Ik begin echt van die kriebels te krijgen, zo van 'wauw, als dit echt wordt wat we ervan hopen en wat 'men' ervan verwacht', dan waren we er mooi als eerste bij.quote:
En als dan straks de hele wereld aan zijn voeten ligt dan kunnen wij lekker keihard roepen:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin echt van die kriebels te krijgen, zo van 'wauw, als dit echt wordt wat we ervan hopen en wat 'men' ervan verwacht', dan waren we er mooi als eerste bij.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef dutchie88 het volgende:
De cover van zijn album!
[ afbeelding ]
Adam heeft het op z'n twitter bevestigd.
Iets te veel airbrush naar mijn smaak. Wel typisch iets voor Adam verder.
quote:
quote:Thank you to those who appreciate and understand that the album cover is deliberately campy. It's an omage to the past. It IS ridiculous.
Boodschap begrepen.quote:For those that don't get it: oh well... Glad to have gotten your attention.
quote:Thanks guys!Well here's some more album info for you guys! The upcoming single was produced by Dr Luke!!
Muse!quote:There is also a song called "Soaked" written by Muse! Also a tune called "Music Again" written by Justin Hawkins of the Darkness!
quote:I also wrote on four songs on the album. "Strut", "Aftermath" "Broken Open" and "Down the Rabbit Hole" (iTunes bonus track)
Ik heb inmiddels een soort haat-liefde verhouding met die cover.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
Ja maar ja maar Adam schatteke, je kan ook deliberately campy zijn met een homage naar het verleden op een GOED foute manier. Net zoals de jaren '80 in de mode hier terugkomen, maar dan zonder de felgele blazers met schoudervullingen in de vorm van zeilschepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |