Lezen? Zie klacht 4.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:56 schreef Schokbreker het volgende:
Wacht even.
De bouwvakkers zetten muziek hard aan. Jij zegt er iets van en ze zetten het zachter?
Ik snap je klacht niet.
De klacht is volgens mij eigenlijk dat meneer geen dubbel glas in zijn woning heeft. Door dat enkel beglaasd tochtgat dringen de geluiden van buiten diep door.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:56 schreef Schokbreker het volgende:
Wacht even.
De bouwvakkers zetten muziek hard aan. Jij zegt er iets van en ze zetten het zachter?
Ik snap je klacht niet.
Scherp. Dat was vanochtend wel een punt van kritiek mijnerzijds ten aanzien van mijn woonsituatie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:02 schreef Paulus87 het volgende:
[..]
De klacht is volgens mij eigenlijk dat meneer geen dubbel glas in zijn woning heeft. Door dat enkel beglaasd tochtgat dringen de geluiden van buiten diep door.
dus prachtige historische panden met vele oude details hebben dubbel glas?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Scherp. Dat was vanochtend wel een punt van kritiek mijnerzijds ten aanzien van mijn woonsituatie.
Op andere dagen woon ik in een prachtig historisch pand met vele oude details.
Tegenwoordig kunnen ze ook prachtige houtenkozijnen leveren met dubbel glas.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Scherp. Dat was vanochtend wel een punt van kritiek mijnerzijds ten aanzien van mijn woonsituatie.
Op andere dagen woon ik in een prachtig historisch pand met vele oude details.
TT.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Paulus87 het volgende:
Maar ik vind dan wel dat je je TS aan moet passen, de muziek van de bouwvakkers stond relatief, ten opzichte van jouw enkel glas, hard. Zij hadden immers in de woning? waarin ze aan het werk gingen geen last van de muziek?
Nee. Maar dat kan me dan niets schelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus prachtige historische panden met vele oude details hebben dubbel glas?
OP.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
TT.
Nee, ze stonden in de straat. Die radio stond op de stoep, op megafoonniveau. Ik denk dat de buurt mij dankbaar is geweest.
Het feit blijft dat de beste mannen in een woning gingen aangrenzend aan de jouwe, waarin zij blijkbaar een normaal telefoongesprek konden voeren. En jij, in je inferieur geisoleerde, kon dat niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
TT.
Nee, ze stonden in de straat. Die radio stond op de stoep, op megafoonniveau. Ik denk dat de buurt mij dankbaar is geweest.
LEES DAN.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef Paulus87 het volgende:
[..]
Het feit blijft dat de beste mannen in een woning gingen aangrenzend aan de jouwe, waarin zij blijkbaar een normaal telefoongesprek konden voeren. En jij, in je inferieur geisoleerde, kon dat niet.
@hierboven, bellen op het toilet of in de badkamer geeft altijd zo een galm. Dus dat vind ik geen optie.
haha lezen is ook een vak zonden lenzen in. Dus je klacht is verholpen. Het enige wat wij je nog kunnen bieden is advies, hoe je dit in de toekomst kan voorkomen zonder te verhuizen. En dat is dubbelglas! OF je werkkamer naar de andere kant van het huis verhuizenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
LEES DAN.Ze zaten in de cabine van hun eigen vrachtwagen. En geïsoleerd of niet, de Poolse hoeren met wie ze in gesprek waren hadden er geen last van. Zijzelf ook niet. Daar zijn het bouwvakkers voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |