Ik kijk er in, zie twee euro liggen, doe er 50 cent in en pak die twee euro: PROFIT!1!1!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef RTB het volgende:
Ik zeg altijd "Nee, dankje" als mensen met een bakje langskomen.
wiens kloon ben jij dan?quote:geregistreerd op: dinsdag 3 februari 2009 @ 21:15
laatste bezoek: 4 minuten, 31 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
Side bet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:45 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een stoere mensen hier die zeggen dat ze geld pakken uit het bakje. HI LA RISCH.
![]()
![]()
Wedde dat jullie dat nog nooit hebben gedaan
moeilijk hè?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Wees blij dat het geen pan flute fluit bands zijn:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik kijk er in, zie twee euro liggen, doe er 50 cent in en pak die twee euro: PROFIT!1!1!
als jij over die term valt, waarom heb je dan een Engelstalige gebruikersnaam?quote:
kijk eens naar je sig danquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Alleen mongolen denken dat engels praten stoer is.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
troll-alertquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Haha fucking retard met je sig. HAHAHAHA FAAAAL!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn taalvaardigheid?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha fucking retard met je sig. HAHAHAHA FAAAAL!!!
Hoofdlettergebruik en punten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn taalvaardigheid?
Don't feed the trollquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn taalvaardigheid?
Als je zo gaat beginnen, doe het dan tenminste zelf ook goed.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen, doe het dan tenminste zelf ook goed.
'Its no game' Dat moet altijd nog 'It's' zijn.
Verder vind ik dat je je als een wijf gedraagd en dat het nergens voor nodig is zo onaardig te doen
Hoi! Welkom op FOK!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:45 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een stoere mensen hier die zeggen dat ze geld pakken uit het bakje. HI LA RISCH.
![]()
![]()
Wedde dat jullie dat nog nooit hebben gedaan
Maar ik ben ongesteld dus dan mag het.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef -Mellow- het volgende:
Verder vind ik dat je je als een wijf gedraagd en dat het nergens voor nodig is zo onaardig te doen
you just pwned yourself.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Achterlijke idioot. Je snapt toch wel dat mensen die engelse woorden uit het niets zeggen nogal triest over komt. Mijn onderschrift is een verwijzing, geen verengelsing.
Wat een prachtige Luìs Buñuel-opmerking trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gewoon doodschieten, doe ik ook altijd.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Niet echt. Jij maakt mijn punt alleen maar meer duidelijk.
Steek de lamp aan dekselse zwitser!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Niet echt. Jij maakt mijn punt alleen maar meer duidelijk.
Je kunt niet met de waarheid omgaan?quote:
Ik vind het moeilijk de waarheid onder ogen te komen dat er zulke bavianenbeffers als jullie rondlopen ja.quote:
mooie zinquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk de waarheid onder ogen te komen dat er zulke bavianenbeffers als jullie rondlopen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |