Mijn bruiloft was geweldig, echt super zo'n traditionele ceremonie. Mn ouders uit nederland waren er
en natuurlijk niet zo traditioneel als hier... M'n stiefmoeder was in het wit, dus die moest naar huis om haarzelf om te kleden, maar gelukkig
wisten mn eigen ouders wel hoe ze zich moesten kleden. Call me a pussy, maar toen mn bruid binnenkwam, hield ik het niet meer droog

Zag er enorm mooi uit.
Mooie ceremonie dus, daarna met een Limo door de buurt gereden, en mooie fotos gemaakt op verschillende locaties
Daarna naar de feestruimte gereden, en daar waren beide families (die elkaar nog nooit hadden gezien) al enorm aan het feesten
Champagne overal, ik kreeg een fles in mijn handen geduwd, en die op de goede manier opengemaakt

Als in, het spoot alle kanten op en wederom feel fotos.
Met zijn allen wat buiten gedronken, en toen al naar binnen gegaan want het eten begon. Daar alles opgediend, en er werden wat speeches gegeven.. maakt toch echt een indruk op je.
Toen werdt er op de glazen getikt, dus wij op de stoelen, zoenen, op de grond gestampt, onder tafel zoenen, en zo ging dit 10 keer
Veel gezongen in het deens en nederlands, en toen iedereen al een beetje in de war was van de drank, alle tafels er uit, muziek op en dansen.
Ik die muziek uitgezet in het midden van een nummer, mijn speech gegeven, zij ook huilen, toen weer verder dansen, en toen wilden we beginnen met de Brudewals.
Maar als verrassing had zij ook een speech voor mij geschreven, en mooier heb ik het niet kunnen hebben, stond gewoon publiekelijk te janken hehehe.
Toen de dans gedaan, en op het eind werd ik tegen de grond gewerkt, schoenen uitgetrokken, en hebben ze mn sokken afgeknipt

(En ja, ze hebben wel eerst de sok omhoog getrokken, dus heb al mn tenen nog:P)
Iedereen verrast door mijn felle kleuren op mn nagels en veel gelachen, daarna haar "strik" om haar been met de mond uitgetrokken, en het publiek ingegooid, en verder gedanst tot laat
Echt een superfeest, en als klap op de vuurpijl hadden ze een verzorgde nacht geregeld voor ons in de bruidsuite van Dragor Fort. Echt top.
Nu alweer een week verder, de tijd gaat echt zo snel! Maar in Denemarken blijf ik zeker lang wonen