Daar maak je alleen alle beestjes mee kapot. Is toch zielig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
5 Euro bij de blokker, slotje!
Werkt dat voor muggen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik zo'n ding gebruik zomers wordt ik amper nog gestoken, of ik heb geluk natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Werkt dat voor muggen?
Ik heb d'r nog zo'n een in m'n berging. Es uitproberen dan...
Ik douche iedere dag, dus dat zal het niet zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Blommaert het volgende:
Schone mensen zijn eerder vatbaar voor muggen dan ongedouchte mensen, daarnaast kan ik m'n raam wel dicht doen, maar die grote tochtgaten in mijn studentenhuis (dus ik zit nog op school, Druktemaker) houden die pauperbeestjes niet echt tegen =(
En sorry dat dit een terugkomend topic is, maar hoe fucking irritant zijn die beestjes?
Antwoord: Heeeeeel erg irritant =')
En muggen kunnen niet dronken worden, hun lichaam neemt zulke stoffen niet echt op...
Maar inderdaad graag antwoord op dat Blokker ding, of die werkt voor muggen..
hoe heet zon ding?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
zo weinig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik douche iedere dag, dus dat zal het niet zijn
Tochtgaten? Weet je wel zeker dat je in een huis woont en niet in een krot?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Blommaert het volgende:
Schone mensen zijn eerder vatbaar voor muggen dan ongedouchte mensen, daarnaast kan ik m'n raam wel dicht doen, maar die grote tochtgaten in mijn studentenhuis (dus ik zit nog op school, Druktemaker) houden die pauperbeestjes niet echt tegen =(
En sorry dat dit een terugkomend topic is, maar hoe fucking irritant zijn die beestjes?
Antwoord: Heeeeeel erg irritant =')
En muggen kunnen niet dronken worden, hun lichaam neemt zulke stoffen niet echt op...
Maar inderdaad graag antwoord op dat Blokker ding, of die werkt voor muggen..
het is een insecten verdelgingslamp:quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe heet zon ding?
beetje knullig naar een muggenzappert te vragen
Er schijnt nu zo'n apparaatje te koop te zijn die je boven een muggenbult moet houden en die dan warmte afgeeft ; hierdoor moet de jeuk minder worden. Ik weet niet precies wat het is, ik hoorde het vandaag ook maar op Radio 1quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef Blommaert het volgende:
Op mijn lichaam zijn de eerste tekenen van de muggen invasie gesignaleerd.
Rode irriterende plekken die een halve centimeter boven mijn originele huid rijzen en mij kwellen in mijn hersenen en spieren.
Klacht: Muggen
Subklacht: Het wonen in een slecht geïsoleerd huis, zonder horren.
Misschien ben ik nu aan het muggen ziften? Maar er staat in de omschrijving dat het apparaat INSECTEN doodt. Maar in de omschrijving staat dat het veilig is voor mens en dier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef orpheuz het volgende:
[..]
het is een insecten verdelgingslamp:
[ afbeelding ]
just so you know..
Bij ANWB kun je een klein "apparaatje" kopen. Een soort pen met bovenop een PIEZO elementje. Die druk je op je muggenbult. Door op een knopje te drukken krijg je een vonk die het gif in de muggenbult enigzins neutraliseerd. Werkt het zelfde als zo'n klikaansteker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Er schijnt nu zo'n apparaatje te koop te zijn die je boven een muggenbult moet houden en die dan warmte afgeeft ; hierdoor moet de jeuk minder worden. Ik weet niet precies wat het is, ik hoorde het vandaag ook maar op Radio 1
dat lijkt mij nogal logisch! Je gaat jezelf toch niet preventief electrocuteren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij ANWB kun je een klein "apparaatje" kopen. Een soort pen met bovenop een PIEZO elementje. Die druk je op je muggenbult. Door op een knopje te drukken krijg je een vonk die het gif in de muggenbult enigzins neutraliseerd. Werkt het zelfde als zo'n klikaansteker.
Werkt wel voor als je al gebeten bent i.i.g.
Kinkyquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef Paulus87 het volgende:
[..]
dat lijkt mij nogal logisch! Je gaat jezelf toch niet preventief electrocuteren?
Als je echt kinky wil... Zet zomers als je ramen open en laat 1 lamp branden (s avonds uiteraard) voor je gaat slapen/ tijdens je slaap. Het zal een drukte van jewelste wordenquote:
Hij is scherp ;-)quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef Paulus87 het volgende:
[..]
dat lijkt mij nogal logisch! Je gaat jezelf toch niet preventief electrocuteren?
Of neem een klamboequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef buttface80 het volgende:
Ga 10 hoog wonen.
Ga op antartica wonen.
Ga in een hermetisch gesloten kist onder de grond wonen.
Or deal with it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |