Je hebt net een 40GB he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef DJ_ het volgende:
en mijn eerste vastloper al weer
selecteerde een dialoog om te praten met iemand in ratchet en daarna kreeg ik knipperend beeld , en groene strepen en toen niks meer .
ohh en mn savefile is corrupted![]()
dan moet ik mijn games ook weer inleverenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je hebt net een 40GB he?
Ga ajb terug morgen en haal een 80GB versie. Volgens mij zijn de meeste 40GB nou niet echt de meest sterke modellen.... De meeste problemen die ik tot nu toe heb gelezen / gehoord zijn met name met de 40GB variant geweest.
Als ie echt stuk is zou ik dat gewoon als compensatie vragen voor het heen en weer moeten binnen 1 dag met een kapotte PS3.quote:
hij werkt nu wel weer , moest alleen 10 min eerder beginnen omdat mn save file corrupted is .quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als ie echt stuk is zou ik dat gewoon als compensatie vragen voor het heen en weer moeten binnen 1 dag met een kapotte PS3.
http://www.gamersyde.com/news_7994_en.htmlquote:Heavy Rain is a game that involves serial killers, murders, guns, fights, investigation etc. I think it's cool to have scenes like this in a game that will mainly feature big talk, violence and film policier clichés.
And concerning the QTEs, you'll really have to try it yourself before saying it sucks. It's leaps and bounds above Indigo Prophecy. I haven't played this scene but the other one, with the big black guy in the garage, and as much as I dislike the dialogues and facial animations, the QTE/fights moments are insanely intense and fun to play.
Heb je de gameplay sessie gezien op Gametrailersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamersyde.com/news_7994_en.html
Klinkt goed.
Ja, maar lang niet allen delen. Moet er nog 3 bekijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef Jules- het volgende:
[..]
Heb je de gameplay sessie gezien op Gametrailers?
Zo niet ; meteen kijken.
niet dikker dan 9,5mm...!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
S-ATA 2,5 inch, oftewel, laptop schijf.
[..]
quote:GT 5 'ready for release'
Polyphony Digital boss Kazunori Yamauchi has revealed that the forthcoming PlayStation 3 racer, Gran Turismo 5, is feature complete and could be released now if the company chose to.
However, in an interview with Eurogamer, he explained that they're continuing to work on the game in order to polish it and make it as close to perfect as possible.
"[The game is] at a point we can release it any time we want," he said. "I want to release it as fast as I can, but GT5 for us, when you talk about its status, it's at a point we can release it any time we want, but we can always keep working on it.
"It's very important for us to make sure everything is done perfectly and everything is done in detail."
He added that the team was working on the connectivity between the PS3 and the PlayStation Portable version of the game.
"We're hoping maybe to make it so you can share the garage with the PSP version so that cars you unlock on PSP will be available immediately on GT5," he explained.
Meanwhile, Turn 10 - the developer behind Microsoft's highly-acclaimed racing franchise Forza Motorsport - has turned up the heat on Yamauchi-san and his team by claiming that it is creating "the definitive racing game of this generation".
Forza 3 is scheduled for an October release, while the GT5 date is unconfirmed but thought to be early 2010.
Ik heb er 500gb in zitten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
niet dikker dan 9,5mm...!!!
een aantal oude modellen notebook HDD's (vooral) van 500GB zijn iets dikker vanwege een extra platter. Die passen dus niet!
Welk gedeelte van "een aantal oude modellen... [...] die passen dus niet!" is niet duidelijk?quote:
Excuusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "een aantal oude modellen... [...] die passen dus niet!" is niet duidelijk?
Zal het duidelijker maken...
Oude modellen 500GB notebook HDD's = extra platter = 9,5 mm dik +3 mm voor de extra platter = niet passen in PS3
zie ook (oud) nieuwsbericht
Jaja het zal welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavy Rain zit "iets" gecompliceerder in elkaar. Elke keuze die je maakt heeft invloed op het verloop van het verhaal. Als je aan het begin een QTE mist of een andere keuze maakt, dan kan dat consequenties hebben voor de rest van de game.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:41 schreef Gamer_V het volgende:
Waar ik bang voor blijf met Heavy Rain is dat de meeste verschillende mogelijkheden achter succes en falen zitten in plaats van keuzes. Zoals het probleem was bij Fahrenheit. Wat betekent dat een goede gamer altijd het beste einde zal halen, en dat doet af aan de replaywaarde.
De 3 eindes van Fahrenheit waren er twee voor het falen van quicktime events, als ik het me goed herinner
Ik zeg ook altijd tegen mijn baas: "Als je nou ff aan neemt dat ik om 09:30 begin, ..."quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou even aan neemt dat ze om 19:00 komen, lopen ze ook niet meer achter
Told yaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:33 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd tegen mijn baas: "Als je nou ff aan neemt dat ik om 09:30 begin, ..."
Trash Panic heeft me wel mijn nachtrust gekost btw ... addictive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |