Levensstijl enzo. Je kent het wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en de goedkoopste medicijnen nemen die werken is slecht omdat
ze lijken welquote:
Wie zegt dat de goedkoopste medicijnen dezelfde eigenschappen hebben als de duurdere?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wie zegt dat de goedkoopste medicijnen dezelfde eigenschappen hebben als de duurdere?
Het prijsverschil zal toch wel ergens in zitten.
Maar ik vind het van de zotte dat één of ander ministertje even gaat bepalen wat een arts moet voorschrijven. En dat tegen zulke hoge ziektekosten.
Kennelijk gaat Bio het voor ons betalenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:41 schreef Biogarde het volgende:
Ah joh, een miljard. Wat is nou een miljard
Samen met jou en de rest van FOK!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kennelijk gaat Bio het voor ons betalen
het prijsverschil zit hem vaak in de patenten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wie zegt dat de goedkoopste medicijnen dezelfde eigenschappen hebben als de duurdere?
Het prijsverschil zal toch wel ergens in zitten.
Maar ik vind het van de zotte dat één of ander ministertje even gaat bepalen wat een arts moet voorschrijven. En dat tegen zulke hoge ziektekosten.
ik wil nietquote:
Ik zal je een voorbeeld geven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |