Nee, niet eens....dat is de straat waar de ouders van mn grote blonde vriend (met zelfde huisnummer als jij) woonden...wist dat het daar ongeveer moest zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:06 schreef Marvelous het volgende:![]()
jij hebt goed op maps gekeken!! de enige met zo`n knikje in de straat!
Fransie: 39 +1 bonuskuddo
Hork: 28
Admiraal_Anaal: 14
Conekiller: 10
knnth: 9
jna: 8
soapie: 7
Steephsel: 6
Qrious: 5
Syytön: 4
CaLeX: 4
Marvelous: 4
Zeemonster: 2
Yurzinho/Flappekz: 2
Taiga: 1
JAM: 1
4-elements: 1
Jovatov: 1
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef Marvelous het volgende:
oooooh, die rooie! als ik dat had geweten... had ik een andere gepost! nu jij joh...
Ik had die foto niet eens van fundaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef Marvelous het volgende:
steenwijklaan
http://www.funda.nl/koop/(...)nwijklaan-212/fotos/
jij bent te makkelijk joh...![]()
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht van Spronsenstraat maar dat is het ook niet, in ieder geval die omgeving denk ik zo, achterste gedeelte van houtwijk tegen kraayenstein aan maarja ben verder aan het zoeken ookal kom ik er niet uit
Vanaaf, zit nu via me telefoon op internetquote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef soapie het volgende:
Wanneer kunnen we de nieuwe verwachten a_a????
Nopequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:56 schreef soapie het volgende:
Ziet er weer heel bekend uit.... Bezuidenhout???
quote:
Whehe oke dan, ik zag de laan van meerdervoort niet eens op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef Fransie het volgende:
![]()
Herkende het wel, maar kon het niet plaatsen. Hints hebben wel geholpen. Wat ook hielp was dat je de huizen van de laan van Meerdervoort zag, net als de kenmerkende dakkappellen.
Even een makkelijke want ben vanaf morgen op vakantie..
[ afbeelding ]
Dat is snel!quote:
Jaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |