Was een goede conferentie:
Uncharted = super gaaf! Helemaal die sarcastische Drake is gewoon briljant.
God of War 3 was leuk. Ik was niet super onder de indruk maar het was wel weer ouderwets leuk.
Modnation Racers: Een soort customizable mario kart

Lijkt me erg leuk.
Al dat PSP-gedoe: Sony wil echt zijn PSP blijven ondersteunen. Ik was onder de indruk van de hoeveleheid games.
Gran Turismo 5: Eindelijk leven van die game gezien en het zier er erg vet uit. Schademodellen, weer en veel verschillende soorten races. En hoeveel auto's zal die agme wel niet hebben als de PSP er 800 heeft?
The Last Guardian

echt briljant mooi.
Assassin's Creed 2 zag er ook heel erg interessant uit.
Motion controller: Nog in de ontwikkelings fase maar hij zag er erg precies uit. Het spelen ermee zal niets voor mij zijn maar voor de doelgroep is het een stap vooruit ten opzichte van de Wiimote.
Final Fantasy XIV. MMORPG op de PS3 zal de console goed doen en met twee van de drie FF games van volgens jaar hebben ze een groot voordeel tov MS.
MAG: Ballen om de game met 256 man live te tonen. Zag er niet eens heel slecht uit als ik eerst dacht.
Mijn momenten van de avond: Uncharted 2 gameplay die echt super gaaf was en de trailer van The Last Guardian die er heel erg goed uit zag.
Teleurstellend dat we geen Heavy Rain hebben gezien of iets hebben gehoord van de PS3 slim