herkenbaar, maar dan met andere spelletjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef MervinMinky het volgende:
Ik mepte mijn Logitech toetsenbord vroeger aan gort toen ik weer geen Dragrace kon winnen in NFS: Underground 2![]()
Nu is dat minder
Dus dankzij je eigen falen mol je je eigen tobo??quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:35 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik moet bekennen dat ik tijdens Medal of Honor, na de zoveelste sniper hit, mijn toetsenbord door midden sloeg en de helft van de toetsjes in mijn hand bleef steken.
Daar komt het erop neer ja! Tja dat waren emoties vroeger he, nu ik Anger Management heb gekeken met Billy Crystalquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus dankzij je eigen falen mol je je eigen tobo??
Nerds weten het (geef je zelf al aan) en doen het daarom ook niet... De snel geïrriteerde andigibeten zie ik eerder uit frustratie de computer slaan met als gevolg zijn poot vol glas...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:28 schreef Nemesish3d het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)n-door-computer.html
Hoe dom kun je zijn :S nerds weten dat ze fragiele handen en voeten hebben en niet quasi-stoer tegen hun onschuldige computer tekeer moeten gaan. Achterlijk dat 57% van de 'computerverwondingen' komt omdat ze willens en wetens hun geliefde slaan!
Klacht: watjes die in het ziekenhuis belanden omdat ze te tere handen hebben voor computers
quote:
eensch, ik zie ook altijd iedereen tegen de monitor slaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
'Kutcomputer!!' * Bam!!
En dan tegen de monitor slaan die niks verkeerds heeft gedaan. Sielug
Ahh dat wilde ik net juist doen maar kon het niet zo snel vindenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef tralalala het volgende:
Waarom heeft nog niemand dit filmpje gepost?
Omdat wij jou je 'gloriemoment' gunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef tralalala het volgende:
Waarom heeft nog niemand dit filmpje gepost?
Tssssss.. terug in je hokquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:39 schreef B.E.D het volgende:
Genoeg youtube filmpjes nu.
Anders moet ik jullie helaas gaan noten.
Als je van de hoogste berg kan springen kan je ook over dit Topic springen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:39 schreef B.E.D het volgende:
Genoeg youtube filmpjes nu.
Anders moet ik jullie helaas gaan noten.
omdat ze weten wat we doen ??quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:32 schreef Catch22- het volgende:
nerds worden niet zo vaak boos omdat ze weten wat ze doen
je mag ze door we vervangen als je wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |