abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72454715
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
[Special] Hoofdklasse seizoen 2009/10

Morgen gaat het weer los, ben toch wel benieuwd hoor!
Heb er ook veel zin in. Het wordt sowieso een bijzonder seizoen.
pi_72454724
@ Methodmich ik denk dat je in je voorbeschouwing Kowet en Flevo Boys onderschat. FB draait een hele goede voorbereiding en hun jeugd speelt 1e divisie dat is extreem hoog voor een amateurclub. En Kowet lijkt minder afhankelijk te worden van Zandbergen al is de verwachting van veel Kampenaren dat hij Kowet naar de topklasse gaat schieten.
pi_72455867
Zou kunnen hoor, maar om nu alle clubs direct als topkandidaten te noemen. Moest een beetje schiften.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72456593
Leuk gedaan Mich!

Ik vrees Flevo Boys uit behoorlijk vanmiddag, is ook een behoorlijke angstgegner van de Rijssenaren.
That's all folks!
pi_72465192
Kijk aan, gewoon Flevo Boys - Excelsior'31: 0-3! Leferink scoorde 2x en Davina een keer.

Ik lees dat het verdedigend als een huis stond, dat klinkt als muziek in de oren. Een mooi begin.
That's all folks!
pi_72466401
Nunspeet wint met 3-1 door 2 goals in blessuretijd. Het was vandaag een fantasieopstelling 3 van de 4 vaste verdedigers waren er niet. Gerjan Mulder vandaag de uitblinker met 1 goal en 2 assists.
Lekker begin dus ook naast Excelsior.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_72469204
Uitslagen zaterdaghoofdklasse

Toch verrassend dat Harkema onderuit gaat. Waarom was PKC '83 afgelast?
www.thuisuiteten.nl
pi_72486691
Vast omdat het veld de regenval niet goed heeft verwerkt. Maar dat weet ik niet zeker.
That's all folks!
pi_72511524
Veld was inderdaad niet voldoende hersteld na de hevige regenval afgelopen week... HHC gelijk tegen Be Quick... helaas
pi_72518960
Wel een terechte nederlaag voor Harkemase Boys helaas. Behalve het eerste en het laatste kwartier van de wedstrijd, hebben ze niet veel laten zien. Jammer alleen dat die kansjes niet werden benut en dat WHC in blessuretijd alsnog de winst meenam, maar hun aanvallers waren gewoon een stuk sneller dan onze verdedigers.
Nu hopen dat we komende zaterdag wel drie punten uit Apeldoorn mee kunnen nemen.

Harkemase Boys - WHC 1-2 (0-1)
32. Denis Mahmudov 0-1, 53. Roel van der Meulen 1-1, 90. Denis Mahmudov 1-2.

Harkemase Boys: De Vries, Van der Heijden (46. Beck), Kooistra, Reinder Slager (63. Janssen), Van Dijk, Yeni, Van der Meulen (76. Van der Weij), Postma, Schokker, Barto, Jelmer Slager.

WHC: Verhoef, Bosch. Arnoud Daalmeijer, Te Boekhorst, Huberts, Mud, Stel, Kanyike (85. Veldhoen), Mahmudov (90. Mazouz), Füchten, Hein Daalmeijer(53. Potkamp).
pi_72681804
Een zeer eenvoudige 2-1 zege vanmiddag van Excelsior'31 op Staphorst. Op het eind viel er nog een doelpunt uit de lucht vallen (wel een mooie van Smid), dus de stand doet anders vermoeden.

Ik was onder de indruk van dit Excelsior, het team zit uitstekend in elkaar en er kan simpel vanuit een bepaalde controle gespeeld worden. Lubbers en Siemelink zijn achterin enorme aanwinsten. Met name de blonde Lubbers is het type verdediger dat nodig was. Hij is stukken beter dan Scheppink de afgelopen seizoenen was.

En verder, DE man of the match vanmiddag: Niels ten Hoeve. Wat is die jongen beresterk en ondanks z'n postuur zeer handig. Hij houdt ballen vast en draait makkelijk bij zijn tegenstander weg.

Isa stofzuigt, Davina speelde onopvallend maar solide. Van Zundert vond ik tegenvallen, het lijkt hem nog net wat te snel te gaan allemaal. Ozkok was niet gelukkig met zijn acties, maar het is wel een heerlijke avontuurlijke speler om naar te kijken.
That's all folks!
pi_72682720

Knappe start voor Excelsior '31 Vaduz, mooi man! En Van Zundert, die heeft de laatste jaren natuurlijk op veel lager niveau gespeeld, dus zal wel weer even moeten wennen.

WHC trekt de goede lijn na vorige week niet door trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_72682977
Hij ligt volgens mij wel erg goed in de groep, fijne jongen om in je selectie te hebben.

Vreemd dat WHC thuis verloor, onverwacht!
That's all folks!
pi_72723846
Hebben jullie nog ergens langs de velden gestaan, Sybrandus, Georg, HPayne, ILCILA? En wat waren de bevindingen?
That's all folks!
pi_72830992
Ja heb beide wedstrijden van Kowet gezien was beide keren een verdiend gelijkspel de ploeg mist Gnodde en natuurlijk Zandbergen (waarschijnlijk speelt hij in oktober/november al weer!) heel duidelijk in de voorhoede. Kowet scoort eigenlijk alleen uit standaard situaties en komt dus moeilijk tot scoren. Tip en Draganovic waren ziek geweest en dus ook niet echt fit, daarnaast nog een aantal blessures (Timmerman, Van Leeuwen) en dan heb je een aardige ziekenboeg maar ja je moet het doen met de spelers die er zijn.

Geweldige column van Schuurman op Voetbal op Zaterdag. Iedereen in C leest/post dat forum, van trainers tot spelers en van bestuurders tot supporters. Jammer dat Erwin Looms op dit moment niet meer post, was erg kritisch over Excelsior 31. Trouwens 6 punten is knap had ik niet verwacht.
pi_72835209
Nunspeet verloor verdiend van HHC, die de meeste kansen kreeg. Maar toch had ik niet raar opgekeken als het een gelijkspel was geworden.
Veel geblesseerden en geschorsten aan Nunspeet zijde. Bram Zwaan langdurig uitgeschakeld. Toch een steunpilaar achterin. Zaterdag tegen Cornelia en consorten zal het beter moeten.
pi_72835256
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:37 schreef GeorgKacher het volgende:

Geweldige column van Schuurman op Voetbal op Zaterdag. Iedereen in C leest/post dat forum, van trainers tot spelers en van bestuurders tot supporters. Jammer dat Erwin Looms op dit moment niet meer post, was erg kritisch over Excelsior 31. Trouwens 6 punten is knap had ik niet verwacht.
Schuurman die alleen leest als ze gewonnen hebben... Ja dan snap ik dat je je kan ergeren aan bepaalde personen.
pi_72845346
Zag die column van Schuurman ook staan op VoZ en vroeg me af over welk forum hij het had. Er is toch een apart forum voor de hoofdklasse C inderdaad?
www.thuisuiteten.nl
pi_72848920
www.topamateurvoetbal.nl Gaat ook over 1D en 1E dus zegmaar het amateurvoetbal in Noord/Oost Nederland.
pi_72880731
Vandaag eens een kijkje genomen daar, ziet er lekker druk uit. Ergens toch jammer dat het niet echt lijkt te lukken om zoiets voor A of B ook te doen. Dat is toch vaak versplinterd over de clubfora.

Excelsior '31 nog een versterking zag ik. Ken je hem Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_72898615
Leukste is vind ik zelf dat er ook spelers actief posten (bijv. van Kowet, Genemuiden, Staphorst, PKC) voor A en B zou zo'n forum ook moeten lukken lijkt mij. Als spelers/scheidsrechters/trainers erop posten wordt het vanzelf gelezen lijkt mij. Vanmiddag tegen PKC zal een moeilijke pot worden vrees ik.
pi_72914227
Oei HPayne, wat een veegbeurt krijgt Nunspeet thuis van SC Genemuiden!

Excelsior '31 0-0 in de topper bij Harkemase Boys, HHC verrassend dik onderuit bij Flevo Boys.

www.thuisuiteten.nl
pi_72925060
Kowet heeft gisteren dik verdiend verloren, Cornelia 3 treffers. Nog even en ik ga denken dat hij er 30 gaat maken.
pi_72931202
Genemuiden heeft het Nunspeet van gisteren zwaar overklast op alle fronten. Van Nijen die dacht achterin wel eventjes 1 op 1 te gaan spelen, tegen de levensgevaarlijke Martijn Jansen en Cornelia. Zonder 4 geblesseerden 1 zieke en 1 geschorste basisspeler begon Nunspeet, en vanaf minuut 1 was het al bekeken.
Genemuiden veel feller en positiespel was bijna perfect. Wisten elkaar blindelings te vinden, en Nunspeet liep te schutteren achterin. Ze zijn veel te veel afhankelijk van hun spelers, in de breedte is het niks.
Overigens schitterende goals, vooral die 2 van Riemens.
pi_72938434
Ik vond Jansen tegen Kowet niet denderend kan veel beter, speelde hij tegen Nunspeet wel goed? Alle gevaar tegen Kowet kwam van Cornelia.
pi_72942524
Jansen speelde zeer goed, en vond hem beter dan Cornelia. Cornelia liep constant buitenspel, maar dat doet hij vaker geloof ik.
pi_72955403
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:

Excelsior '31 nog een versterking zag ik. Ken je hem Vaduz?
Ik heb Karim Chengachi afgelopen dinsdag zien spelen tegen Go Ahead 2 en hij maakte enorm veel indruk. Snelheid, bijzonder goede techniek, functionele gekkigheid. Dus ik snap wel dat hij direct naar het eerste is gehaald en ook al mocht invallen. Deze jongen, die van Vitesse/AGOVV komt trainde al een tijdje mee.
That's all folks!
pi_72972289
Klinkt goed. Excelsior toch netjes overeind gebleven in Harkema, dat zegt toch wel iets over de kracht.
www.thuisuiteten.nl
pi_72972639
Ja en nog niet eens een gestolen punt ook. Zeeeer positief.

Hopelijk valt het mee met de blessures van Lamberink en met name Siemelink. Dat zijn wel dompertjes.
That's all folks!
pi_72973359
HB is al met de gedachten bij Feyenoord dus dan zegt een gelijkspelletje niet zoveel. Eigenlijk waanzin dat zo'n wedstrijd 2 keer in zijn geheel wordt uitgezonden.
pi_73134049
Excelsior '31 blijft koploper. Opvallend dat HHC zo beroerd draait.

www.thuisuiteten.nl
pi_73154315
Sowieso verrassende uitslagen. Flevo Boys een slechte seizoensstart, maar wint nu met 3-0 van HHC en Genemuiden. Terwilj Genemuiden juist vorige week nog 6-1 won bij Nunspeet. Verder draaien PKC '83 en ACV opvallend goed en kan CSV Apeldoorn ook nog steeds redelijk mee.

Harkemase Boys en Berkum een weekendje vrij, vanwege de wedstrijd van Harkemase Boys tegen Feyenoord afgelopen donderdag. Berkum - HB is uitgesteld naar 22 november. Harkemase Boys oefent dinsdagavond thuis tegen VV Drachten en dan zaterdag thuis (is het nog een topper?) tegen HHC.

[ Bericht 35% gewijzigd door Sybrandus op 27-09-2009 18:09:26 ]
pi_73155659
Wel opvallend inderdaad. Los van het feit dat ACV een prima ploeg heeft, nog steeds ongeslagen, was Nunspeet opnieuw verre van haar kunnen. Vooral achterin wordt Bram Zwaan node gemist. 3 x kon de Assener aanval makkelijk door Nunspeet heensnijden.
Gerjan Mulder vond ik als een van de weinige prima spelen. Ook Schouten zat niet in de wedstrijd, normaal pikt hij z'n goaltje wel mee, maar nu zelfs een strafschop gemist.

Genemuiden verrast met echt, ik had hun hoog zitten na afgelopen week. En HHC verrast me niet, die vond ik al niet zo sterk. Wordt nog heel spannend als het om de topklasse gaat.
pi_73168515
Kowet was echt dramatisch de eerste helft, tweede helft was een stuk beter, verdiend verloren dat is absoluut een feit. Jammer dat VOZ er elke keer uitligt op zaterdag, op zondag voelt dat toch als mosterd na de maaltijd.
pi_73169755
ACV ook nog eens zonder echte spits, best cool. Hooiveld vult dat toch sterk in.
That's all folks!
pi_73185018
Ik kan altijd VoZ bekijken op zaterdag hoor.... Heb de geheime code, haha.

Maar inderdaad wel veel storingen tegenwoordig, dat is wel jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_73573840
Ik kan nu ook altijd op VOZ kwestie van een 2:) Kowet voor het eerst verdiend gewonnen, had veel goede verhalen gehoord over de backs van Nunspeet maar die kleine jongen die op Doufikar stond vond ik absoluut geen topper, misschien had hij zijn dag niet dat kan natuurlijk.. Excelsior doet het wonderbaarlijk goed in het begin van de competitie. FB is ook wel een verrassing je weet dat er heel veel talent rondloopt, maar dit had ik niet verwacht.
pi_73580883
Moet je niet vertellen Georg, want dan loopt dat straks ook vast. Overigens zijn je analyses elders ook gewenst, begreep ik laatst.
www.thuisuiteten.nl
pi_73581883
Hoe bedoel je zijn mijn analyses elders gewenst? Staat ook op andere forums zo ben ik er aan gekomen dus ging er vanuit dat iedereen dat al wist. Laat ze gewoon meer serverruimte kopen dan zijn ze van alle problemen af. Al snap ik het wel: dat kost waarschijnlijk veel geld, echt adverteerders hebben ze niet.
pi_73582101
Nee, dat is idd het probleem, hadden ze al eens gemeld naar iemand van FC Lisse.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')