmer water wel over mijn kut collega heen!
bluf + filmquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gei... uh... doe maar nie!![]()
Je mag hem wel doorgeven, flikker ik die emmer water wel over mijn kut collega heen!
*ej kut collega.... kijk eens de andere kant op!*quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow da vind ik ook goed
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*ej kut collega.... kijk eens de andere kant op!*
* Droxz.nl pakt water aan van Draakje, en pleurt deze recht in zijn bek!![]()
Thx draak!
en dit is een kleine greepquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik hou deze week bij wat mijn collega fout doet... even een kleine greep:
[..]
film?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*ej kut collega.... kijk eens de andere kant op!*
* Droxz.nl pakt water aan van Draakje, en pleurt deze recht in zijn bek!![]()
Thx draak!
mhoa ietsquote:
Heeft u toevallig nog wapens in de aanbieding?quote:
och wat ben ik blij dat ik niet zo'n wekker hebquote:
maar je jompelt nu wel weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
och wat ben ik blij dat ik niet zo'n wekker heb![]()
muziek FTW
Echt he.... niet mee te werken hoor zo'n collega... echt...quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
en dit is een kleine greep![]()
![]()
hij is wel lekker duidelijk
uhm dan moet ik even zoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heeft u toevallig nog wapens in de aanbieding?
Als het maar iets is waar ik mijn kut collega pijn mee kan doen! _o-quote:
een coersoes nederlands miss voor zijn verjaardagquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt he.... niet mee te werken hoor zo'n collega... echt...
Het is dat de baan zelf leuk is, anders had ik al lang ontslag genomen hier
stap1: STA OP NU GODVERDOMMEquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als het maar iets is waar ik mijn kut collega pijn mee kan doen! _o-
Niet alleen dat, een koersoes kommuniekaatsie kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
een coersoes nederlands miss voor zijn verjaardag![]()
Hij leest mee denk, hij is weg!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stap1: STA OP NU GODVERDOMME![]()
stap2: pak je stoel op!
stap3: loop met je stoel naar je collega toe.
stap4: werp de stoel naar achter maar houd hem goed vast.
stap5: zwaai de stoel nu naar voren zo hard als je kan en probeer je collega op het hoofd te raken
Goedzo nu ben je klaar en kan je lekker verder werken
whehehehequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet alleen dat, een koersoes kommuniekaatsie kan er ook nog wel bij
whahahahaquote:
fijne avond draakjequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef draculettetje het volgende:
het was me weer even een waar genoegen, maar ik moet alweer aan het eten beginnen!
fijne avond!
dan kan je gelijk vragen hoelaat je weg magquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef lynda het volgende:
zal ik om 5 uur mogen gaan.. of wordt het half 6..
ik wil nu!![]()
Misschien handig om zo eens te vragen hoe laat ik morgen begin
de mazzelsquote:
Ze is net weg..quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan je gelijk vragen hoelaat je weg mag
uh... telefoon ligt in de oplader, smsje niet gehoordquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Ze is net weg..Is met half uurtje weer terug.. ff afwachten dus!
Hangt ook een beetje af van wat dienou eens terug smst..
![]()
(Dat is een hint schat..![]()
)
Tot vanavond!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
ltrs alle mensen die al naar huis mogen
het is een wonderquote:
Ben ik geen wonder dan?quote:
quote:
Ik krijg het trouwens via mijn telefoon niet voor elkaar je toe te voegen op hyves.. kut telefoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]ow was dat het
![]()
ach het kon altijd slechter
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik krijg het trouwens via mijn telefoon niet voor elkaar je toe te voegen op hyves.. kut telefoon
Had ik jou zomaar niet eens op hyves... dacht toch echt dat je er al tussen stond hahaha
hoe dom ben je danquote:De meeste mensen raakten gewond omdat ze tegen computerapparatuur sloegen of trapten.
Komt allemaal goed hoor, ben straks "even" thuis en zal alles goed fixenquote:
alsof een service desk, service biedquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Komt allemaal goed hoor, ben straks "even" thuis en zal alles goed fixen
Hang nu bij een bedrijf aan de telefoon... de helpdesk... nou helpen doen ze niet
Deze dan:quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:47 schreef tripack het volgende:
Flinke stijging aantal verwondingen door computer
[..]
hoe dom ben je dan
denk het welquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze dan:
"In ruim driekwart van de gevallen betrof het hoofdwonden"
Kruipen mensen over de grond, om daarna hun pc een faceplant te geven ofzo?
quote:maar na 2003 werd dit minder, omdat vanaf toen de monitors lichter en platter werden.
Whehehehe, mensen koppen dus alsnog veel tft'tjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef tripack het volgende:
[..]
denk het wel![]()
en de rest van de zin dan :
[..]
Werken jij!quote:
whehehequote:
laters triquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe
ik gaat er vandoor
ff kijken hoe het met mijn autootje ervoor staat
tot morgen![]()
Tot morgen Tripack, bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe
ik gaat er vandoor
ff kijken hoe het met mijn autootje ervoor staat
tot morgen![]()
Niet te hard werken he, moet vanavond ook nog wat aan je hebbenquote:
Kan je daar wel software installeren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef lynda het volgende:
hoe the fuck haal ik op een pc zonder illegale dingen een afbeelding uit een pdf bestand.. anders ga ik echt heel simpel doen en print screen maken
Nou bedankt voor je inzet he!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:15 schreef Friday12 het volgende:
mensen het was mij een genoegen maar ik ga jullie nu toch echt verlaten![]()
Het is niet voor jezelf, moet kunnen toch!quote:
8 uur op urenbriefjequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is niet voor jezelf, moet kunnen toch!![]()
![]()
Je maakt het wel laat zo hahahah
Who The Fuck is Ken Block?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Droxz.nl het volgende:
Check Ken Block ff in een impreza 2009 (566 WHP/ 611 torque
) driften!!!
![]()
![]()
![]()
Een zeer bekende rally rijderquote:
Mogguh!quote:
ochtend,quote:
moet nog op jouw pm reagerenquote:
Pfff heb geen zin meer en ik ben gaarquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff heb geen zin meer en ik ben gaar
quote:
Vond ik dus ook alquote:
Weet geeneens of dat nu zou helpenquote:
kon het in ieder geval proberenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet geeneens of dat nu zou helpen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen![]()
![]()
nog een dagje werken voor jou
ha ha rustig aan doen dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:10 schreef lynda het volgende:
[..]
morgen mogelijk ook nog!
Hangt er beetje vanaf hoe snel ik werk vandaag
Ja dat is ook zo, aardig van jequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kon het in ieder geval proberen
ik geloof dat ik dat biljet al verscheurd hebquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:14 schreef lynda het volgende:
Oja.. we moeten stemmen vandaag toch?
Ik denk dat ik mijn bed vanavond veel belangrijker vind
Ja I know, maar ugh zit nu op kantoor en daar heb ik dus echt geen fuck te doen... Beetje aapjes kijken maar meer ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank en graag gedaan
nu maar de dagen uitzitten en dan goed weekend houden!
dan gaat de dag idd zo tering langzaam voorbijquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I know, maar ugh zit nu op kantoor en daar heb ik dus echt geen fuck te doen... Beetje aapjes kijken maar meer ook niet
Aapjes kijken is leukquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I know, maar ugh zit nu op kantoor en daar heb ik dus echt geen fuck te doen... Beetje aapjes kijken maar meer ook niet
Inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gaat de dag idd zo tering langzaam voorbij
Deze aapjes zijn niet echt leukquote:
Dan gewoon schoppenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Deze aapjes zijn niet echt leuk
Het liefste gooi ik ze allemaal voor de trein, kan ik ook weer vroeg naar huisquote:
dan is het maar goed dat je zelf niet met de trein hoeftquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het liefste gooi ik ze allemaal voor de trein, kan ik ook weer vroeg naar huis
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:28 schreef lynda het volgende:
Dan ook een beetje hier en daar waar mijn opdrachtgever nu zit.. kan ik de hele dag uit mijn neus eten
Ik gaat maar eens richting bus en werk!
Inderdaad, anders had ik ook nog vertragingquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je zelf niet met de trein hoeft
Meuningquote:
Fuck it, totaal niet dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ook al zo'n zin in de dag merk ik...
Mjah herken t... Nog een maandje te gaan, maar wat vliegt je doorzettingsvermogen snel de deur uit als je erbij weggaat zeg..quote:
Ja dat heb ik dus ook, moet alleen nog een jaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah herken t... Nog een maandje te gaan, maar wat vliegt je doorzettingsvermogen snel de deur uit als je erbij weggaat zeg..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, moet alleen nog een jaar
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:44 schreef Droxz.nl het volgende:
Mogguh! Dit is serieus het eerste mailtje was ik lees vandaag:
"Ik neem aan dat dit niet geldt voor mensen die in de thuis-situatie werken met een Lab-top met KPN / ADSL verbinding !????"
Mensen die niet eens weten hoe je "laptop" schrijft
Die verdienen geeneens een antwoordquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:44 schreef Droxz.nl het volgende:
"Ik neem aan dat dit niet geldt voor mensen die in de thuis-situatie werken met een Lab-top met KPN / ADSL verbinding !????"
wurgcontract enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ohw werkelijk?! Nog erger![]()
We zijn gewoon sowieso zwaar toe aan vakantie, opstaan is met de dag lastiger, motivatie om de dag door te komen is pleite, kan wel hele dagen slapen etc..
*zucht*
Het viel me mee dat het geen mailtje van mijn kut collega was!quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ze zijn er nog altijd Droxz
Mogguh
hahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:44 schreef Droxz.nl het volgende:
Ej, volgens mijn kut collega is "antwoord" met "DT" hequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die verdienen geeneens een antwoord
Mogguh WL!quote:
Dudequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, volgens mijn kut collega is "antwoord" met "DT" he![]()
"Ik wacht met het plaatsen in afwachting van jou antwoordt." (uit een mailtje naar een KLANT)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het viel me mee dat het geen mailtje van mijn kut collega was!
Mogguh Essie, tijd geleden
Understatementquote:
Mjah... Druk me netjes uitquote:
nou ik ben al op het werk.. net begonnen..quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ik ben al op het werk.. net begonnen..
alleen over een half uurtje echt beginnen
zit nu aan de telefoon..
over een half uurtje emailen..
das werken.. telefoon gebeurt vaak toch niets
ben wel gelukkig om half 6 vrijquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha oke... klinkt niet onaardig..!
Ik begin om 11, maar moet over n uurtje de bus hebben. Kan ik weer de hele dag schoonmaken tot 6![]()
ja best welquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Hebben we er een beetje zin in vandaag?
quote:
ja je moet het beste ervan maken toch ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:05 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha je bent zowat de enige die ik vandaag zo positief hoorKeep the spirit alive
Tot september 2010quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:00 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah... Druk me netjes uit
Weet je al wat je hierna gaat doen?
En je zit er nu nog n jaar aan vast? Jeemig..
Ure totally right dude!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet het beste ervan maken toch ?
Mjah kutquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot september 2010En ja dat weet ik al
Aan het werk, klinkt goed!quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Idd tijd geleden, ook nu ben ik er maar kort hoor... Moet strax ook aant werk
doe nou is reagerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, onze collega kan NIET meer weg
Seat op 15cm achter hem, dan een FOX en daarvoor mijn Seat met afstand van 5 cm ofzo haha
FOTO FOTO FOTO!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, onze collega kan NIET meer weg
Seat op 15cm achter hem, dan een FOX en daarvoor mijn Seat met afstand van 5 cm ofzo haha
Ja thanksquote:
Moeilijk, jeweetschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
beller kom op je kan hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot september 2010En ja dat weet ik al
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha oke... klinkt niet onaardig..!
Ik begin om 11, maar moet over n uurtje de bus hebben. Kan ik weer de hele dag schoonmaken tot 6![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft heul veul zinik wou net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft heul veul zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh
Met koniveren is niks mis mee
quote:
Ik hoop het zoquote:
ja ietsjes maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:05 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha ja maar jij begint ook iets eerder
whehehehequote:
doegquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:17 schreef Crazyessie het volgende:
Ik ga er vandoor..!
Have a nice day mensen!
jij ook!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:17 schreef Crazyessie het volgende:
Ik ga er vandoor..!
Have a nice day mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |