quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:Boek Tarot voor dummies ken ik verder niet, er zijn ook andere goede boeken
Klopt, het voordeel ervan echter is dat je voor 30 euro EN een Rider-Waithe deck krijgt(groot), En een doos om kaarten enz. in te doen EN een 250+ pagina voor dummies boek.. voor maar 30 euro.
Het boek zelf is geschreven door Amber Jayanti(niet de minste op spiritueel gebied), oprichter van de Santa
Cruz mysterie school voor Kabhalla en Tarot studies.
Het boek zelf:
- Makkelijk te lezen
- Zeer leuk geschreven en met humor
- Je leert de geschiedenis van de kaarten, De verscheidenheid aan decks, uitgebreide uitleg van de kaarten
- Als dat nog niet genoeg is leer je legpatronen, voorbeeldreadings om je te helpen met het interpreteren
van de kaarten e.d.
- De symboliek van de kaarten staat ook uitgelegd(dus niet alleen de betekenis), Evenals een uitleg van wat
er op de kaart te zien is
- in het deel van de tientallen verder nog staan veelgestelde vragen, angsten e.d. over Tarot
- Verder nog ideeen voor Tarot, opberging, rituelen e.d.
En dat allemaal voor maar 30 euro? Geen geld

Om de vraag over het boek los te beantwoorden: Nee, helaas.. het boek is alleen te verkrijgen i.c..nm.
het Rider-Waithe deck.
Ikzelf raad het zelf aan (in fact, ik gebruik enkel Rider Waithe, duidelijk voor mijzelf maar net zo belangrijk, ook duidelijk voor de toeschouwer!)
Voor de ietwat gevorderde raad ik inderdaad aan wat bastard zei.. er zijn andere boeken. Voor de beginneling is dit echter een must have bargain. Heel veel informatie e.d.
Conclusie
Endorsed by Michielos