quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
pleisters zijn ook alleen maar voor de blanke huid verkrijgbaar
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Zotheid het volgende:
Ik had gehoopt op een topic over het puberale niveau van dat shirt, helaas zat ik ernaast.
Dat dus. Wat een puberale baggershirts. Daar ga je vast en zeker mee scoren, in Lloretquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:27 schreef McFearless het volgende:
De gehele oplage van dat shirt zouden ze ritueel moeten verbranden.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
die aller linkse
als je te lang onder de zonnebank gelegen hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
die aller linkse
Wat is er met Kardashian gebeurd?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-
Een pleister is niet echt een lichaamsdeel of wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hoe doe jij dat trouwens met pleisters ?
Gewisseld, ze zit nu bankquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Wat is er met Kardashian gebeurd?
Ik vind 'r mooier dan je huidige UI.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewisseld, ze zit nu bank.
[ afbeelding ]
Pijpje? Of heb je een beugel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Dat shirt is net zo sadness als een t-shirt met de opdruk "beurtje" ipv "biertje".
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Wat een puberale baggershirts. Daar ga je vast en zeker mee scoren, in Lloret.
Op m'n ticket staat Bodrumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |