Jaja K3 voor homo'squote:Op woensdag 3 juni 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
hoppaaaaaaaaaaaaaaa
was ff zoeken naar de post';)
muziekie!
http://www.myvideo.nl/watch/6422976
en nee ben geen gay, nummer is gewoon supervrolijk... ik zeg top 5 minimaal!
huh ?quote:
Dat kut nummer dat je spamt !!!quote:
huilie dat je d'r rondzitquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kut nummer dat je spamt !!!Bleu eyes
"hoppaaa"quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
hoppaaaaaaaaaaaaaaa
was ff zoeken naar de post';)
muziekie!
http://www.myvideo.nl/watch/6422976
en nee ben geen gay, nummer is gewoon supervrolijk... ik zeg top 5 minimaal!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een klein steentje, dat vind ik mooi!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het maar omdat die binnen een dag weer dichtgroeit als je het niks vindt.
Ja, één middagje surfen en dat was het einde van mijn neusbelletje. Mijn moeder in tranen van geluk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Duurt dat maar zo kort?!
Goedemorgen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, één middagje surfen en dat was het einde van mijn neusbelletje. Mijn moeder in tranen van geluk!
Ik helemaal depressievig want al met al was het 20 gulden over de balk en daar moest ik weer een dag voor werken, of een week. Ik verdiende echt weinig hoor. Jullie betalen beter met z'n allen. Dát wel!![]()
Dus heb ik alleen om mijn moeder te zieken een navelpiercing laten zetten en die krijg ik er tot op heden niet uit.Dan moet die doorgeknipt worden maar dat durf ik niet. Dadelijk knippen ze een stuk uit mijn buik!
In mijn oren zitten wel een stuk of 5/10 harde bolletjes. Dat was ook een faaase! Maar in mijn neus, helemaal niks. Terwijl ik het ding wel maanden heb gehad. Neus is ook wel anders, denk ik. Ik heb hem laten schieten bij de DA, weet ik nog. Ik weet ook nog dat ik naar huis moest. Oh god oh god, daar heb ik úren over gedaan terwijl het maar 10 minuten fietsen was. Gewacht tot mijn vader thuis was, die vond alles wat ik deed per definitie tof. Nu nog!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even: surfen over het internet, maar ohwja, er is ook nog een sport die zo heet
Ja? Had jij een neusbelletje? En deed het pijn? Ik wil hem dan laten piercen ipv schieten, hoewel de shop hier op de hoek beiden nog doet qua neus. Maar anders heb ik hem er straks uit en dan zit ik met een lelijk kraakbeenbobbeltje op mijn neus.Arme moeders, was ze zo blij dat je niet meer met zo'n neusknopje liep
Een navelpiercing was vast ook nog duurder. Ohw getver daar zou ik denk ik ook een beetje moeite mee hebben. Gewoon het idee he?
Die gaatjes gaan nooit meer weg, dat weet ik wel zeker en dat laatste moet je echt even uitleggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Dat gaatje in je navel gaat ook niet zo 1, 2, 3 weg. 5, 6, 7 trouwens ook niet. Heb dat ding zeker tien jaar geleden voor het laatst in gehad en nu nog steeds een gaatje boven en in mijn navel.
Vervelend met drinken, knoei altijd daar.
Het is net alsof ik een sproet boven mijn navel heb. Waardoor hetgeen ik drink naar buiten wordt gesproeid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Noek het volgende:
Die gaatjes gaan nooit meer weg, dat weet ik wel zeker en dat laatste moet je echt even uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |