Morgen pas in de winkel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef Henk-B het volgende:
Ik hoor niemand over Prototype??
Is het wat?
Of heeft niemand hem nog gekocht, hij zou toch nu in de winkel moeten liggen?
Aah oke, het concept lijkt me wel aardig.quote:
Slim om de game eerst te laten hypen op E3 en dan de kroon te pakkenquote:
Serieus Gijs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Slim om de game eerst te laten hypen op E3 en dan de kroon te pakkenPraat het niet goed, maar er is over nagedacht!
Wel handig om dan nu pas met de aanklacht te komen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs.
De game was van hun, ze hebben hem alleen na de fusie met Blizzard gedropt omdat hij (letterlijke quote) niet "uitgebuit" kon worden. Tim Shaffer is toen naar EA gegaan. En nu doet Activision moeilijk over de publicatie rechten.
Zie dit topic voor het volledige verhaal incl. leuke penny-arcade.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=364147
Ik deel je mening,... maar zo is deze wereld nu eenmaal. Alles voor geldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs.
De game was van hun, ze hebben hem alleen na de fusie met Blizzard gedropt omdat hij (letterlijke quote) niet "uitgebuit" kon worden. Tim Shaffer is toen naar EA gegaan. En nu doet Activision moeilijk over de publicatie rechten.
Zie dit topic voor het volledige verhaal incl. leuke penny-arcade.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=364147
Blijft alleen krom dat ze zelf de game hebben gedropped... Of ze niet van tevoren hadden kunnen bedenken dat schafer dat spel gewoon uit wil brengenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik deel je mening,... maar zo is deze wereld nu eenmaal. Alles voor geld
OMGG NEEE ??????quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef game_boy het volgende:
haha als je gewoon op de controller op het middenste knopje drukt en vasthoudt gaat de xbox aan! wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef game_boy het volgende:
haha als je gewoon op de controller op het middenste knopje drukt en vasthoudt gaat de xbox aan! wisten jullie dat al?
ach ik heb net een ps3 aangeschaft dus samen met de 360 er bij heb ik genoeg rpg vermaakquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het spel is doodversimpeld..
Maar goed ik hoopte misschien zelf te veel op een echte rpg en dan valt dit tegen ook omdat het geen grote open wereld was maar allemaal die lapjes en verder was het saai en nep![]()
je kunt 1001 rare fratsen uithalen zoals boeren en scheten maar een toffe quest was blijkbaar niet nodig
Als je er heel hard op springt, gaat ie stuk, wist je dat alquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef game_boy het volgende:
Gooi hem niet in het water dan wordt die natquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je er heel hard op springt, gaat ie stuk, wist je dat al?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ik heb net een ps3 aangeschaft dus samen met de 360 er bij heb ik genoeg rpg vermaak
Weet je dat een gameboy naast een spelletjes-jongen ook een handheld console is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef game_boy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |