Dat is inderdaad wel een bijkomend voordeel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef Cybey het volgende:
Maaarrrrrr.... je wordt dan wel meteen gevonden door je nieuwe medewerker!
Of Fok! goed leesbaar is zou natuurlijk niet van de browser moeten afhangen, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar je hebt het al wel in een goede browser geprobeerd, toch?!
nee, dat zou niet van de browser af moeten hangen, helaas gebeurd het toch maar al te vaak.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Of Fok! goed leesbaar is zou natuurlijk niet van de browser moeten afhangen, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, dat zou niet van de browser af moeten hangen, helaas gebeurd het toch maar al te vaak.
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond, bedankt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Biogarde het volgende:
En op het aanmoedigen van het gebruik van een blocker, een directe link naar een blocker of een naam van een blocker staat een ban. En die krijg je dan persoonlijk van Danny.
Niet piepen achteraf..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond, bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |