Ja, alleen als je levenslang hebt mag je niet stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef Dynd het volgende:
Over niet mogen stemmen gesproken, mag je eigenlijk stemmen in de gevangenis?
"Als iemand op de dag van de verkiezingen in de gevangenis zit (dat heet officieel dat ‘rechtmatig de vrijheid is ontnomen’), dan mag deze persoon iemand anders een machtiging geven om namens hem of haar te stemmen."quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef Dynd het volgende:
Over niet mogen stemmen gesproken, mag je eigenlijk stemmen in de gevangenis?
Dancing with the Politiciquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef Editeur het volgende:
Wat is er morgen dan?Sorry, had examens..
Iets met Europees Parlementquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:07 schreef Editeur het volgende:
Wat is er morgen dan?Sorry, had examens..
Wilders = PVVquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef Peter het volgende:
Is Wilders verkiesbaar dan? Hij staat toch als lijstduwer en gaat zelf niet naar Brussel...
Dionquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef lidewyz het volgende:
dit wordt onze nieuwe minister van BuZa.
[ afbeelding ]
Keiharde logica..quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef cerror het volgende:
Ik stem SP.
En alleen maar omdat er iemand op de lijst staat die van Gisteren heet.
Voor de leken onder ons, Meneer van Gisteren is een hilarisch karakter uit de serie genaamd Wayside.
Nederlandse versie that is.... (Prieëltje!)
[ afbeelding ]
Zulks. Daarnaast ben ik ook een SP aanhanger. Al jaren.quote:
Ik ben niet zo SP, maar dat kan je mij ook niet kwalijk nemen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks. Daarnaast ben ik ook een SP aanhanger. Al jaren.
Als Dhr. van Gisteren bij een andere partij zat had ik ook op hem gestemd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo SP, maar dat kan je mij ook niet kwalijk nemen...
Wat je van de tweede vind doet me eigenlijk ook weinig... Met alle respectquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Als Dhr. van Gisteren bij een andere partij zat had ik ook op hem gestemd.
Dus je eerste reactie is gegrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |